امیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدلامیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدل، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

اِليــــــــــــما

خواندنِ این مطلب ، تنها به مادرانِ 12 تا 18 ماهه توصیه می شود

1392/8/26 12:27
نویسنده : اِليــــما
367 بازدید
اشتراک گذاری

از فانتزي هايِ امير رضا اين است كه وقتِ شير خوردن، از لايِ دندان هايش ... چيزهايي خيالي در مي آورد و با اصرار در دهان مادرش مي گذارد...

اين كه شيرِ مایع!!! چه چيزِ اضافه اي ممكن است داشته باشد ، هنوز هم برايم در هاله اي از ابهام قرار دارد و به نظر می رسد همچنان خواهد ماند...

چندي پيش دوباره اصرار و اصرار ... منِ از همه جا بيخبر هم با كلي شوق و ميلِ مادرانه محتويات را كه اتفاقاً! اينبار خيالی نبود در دهان گذاشتم ...

بيرون كه آوردم، برگي ديگر از روزهايِ مادرانه ورق خورد...

اندكي از محتوياتِ طبقه يِ بالاي دهانِ مباركشان بود!!!!!!!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

غزاله
26 آبان 92 14:16
ای جانم.عجب دنیای ساده ای دارن این بچه ها.خدا حفظش کنه.
اِليــــما
پاسخ
بله پاك ساده دوست داشتني
خاله بلک
26 آبان 92 16:51
وایییی ی ی ی آخه حالی به آدم میمونه نه والاا ا ا احوالی به آدم میمونه نه بلا ا ا ا اگه بدونیئ با چه اصراری این کار میکنه خدمت باشيم بلك جانش
دوست مجازی ات!
27 آبان 92 10:40
نوش جون ن ن ن ن
اِليــــما
پاسخ
ممنونم دوستم!!!!!!!!!!!
زهرا (گل بهشتي من)
27 آبان 92 11:24
عزیییییییییییز دلم.این هم یه مدل ابراز محبته دیگه.
اِليــــما
پاسخ
جورِ ناجورش!!!!
شازده امیر و رها بانو
27 آبان 92 23:52
ای جانم قدر همه این لحظه های جور و ناجور رو باید دونست
اِليــــما
پاسخ
جو رو ناجور... بايد
madarkhanomi
28 آبان 92 12:11
اوهههههه!!!! عجب دنیایی هس دنیای مادر و کودک واقعا مادر شدن یه موهبت الهی هست.منم منتظر زمینی شدن دخترم هستم که انشاله این روزها دیگه میاد خوشحال میشم بهم سر بزنی
اِليــــما
پاسخ
پس پيامبريد اين روزها... و معجزه حمل مي كنيد قدمش مبارك باشه
ویدا
28 آبان 92 15:15
چی بود دقیقا"
اِليــــما
پاسخ
محتويات دماغِ مباركشون!!!
ویدا
28 آبان 92 15:20
ما کودک 12 تا 18 ماهه نداریم اما فضولیمون بهمون اجازه نداد به حرف شما گوش بدیم!!!
اِليــــما
پاسخ
خوب كرديد!
مهسا مامان نورا
28 آبان 92 16:16
عزیزم از اشنایی با شما خوشحالم و ببخشید بدون اجازه شما رو لینک کردیم نورا هم بیشتر اوقات همینطوره و من واقعاً ا زاین کارش میمونم که چرا آخه ؟
اِليــــما
پاسخ
سلام سلام موجب افتخار ممنونم
مهسا مامان نورا
28 آبان 92 16:23
در ضمن وب بسیار زیبایی دارید
اِليــــما
پاسخ
سلام ممنون
madarkhanomi
28 آبان 92 16:41
عزیزم با افتخار لینک شدی
اِليــــما
پاسخ
ممنونم لطيف
مامان ثمین
29 آبان 92 9:24
خودم را درآن حالت فرض می کنم: اولش: کمی بعد: آخرش: حالا: این هم به افتخار حال گیری امیر رضا جون :
اِليــــما
پاسخ
عالي بوئ يعني!!! ممنون
مامان کیامهر
29 آبان 92 12:59
نــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه وای شور نیمه جامد ، کمــــــــــک عاشق لحظه لحظه های نی نی هام حتی اگه مجبور بشم... ......................... ببخشید من الان بچه12 تا 18 ماهه ندارم ولی قبلا که داشتم! .........................
اِليــــما
پاسخ
مجاز به خوندن بوديد دوستم! ..............
خاله پیشی
2 آذر 92 11:06
عشق منه
اِليــــما
پاسخ
قربون شما خالي پيشي
مینا مامان آرمانی
20 آذر 92 23:40
وای چقد خوردنی... پسملو گفتما نه .... الیما جون یه سوال.پسری اسمش امیر هست ولی وبلاگتون آراد؟؟من قاطی کردم ...آخه شمارو به اسم آراد لینک کردم.
اِليــــما
پاسخ
آراد بود عزيزم !!!! زورشون چربيد باباي بچه رو مي گم امير شدن بابا دقت!!!!
خاله سانی
4 بهمن 92 11:34
هدی واسم تعریف کرد الی بیهوش شده بودم،خداییش کارش عالی بوده قیافشو تصور کردم
اِليــــما
پاسخ
خنده هم داره خالش!!!!!!!!!!!!!