امیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدلامیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدل، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

اِليــــــــــــما

اینجوری هم شاید بشود

1393/8/19 7:50
نویسنده : اِليــــما
432 بازدید
اشتراک گذاری

اگر یک روز بر حسب اتفاق یک خانمی را در داخلِ مترو، اتوبوس، تاکسی یا هر محلِ عمومی دیگر دیدید که مقنعه اش را بر عکس! سرش کرده، به جایِ اینکه فکر کنید شلخته است و صبح آینه یک عکس یک ثانیه ای هم از او نگرفته و با هیچ کس قبلِ بیرون آمدن از خانه خدا حافظی نکرده و معلوم نیست طفلکی حواسش را به کی سپرده و الان اینجاست!!!!؛ یک لحظه فکر کنید که همان طفلکی ممکن است یک مامان باشد که صبح ها از ترسِ بیدار شدنِ دردانه و در جهتِ آسایشش، دقیقاً مثلِ دزدها با کمترین نورِ ممکن که از دستشویی به آینه می رسد کرم ضد آفتاب و ...ش  را می زند و بدووووو با پرستار خدا حافظی می کند و اِن یکاد و آیت الکرسی  می خواند و نگاهش را می چرخاند به همه ی جایِ خانه و  رویِ چشم هایِ خوابِ پسرک متوقفشان می کند و می خندد و می رود که دیرتر ها بیاید

پ ن : پیشنهاد می شود، اگر زحمتی نیست، به طفلکی بگویید تا قبل از رسیدن به اداره یک جوری زیرِ چادرش درستش کند، خُب شوکه می شود وقتی بفهمد از اداره تا خانه را همین جوری آمده، ضمناً متشکر است

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان ثمین
24 آبان 93 9:00
وایییییی!! چه تشابه حسیِ عجیبی! به سرم اومده، با تمام وجود درکت می کنم! (تازه من ساعت ده صبح که رفتم دستشویی اداره کشف کردم! یعنی فکر کن تا اون ساعت هر کسی دیده بود، هیچی نگفت!!!!!) چـــــــــــــــــــــــرا خب چرا من اون روز یک حس مضاعف تمیزی و خوش تیپی هم داشتم تصور بفرمایید لطفا