امیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدلامیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدل، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

اِليــــــــــــما

از دلخوشی هایِ یواشکی ِ یک مامان

1392/12/2 9:33
نویسنده : اِليــــما
355 بازدید
اشتراک گذاری

اینکه بچه ها؛ بی ارتباطِ با سن و سالشان در لحظه هایِ خاص مثلِ بیدار شدن؛ خوابِ بد دیدن؛ گرسنه بودن؛ ترسیدن و دستشویی رفتن ناخود آگاه "مـــامـــان" را صدا می کنند؛

یعنی

ذاتاً و همیشه مامانی هستند فقط خیلی خیلی خیلی وقت ها یادشان می رود!

از دلخوشی هایِ یواشکی ِمامانِ یک پسرِ به شدّت بابایی

پ ن : پایانِ18 ماهگی امیررضا به واقع نقطه یِ عطفی بود برایِ من، پسرک و آقایِ خوب، امیر فندق دیشب برایِ ششمین شبِ متوالی در اتاقِ خودش و جدا خوابید! شیرِ شبانه یِ هر ساعت یک بارش تبدیل شده به یک بار حوالی ساعتِ پنجِ صبح؛ اینقدر که من بهانه ی ِ نبودنش را می گیرم او نـــــــــــــــــه! جدا خوابیدن را خیلی بهتر از من تاب آورد، یکی دیگر از سخت ترین اتفاقاتی که منتظرش بودم بی زحمتِ من سر و سامان گرفت...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

دوست مجازی ات!
2 اسفند 92 9:56
آفرین به امیرخان و خوش به حالت به مامانش]
اِليــــما
پاسخ
ممنونم دوست جان
مامان شاهزاده محمدايليا
3 اسفند 92 12:25
عشق ما باران نیست" که گاه ببارد و گاه نه"
مثل هواست"ساکت"اما همیشگی" با تبادل لينك موافقي بگو
مامان آرمان
3 اسفند 92 14:37
آفرين بر اين مامان مهربان و آفرين بر اميررضاي ناقلا خوشحالم كه اين مرحله سخت هم به خوبي سپري شد مرحله بعدي كه از شير گرفتنش است به زودي زود مي رسد دوستم يادت باشه اين سختي ها وقتي كه تمام شوند من و تو هم تمام مي شويم و زندگيمان هم زندگي يعني همين سختي ها رو يكي يكي پشت سر گذاشتن دوستم بين اين سختي ها و اين مشغله ها چيزي گم شده كه يقينا مي داني چيست شايد هم كيست دوستم دريابش تا هنوز زمان باقي ست
اِليــــما
پاسخ
گريـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه!!!!!!!!!!