امیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدلامیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدل، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

اِليــــــــــــما

در آستانه یِ جامِ جهانی توپ پا!

1393/3/16 18:55
نویسنده : اِليــــما
317 بازدید
اشتراک گذاری

در آستانه یِ جامِ جهانی فوتبال طیِ یک اقدام خودجوش و بی سابقه ،خود زنی بزرگی مرتکب شدم، دورِ میدانِ ونک وقتی متوجه شدم پشتِ صفحه ی ِ تبلیغ ِ یکی از موسساتِ آموزشی(احتملاً منطبق بر اهدافِ آموزشیش)برنامه یِ کاملِ جامِ جهانی را به همراهِ فضا برایِ پیش بینی برنده یِ بازی ها طراحی کرده اند ، یک برگ گرفتم و تا خودِ خانه مراقب شدم تـــا نخورد و خراب نشود، بعد هم چسباندمش به درِ یخچال! درست مقابلِ دیدِ همه(آقایِ خوب!!!!)

 نه اینکه قرار باشد یک پایِ ماجرا شوم، نه اینکه یک دفعه خیلی خانم شده باشم و خودم به استقبال یک ماه حواسِ نصفه و نیمه و صدایِ بیست و چهار ساعته فوتبال رفته باشم، حتی متحول هم نشده ام و تصمیم هم بر این نیست که بازی ها را به جز ایران و تیمِ مورد نظرم مو به مو دنبال کنم ،

فقط با توجه به شواهد ِ بسیاری که دیده ام، تمرینِ زندگی دو به یک را برای سال های آینده از یک ماهِ  کاملا فوتبالی داوطلبانه شروع کرده ام ...

پ ن 0: پسرک گذری که رد می شود، اگر تلویزیون فوتبال پخش کند ( که خدا شکر همیشه هم پخش می کند!!!) مکث می کند، جفت دست هایش را بالا می برد ، دو تا "گُـــــل" بلند می گوید و می رود، لازم به توضیح است آقایِ خوب کلا فوتبال را بی صدا نگاه می کنند، بی صدایِ بی صدا

پ ن 1: خیلی ها را دیده ام که از خیلی ها بیشتر پیگیر ِ این پدیده اند و تمامِ این یک ماه، بازی ها را شب و نصفه شب دنیال و می کنند و خیلی هم نگرانِ نتایج ِ بازی هایِ ایران با همه یِ ملاحظات موجود هستند،اما ضمنِ پیگیری ،دایم تکرار می کنند که بازی های ایران که دیدن ندارد و وقتشان بیشتر از این ها می ارزد، این ها را گفتم که عرض کنم جزء این گروه نیستم

پ ن 2: با توجه به همه یِ ملاحظات و نا امیدی های حاصله بر اساسِ تجربه هایِ به دست آمده ، با تمامِ وجودم آرزو می کنم ، بچه هایِ تیم ملی دور از همه یِ مسایل موجود فقط با غیرت و جوانمردانه بازی کنند، توانشان را در میدان بدونِ اندازه گیری سود و هزینه، خرج کنند و برایِ نامِ ایران سرمایه گذاری کنند، مثلِ بازی استرالیا خاطره بسازند و کمی از این همه ذهنیات های نا زیبا را زیبا کنند ، آرزو می کنم نماینده خوبی برای این کهن سرزمین آریایی باشند

پ ن 3: البته حتی به سختی هم نمی توانم بپذیرم که نتیجه یِ بازی چیزی از ارزش هاشون کم نکنه ....

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

گلاب
18 خرداد 93 20:43
عزیزمم چه بزرگ شده فندق دیروز مأ! نیس کلاس میذاری و دیر به دیر عکسشو نشونمون میدی،هر دفعه خیلی میچسبه دیدن گل پسرم!
اِليــــما
پاسخ
يه دونه باشي دوست جان دعوا كردنات هم يه دونه باشه دوست جان
گلاب
19 خرداد 93 15:45
منو دعوا؟!!
اِليــــما
پاسخ
نه دعوايِ دعوا كه نه يك جورِ ديگه