امیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدلامیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدل، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

اِليــــــــــــما

فصلِ خوب سیب

1393/8/27 8:06
نویسنده : اِليــــما
435 بازدید
اشتراک گذاری

پاییز افزون بر همه ی اسم هایی که دارد و الحق به قامتش هم می آید، فصلِ خوِبِ عطر سیب و رنگِ سیب هم هست

سیب هایی که هنور سردخانه ای نشده اند و سفتی و تُردیشان یک عالمه حس ِ خوب را شوت می کنند زیرِ دندان و رویِ زبان آدم

همان سیب هایی که با گازِ اوّلش اگر خیلی مراقب نباشی، کلی قطره هایِ آب این ور و آن ور پرت می کنند

منظورم همان سیب های ارومیه و دماوند است که گاهی باید چشم ها را بست و گازگازشان کرد، من باور دارم مُسکنند گاهی، حتّی

اصلاً پاییز خریدِ سیب را آسان می کند، حتی اگر خریدار حرفه ای هم نباشی همان سیب هایی که خودِ آقایِ فروشنده با شعار سه تا به نفعِ خودش؛ یکی به نفعِ مشتری جمع می کند هم خوردنی است،

این روزها که پاییز است و عطر سیب می آید، صبح هایِ اداره ای دلم به جایِ هر صبحانه یِ دیگری، یک لیوان شیر و یک عدد از همان سیب ها می خواهد ، بی خیالِ قرمز و سبز و زرد بودنش

صبح ها در مسیرِ اداره، آدم هایِ سیب به دست را که می بینم خیلی دلم می خواهد بلند بگویم " سلام خانمِ سیب"، "سلام آقایِ سیب"

سیب خوردن آن ها هم حس خوبی به من می دهد ...

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان الی
27 آبان 93 9:12
سلاااااام الیما واقعا لذت بردم از خوندن نوشته هات عالی بود دلم یه دوست خوب و جدید میخواد فک کنم پیداش کردم
اِليــــما
پاسخ
سلام هم نام ممنونم و خوشحال خوش وقت
زری مامان
30 آبان 93 1:07
سلااام خانوم سیب خوندن این پست خوشمزه ت نصف شبی ما رو هم به هوس سیب خورن انداخت نگاهت و نوشتارت اینقدرررر زیباست که حتی اگه از پیازم می نوشتی من الان پیاز میل می کردم
اِليــــما
پاسخ
سلام دوست جان عزیززززززززززززززززززززززززززززززید