امیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدلامیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدل، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

اِليــــــــــــما

به شرطِ‌ آنكه هنوز هم بابا بزرگ باشد...

1392/9/24 8:00
نویسنده : اِليــــما
372 بازدید
اشتراک گذاری

اینکه فکرم در این همه شلوغی روزها و بی خوابی شب ها،این همه مَحال طلب شده باشد، خودم را هم مي خنداند

 

ديشب را به كل، در تمامِ لحظه هايِ خواب و بيداري؛ آرزويِ يك شب خوابِ مجردي در اتاقِ كوچكِ خانه يِ بابا بزرگ را داشتم

به شرط آنكه نيمه يِ اردي بهشت باشد.....شكوفه هايِ نارنج هم مثل سال، رسيده باشند به بهار.. بهاري سفيد و معطر

مامان بزرگ پشه بند را سرهم كرده باشد... رختخواب هايِ خنك و يه كمكي نم دارِ شمال

ولو شده باشم رويِ سفيديِ‌ ملحفه هاي

صـــــــــــــدايِ خوابِ شب ؛ همه جا را ساكت كرده باشد

هر دو پنجره يِ اتاق باز باشند ... يكي رو به كوه ؛يكي رو به حياط ....

نفس هايم را عميق تر بكشم تا شايد فرقِ‌عطرِ محبوبه يِ شب را با بهار نارنج ها تمييز دهم ...

ردِ پايِ بابا بزرگ را با چشم هايِ بسته  بزنم ... مثل ِ همه يِ سال هايِ دانشجويي كه ميهمانشان بودم

چايِ آخرِ شبش را بخورد ... وضو بگيرد ... دعايِ قبلِ خوابش را بخواند و رو به قبله ؛ مثلِ هميشه؛ آماده يِ خواب شود

دلم يك شب خواب در

 همان سال ها

همان فصل

همان ماه

را خواست ...

به شرطِ‌ آنكه هنوز هم بابا بزرگ باشد...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

زهرا (گل بهشتي من)
24 آذر 92 10:00
با کمی تغییر به دلیل تفاوت اقلیم، همه را حس کردم. رفتم به آن سالها و چشمانم بغض کردند... چقدر دلتنگ شدم.
اِليــــما
پاسخ
آره ... همه اش خاطره اند
غزاله
24 آذر 92 14:10
چه جالب منم روزهای دانشجوییم مهمان خونه مامانیم بودم ولی بابابزرگم ی سال زود فوت کرد و منو از همخونه بودن با خودش محروم.واقعا بعضی وقتها دلم همون روزهارو ازم طلب میکنه....
اِليــــما
پاسخ
خيلي جالب روحشون قرين رحمت
مینا مامان آرمانی
25 آذر 92 22:26
الیما جون نوشته هات حرف دل ماست.. ازین گل پسری عکس بزار ببینیمش.که اینقد شیرینه عکس پروفایلش
اِليــــما
پاسخ
سلام ممنونم دوستم چشم
زهرا (گل بهشتي من)
26 آذر 92 7:52
چرا یک پست تکراری برای این روزها رو حذف کردییییییییییییییییی؟؟؟؟
اِليــــما
پاسخ
جدي؟؟؟ الان نگاه مي كنم مي خواستم مسابقه رو بردارم
ژاله مامان آیدا
26 آذر 92 10:35
مامان جون می تونی برای درب اتاق نی نی حلقه اسم یا آویز خوشگل انتخاب کنی کافیه یه سری به کادونمدی بزنی http://kadonamadi.blogfa.com آویز ، گیفت تولد ، تابلو ،... هر کدی که دوست داشتی برام تو سایت پیغام بزار و آدرس سایت یا ایمیلتو برام بنویس اینم ایمیلم : vento_j@yahoo.com ژاله مامان آیدا
امیرحسین گلی از بهشت
26 آذر 92 14:05
خدا رحمتشون کنه عزیزم ..
اِليــــما
پاسخ
ممنونم