امیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدلامیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدل، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

اِليــــــــــــما

آقایانِ در!

1393/3/11 7:35
نویسنده : اِليــــما
332 بازدید
اشتراک گذاری

دقیقاْ همان اندازه که با آقایِ خوب در خصوصِ "نبستنِ دَر"  در انواعِ مختلف مثلِ،  كابينت و حمام و جا كفشي و كُمد و كشو مشكل داشتم و دارم و قطعاً خواهم داشت و  قادرم حتّي اگر نباشم يا خواب باشم " خطـّـِ سيرشان " در منزل را با جزييات پيش‌بيني كنم ، همان قدر هم با پسرك در خصوصِ " بستنِ در" از قبيلِ‌ يخچال وقتي جا ميوه‌اي بيرون است و مشغول ِ‌ كارم،‌ كابينت ،‌وقتي وسيله جا به جا مي‌كنم،‌ درِ ورودي وقتي بيرونم و جا كفشي تميز مي كنم !!! مشكل دارم،‌ چه بسيار موادي كه در يخچال بودم و نزديك بود همان جا بمانم!! يا بيرونِ در بودم و فقظ شانس آوردم كليد داشتم برايِ داخل آمدن !

 

پ ن : الان كه كلمات را كنارِ هم گذاشتم ،‌حس كردم من آدم مشكل داري هستم و الكي به افرادِ خانواده برچسب مي چسبانم ؛‌ هي نوشتم مشكل دارم مشكل دارم ....

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان آرمان
11 خرداد 93 9:57
فكر مي كردم فقط من با شوشو مشكل نبستن دارم
اِليــــما
پاسخ
خیر ظاهرا خیلی گیر یه کمی کمتر از همه گیر می باشد
فهیمه
14 خرداد 93 0:50
خيلي وقت است كه فرصت نكرده ام پيشت باشم.دلم تنگ شده بود.
اِليــــما
پاسخ
درووووووود بس که کار داریم برای انجام