امیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدلامیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدل، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

اِليــــــــــــما

بي هـــــــــــم؛

1392/11/30 14:05
نویسنده : اِليــــما
406 بازدید
اشتراک گذاری

اوّل نوشت: موضوع انشاء دو عكس مندرج در پست است


من و تو

زن و مرد

ونوس و مريخ

ليدي و جنتل­من

اصلاً بي خيالِ كلمات و معني هايش

كاش مي شد جدايِ  همه­ي تضادهايِ مابين­مان؛ يك روزِ پاييزيِِ‌باراني كه زردي و سبزِي برگ­ها قاطي شده­اند و باران رِدّ زمين را از آسمان­هاي دور زده است و به عاشقانه­هايِ دو تايي ما رسيده،

دو زانو بنشينيم و نوكِ زانوهايمان را بچسبانيم به هم

من ته­مانده­يِ سيگارِ يواشكي كشيده­ات را در بازدمِ نفس­هايت نديد بگيرم

و

تو بيخيالِ تَك و توك دانه­هايِ در آمده­يِ زيرِ خطّ ِ ابرويم شوي

هيچ تلفني زنگ نخورد، هيچ غذايي سرِ گاز نباشد و هيچ برنامه اي را بهانه نكنيم

دوتايي سرِ فرصت بنشينيم و

سهممان را از

زن و مرد بودن، از اين تفاوتِ غليظِ جنسيتمان جدا كنيم  تـــــا شايد به تفاهمِ خوش­رنگِ آسمان و دريا در افقِ دورِ رويا برسيم ....

ليدي

 لابد من مي مانم و ظرف­شوييِ  براقِ سر فرصت شسته شده، ناخن­هايِ قرمزِ پايِ راستم ،دستي كه بويِ سيبِ قزمز گرفته، گل­هايِ خيسِ رويِ دامنم و اسفندي كه بويِ دوده مي­بَرد و بويِ خاكِ باران­خورده مي­آورد و  همه­يِ ظرف­هايِ شُسته­ و رخت هايِ به باد سپرده ام!

 لابد من مي مانم و شوره­هايِ ريز و دُرشتِ دلم، ماهي­هايِ از عيدِ‌ سالِ قبل مانده كه بويِ نا گرفته­اند و پرسه يِ مداوم در تُنگِ بلورِ كوچكشان حالشان را بد كرده ...

 لابد من مي مانم و ازدحامِ شلوغِ كوچه اي كه روزهايِ خلوتش به اندازه ي ِ  دندانهايِ سالمِ جفتمان برايمان خاطره دارد

همه يِ گل هايِ خشك يادگاري و يادداشت هايِ يواشكي و رمز نوشت هايِ فراموش شده لايِ جزوه هاي مشتركمان

 و

حتما تو مي ماني و

 جنتلمن

 

و قبضِ­هايِ  تاريخ گذشته و مچاله­شده­يِ تلفن و موبايل و گاز وحتيّ آبِ مشاع در سررسيدِ جلد چرمي سالِ تولدِ پسرك!

تو مي ماني و كيفِ قهوه اي  بي بندِ سال­هايِ خوبِ هم­دانشگاهي بودنمان كه اين روزها  پُر است از پيچ­هايِ جور واجور وپين­هايِ بزرگ و كوچك و حافظه­هايِ‌نيمه سوخته و فلش هايي كه خودت بهتر از هر كسي مي­داني درست شدني نيستند؛

تو مي ماني و ته­مانده­يِ سيگارهايِ ناشتا كشيده­يِ بي تذكرت!سيگار پشتِ سيگار

تو مي ماني و منِ نشسته در چارچوبِ قابي كه اندازه­اش را وقتِ‌خريد به سليقه­ام تحميل كردي كه نمي­خندد و مات زُل زده به ردّ ِ باقي­مانده­يِ انگشتت بر ليوانِ قهوه

مي­بيني؟ من و ماندن­هايم

تو و ماندن­هايت

بي هــــــــــــــــــم؛ حوصله­يِ دنيا را سر مي­بريم

بي هم؛

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

طراحی تقویم93 کمترین هزینه بهترین کیفیت
30 بهمن 92 13:27
سلااااااااااااااااااااااااااااام من اومدم با طراحی تقویم 93 خیلی باحال طراحی کردم خودتون بیاین ببینین درست میگم تقویم با عکسای نی نی نازتون فداش بشم نانازییییییییییی راستی از همه جا کمتره هزینش بدو بیااااااااااااااا منتظر شما و جوجوت هستـــــــــــــــــم
نی نی شیطون
30 بهمن 92 14:13
سلام عالی بود به وبلاگ کوچیک من هم سری بزنید ▒)(▒)_______███☼███____(▒)(▒) (▒)(█)(▒)__ ███_☼██████ _(▒)(▒)___██____████████ _________██____███▒▒▄▒▒.... __________██____█▒▒▒▒▒▒... ___________██____ █▒▒▒♥___(▒)(▒) ____________██_____▒▒____(▒)(█)(▒) __________ __██____▒▒______(▒(▒) _____________██__▓▓▒▓_______█ ________██__██ ▓▓▓▒▒▒▓____█ _(▒)(▒)___███_ ▓▓_▓▓▓▓▓___█ (▒)(█)(▒)______▓▓__▓▓▓▓▓___█ _(▒)(▒)_____ _▓▓__▓▓▓▓▓___█___█ ___________ ▓▓___▓▓▓▓_▓___█_█ __________ ▓▓___▓▓▓▓__▓▓__█ _________ ▓▓___███☼█__▓▓__█ ___♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥ __▓▓_█ ___ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__▒▒▒ ____ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒____█ ______ ♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__█ ________♥▒▒♥▒▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒♥ ___________♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒ _______________▓▓_▓▓ _(▒)(▒)_________▓▓_▓▓ (▒)(█)(▒)_______▓▓_▓▓ _(▒)(▒)_________▓▓_▓▓ _______________▓▓_▓▓ _______________▓▓▓▓ _______________▓▓▓ ______█████████ ________██____██ ______█☼█____██ ______█_______██ ______________█☼█
mami92
30 بهمن 92 15:56
سلام در برابر نوشته ی زیبایتان نمی توانم هیچ بگویم (ببخشید خودتان نوشته اید؟)
اِليــــما
پاسخ
ممنونم ممنونم ممنونم بله متشكريم
فهيمه
1 اسفند 92 8:00
هاي گفتي بانو جان.ياد باري ديگر شهري كه دوست ميداشتم نادر افتادم.دلم هواي اون روزها رو كرد.
اِليــــما
پاسخ
اجازه من اصلا نگرفتم چي فرموديد!!!!!!!