امیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدلامیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدل، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

اِليــــــــــــما

24؟

1395/3/17 7:56
نویسنده : اِليــــما
691 بازدید
اشتراک گذاری

روزها را تقسیم بندی کرده ام 

 

نیتم این بود که سهمی از عمری که می گذرد و می گویند جزء اموال من است،داشته باشم 

مرور زمان خیلی چیزها را در ذهنم،فکرم و احتمالا رفتارم تغییر داده 

حالا،یکی به نام لااقل در افکارم جایی برای خودش دارد 

به قدرِ یک تامل!! یک تفکر داخلیِ چند دقیقه ای حتی!!

می شود اعتراف کرد دیگر؟

نشد

دوباره نشد

سهم ِ من خلاصه شد به 20 دقیقه زبانِ خواندنِ صبحگاهی مترو و همان دقایقی که در فضای ِ مجازی آن هم در حدِ پیشبرد و پاسخگویی به اموراتِ خانه و کار ... 

24 ساعت برای زمانِ ما کمی اندک است 

یا من هنوز درست زمانم را مدیریت نمی کنم....

راستِ راستِ راستش آدم این دوره نیستم 

اهلِ حجریم که به اشتباه گذرم افتاد این جا!!!

پ ن : خدا کند عقلِ علمای ِ روز به گذاشتن دیکشنری روی صفحه کلید و کامپیوترهای معمولی نرسد! چه خوب است که همه ی کلمه را خودم تایپ می کنم

پ ن : دوستای خوبم دوستون دارم . ممنونم که هنوز سری به این جا می زنید

پسندها (2)

نظرات (0)