امیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدلامیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدل، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

اِليــــــــــــما

شبحِ سفيد با يك حفره يِ سياه به جايِ چشم ....

1392/10/7 8:23
نویسنده : اِليــــما
294 بازدید
اشتراک گذاری

شبحِ سفيد با يك حفره يِ سياه به جايِ چشم ....

 همين!!!

تا همين چند وقتِ پيش؛

اين تصوير، همه يِ تصوّرِ من و هم سن و سالهايم از موجودي بود كه ممكن بود؛ يك دزد، يك قاتل، يك جاني را پشت ِ سفيدي ِ ترسناكِ‌خودش پنهان كرده باشد و يا در بهترين حالت يك موجود ِ ناشناخته

اما اين روزها؛

كليكِ چپِ دكمهِ موسم وقتي با صدايِ تيكِ يواشش رويِ هايپر لينكِ پيوندي مي نشيند و مرا وصل مي كند به يك وبلاگِ جديد... يك سرزمينِ فتح نشده!دلم ...هُري مي ريزد

انگار همان شبحِ سفيد پوشِ يك چشمي  روبه رويم ظاهر مي شود

مدام فكر مي كنم پشتِ نقابش يكي از بستگانم ، از خيلي خيلي نزديكانم با يك صفحه كليدِ بزرگ در دست، نشسته است و تُند تُند و با صدايِ بلند تايپ مي كند ... مي نويسد و مي نويسد ... و من هم نشسته ام به خواندنش

تاييدش

و گاهي

تكذيبش

همان قصه يِ ناشناسْ نوشتن ها و با نام مستعار در دنيايِ مجازي هويت كسب كردن ها و هر ايراني بيش از يك وبلاگ ثبت كردن ها...

هر آن ممكن است پايت گير كند به يكي  از كلماتش ... اصطلاح هايش.. حتّي خاطره هايِ مشتركتان و ملافه يِ سفيد از رويش بيفتد

نمي دانم چرا ،‌اما تاملم بر روي هويت آدم ها بيشتر شده ... مي ترسم از اينكه مَجازي با آدمي آشنا شوم و زندگيش را سطر كنم و سطر ها را بخوانم ، بعد ببينم اين ،‌همان فلاني است ... همان نزديكِ دوست داشتني من

اين دنيايِ مجازي افزون بر اين همه عجيب بودنش بسيار بسيار بسيار كوچك هم شده است .... خيلي بيشتر از تصورِ هميشه ام

نكند آخرين وبلاگِ كشف شده ام متعلقِ به همسري باشد ....نكند آنجا يواشكي مي نويسد و مرا از دانستن دغدغه هايش محروم مي كند ... نكند ....

 پ ن ۱:اين پست خيلي هم بي پشتوانه نوشته نشده ... شواهدي هم موجود است ... ديدم كه نوشتم ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

امیرحسین گلی از بهشت
7 دی 92 10:50
الیماجوون خب خیلی هم بد نیست...هست؟؟ اینطوری پی به حرفای نهفته و نگفته شون میبریم اگه من روزی شک کردم به وجود وبلاگ از جانب همسر، قبل هر چیزی ازشون در این مورد میپرسم؟؟؟؟
اِليــــما
پاسخ
خــــــــــــــــــــــــــــيلي نه!!!!يواشكي خوندن هم عالمي داره يعني؟؟؟؟
مامان کیامهر
7 دی 92 15:48
چه جااالب! من اگه بودم اصلا اصلا به روی خودم نمی اوردم اینجوری خیلی چیزا رو می تونستم کشف کنم ..................... راستی الیما جان امروز آدرس بلاگفات را سر زدم دیدم اونجا سرت حسابی شلوغه تضادی که تو ذهنم بود برطرف شد(وبلاگی با قلمی بسیار زیبا که نظرات ثبت شده زیادی نداره و به نظر دهنده هاشم سر نمیزنه!) .................... امیر فندق نازنین را ببوس
اِليــــما
پاسخ
اوهوم م م م م م راستش تقصير ني ني وبلاگ است جايي براي ثبت وبلاگ دوستان ندارد و اينكه كي ب كي به روز مي شوند هر چند بلاگفا هم مشكلات خودش رادارد من از روي آدرسي كه دوستان به لطف برايم به جا مي گذارند ميهمان خانه هايشان مي شوم .. دريغ فرموديد نازنين... چشم چشم لطفتان و مهرتان هر دو زياد. . .
زهرا (گل بهشتي من)
8 دی 92 8:50
از کشف وبلاگ نزدیکترین کست هم نگران نباش. ما آدمها نیاز داریم که گاهی در جایی که هیچ کس نمی شناسدمان حرف بزنیم...این به آن معنی نیست که عزیزانمان برای شنیدن درد دلهایمان خوب نیستند.
اِليــــما
پاسخ
دوست داشتم نگاهت را خيلي دوست داشتم
امیرحسین گلی از بهشت
8 دی 92 14:17
آخ الی جان بالاخره به نی نی وبلاگ هم سر زدی دوستم...
اِليــــما
پاسخ
الان دعوا شدم .... من كه ميام هستمدعوا شدم؟؟؟
زهرا (گل بهشتي من)
9 دی 92 8:16
لطف داری عزیزم. راستی اگه بخوای مام جمع کنیم بیایم بلاگفا...میخوای بعد از این اونجا نظرمو بذارم؟
اِليــــما
پاسخ
اينجا اصلا آدم نمي فهمه كه پست جديد گذاشته اما چون سي دسي وبلاگ داره خيلي خوبه آرشيو مي شه و مي مونه براي هميشه در هر صورت من معذرت
زری مامان مهدیار و صدرا
11 دی 92 10:24
مثل همیشه سر می زنم و نوشته های زیبات رو می خونم و لذت می برم یعنی عاااشق نگاه زیباتم
اِليــــما
پاسخ
سلام.یعنی من شرمنده ه ه ه ه خیلی ی ی ی
زری مامان مهدیار و صدرا
11 دی 92 10:25
از قرار معلوم و طبق گفته ی دوستان دیگه تو بلاگفا مهمون نواز تری مامانی درسته؟ پس درو باز کن که ما هم تو بلاگفا مزاحمت بشیم
دوست مجازی ات!
13 دی 92 23:00
واقعا که.... راست میگن بچه ها، اونطرفیا رو بیشتر تحویل میگیریا اینکارا خوب نیس درسته ما قلممون به خوبی شما نیس ولی دلیل نمیشه که ما رو کمتر تحویل بگیری عضو ستاد اشک الیما در بیار!!!
اِليــــما
پاسخ
من همش گريه اي خدااااااااااااااااااااااااااااااااا نقطه ضعفم!!!بيچارگيم!!!!!!!! موفق شدي ديگه بفرماييد در اين صبحي كه رييس نازنين اداره رو عوض كردن دنبال بهونه مي گشتم خب
دوست مجازی ات!
14 دی 92 0:20
وضعیته این متاهل بودنا آدم نمی تونه یه وبلاگ خصوصی هم برا خودش داشته باشه! والا...
اِليــــما
پاسخ
آخ خ خ خ خ خ خ خ خ گفتي مي بيني چه خانم هايي پيدا مي شن جدي آدم تعجب مي كنه دوستم