امیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدلامیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدل، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

اِليــــــــــــما

كوله­ي ِ طوسي- نارنجي راه راه

1392/10/8 9:32
نویسنده : اِليــــما
396 بازدید
اشتراک گذاری

همين فردا ....

نـــــــــــــــــــــه

همين فردايِ بعدِ فردا كه يك كَمكَي حالِ دلم به راه مي­آيد و دستانم مي­توانند و دلم مي­خواهد . . .

يادم باشد كه بروم سراغِ آن كمدِ بالايِ ديوار؛ كوله­ي ِ طوسي- نارنجي راه راهم را بردارم و يكي يكي انبوهِ اتفاق­هايِ تا نخورده­يِ همه­يِ روزهايِ قبل را ورق بزنم

يادم باشد قبلش پسرك را بخوابانم .... خوب تماشايش كنم ، نفس هايش را يكي يكي بشمارم تا به عددِ صد برسد ... سرِ انگشتانم را رها كنم جايِ چالِ خنده اش و تصوِّر كنم با صدا خنديدنش را

يادم باشد، عددم به صد كه رسيد، پايِ لاله­يِ گوش چپش  يك بوسِ كوچكِ مادرانه بكارم و صندلي را بگذارم براي پايين آوردنِ كوله ....

يادم باشد، اوّل سراغِ كودكي هايم  بروم ،‌همان هايي كه در شور و شاديِ و شعف، بي دغدغه و دوست داشتني گذشت... همان­هايي كه متصلند به فلاسكِ غذايِ آويزاني كه قدش براي قدم بلند و كليدي كه دستم برايِ چرخاندنش در قفل كوتاه بود،همان روزهايِ مهد كودك و بازي هايِ بچگي....

يادم  باشد همه­يِ پيغام­هايِ نخوانده­يِ زندگي را دوباره با دقّت و خوب بخوانم و به خاطر بسپارم .....يادم باشد كوله­ام را به ترتيب روز و ماه و سال، از نو مرتب كنم و خاطراتِ دوست نداشتني را براي هميشه از كوله اخراج كنم.... يادم باشد هيچوقت ويزايشان را تمديد نكنم ....اصلاً ممنوع الورودشان كنم

يادم باشد مراقبِ ورق هايشان باشم ... بالايِ همه­ي برگه­ها با خودكار آبي كاربني محبوبم بلند بلند "دوستت دارم " بنويسم و با اوّلين نشانه­هايِ بهار كه از انتهايِ زمستان جوانه مي زند ، همه را پُست كنم به مقصد گيرنده هايِ منتظرِ عشقم ...

يادم باشد دعايِ باران را براي طلبِ بركت به نيت همه­ي خانه­ها، چهار تا كنم و  بين ِ همه­ي برگ برگ هايِ كوله ام  جايشان دهم ....

يادم باشد سندهايِ كوله­ام تحتِ كنترلم باشد ، يادم باشد رويِ همه يِ آنها مهرِ "سند معتبر است "

و         

 " هيچ­وقت كُپي برابرِ اصل نمي شود " را قرمز بزنم ....

پ ن : يادم باشد يك مطلبِ مستقل با موضوعِ " هيچ­وقت كُپي برابرِ اصل نمي شود " را خيلي زود بنويسم.

پ ن :به بهانه يِ   زنگِ انشاء

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

عسل مامان ایلین
8 دی 92 9:57
وایییییییییییییییییییییییی عالیییییییییییییییی عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییی عالیییییییی خوشگل مینویسی عین خودم موندی تو خوشی های قدیما و دنبال مقصرییییی خدا جوجتو واست نگه داره به وبلاگ تربچه زمستونی منم سر بزن با اجازت لینکت میکنمممم
اِليــــما
پاسخ
چشم م م و ممنونم آدرس نذاشتيد كه...
زهرا (گل بهشتي من)
9 دی 92 8:35
روزهایی که مدارک خاطره هایم را جمع می کردم به این فکر میکردم که سالها بعد وقتی آنها را مرور می کنم در چه حالی هستم........ ....و حالا گاهی دلتنگ می شوم از اینکه چرا اصلا به سراغ آن خاطره ها نمی روم.مشغله هایم فرصت نمی دهند...
مامان کیامهر
11 دی 92 14:44
پیغامهای نخوانده زندگی را خیلی باید جدی گرفت دوستم ، خیلی خوب گفتی ، تلنگر خوبی بود برای من ، یام باشد همیشه مهر سند معتبراست را همراه داشته باشم! و البته که هیچوقت کپی برابربااصل نیست!
اِليــــما
پاسخ
هیچ وقت کپی برابر اصل نمیشود....سلام بانو جان ممنونم
مامان الینا
13 دی 92 8:06
سلام عزیزم.واقعا چه کیفی میده اگه بشه این کوچولو ها رو خواب کرد و رفت سراغ گذشته .خیلی وقته که دلم می خواد این کار رو بکنم .امان از تنبلییییییی. من با اجازه شما رو خیلی وقته لینک کردم و مرتب بهتون سر می زنم.خیلی قشنگ می نویسی.ببوس پسر گلتو
اِليــــما
پاسخ
سلام خانم بله بسيار بسيار بسيار مي چسبد فرصت كنيد حتما اين كارو بكنيد ااااااااااااااااا متشكرم مهربان
مامان الینا
13 دی 92 8:09
یادم نیست قبلا برات آدرس گذاشته بودم یا نه.وقت کردی و دوست داشتی به هم سر بزن.البته من مثل شما بلد نیستم اینقدر زیبا بنویسم.
اِليــــما
پاسخ
سلام سلام حتما ا ا ا ا ا ا ا چشم م م م م م م اگه وبلاگتون و باز كنه