امیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدلامیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدل، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

اِليــــــــــــما

غُرغُرها چگونه به وجود مي آيند؟

1392/8/28 11:53
نویسنده : اِليــــما
328 بازدید
اشتراک گذاری

پُر شده ايم از برچسب هايِ رنگ و وارنگي كه بي منظور و با منظور مي چسبانيم به  جنسيت آدم ها! شهرشان! قومشان! زبانشان! شغلشان!

و همين ها به شوخي و جدي پا مي گيرد و رشد مي كند و به ناحق مي ماند روي پيشاني آدم ها...

مثلاً همين غُرغُري كه نسبتش داده اند به خانم ها،‌

كلي حساسم كرده و تمام تلاشم را مي كنم كه نكند رفتارم در چارچوب رفتارِ غرغري بگنجد و كمك كند به تثبيتِ برچسبِ ناخواسته بر رويِ پيشاني خانم ها

يكي دوروزي بود كه اوضاع بر وفقِ مرادم نبود ... هم در خانه و هم خيلي بيشتر در محلِ كار

ربطي به خودم نداشت ... دچارِ كارهايِ انجام نشده اي بودم كه قرار بود دو مَرد! به انجامشان برسانند

رييسم در خانه!

رييسم در اداره!

بعد از جلسه يِ يك نفره ام از ساعت يك تا دو بعدِ از نيمه شب؛

 مذاكراتم با رييسِ اداره  با اين جمله شروع شد: " وقتي كاري كه در صفِ انجام است ، به  انجام نمي رسد ، تذكراتِ متوالي حتّي با هدفِ يادآوري و در قالبِ كوتاه ترين جمله ها؛ ترجمه يِ غلطش مي شود غُر!! "

و باقی جلسه  تا انتها..

راست است، يك برگه ي كوچك وزني ندارد ، امّا اگر قرار باشد ساعت ها بر كفِ دستي كه دراز شده است قرار بگيرد، حوصله َبر مي شود ، توانِ آدم را تحليل مي برد و به مرورِ زمان ، وزنش بيشتر و بيشتر مي شود ... و نهايتاً طاقتِ آدم را طاق مي شود..


 پ ن اول : اعترافِ بدْ، تلخ و سختي است، امّا كاش مي شد صفر تا صد يك كار را يك نفره انجام داد

پ ن دوم : صرفاً برايِ اطلاع؛ آقايِ رييس فرمودند كار انجام نشده چون خوب پيگيري نكردي!! روزي چند بار كه پيگيري كني حتماً به نتيجه مي رسد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان فاطمه
28 آبان 92 12:41
http://dadina.blogfa.com نقاشی های دختر 4 ساله من
مهسا مامان نورا
28 آبان 92 16:22
جان دلم من که این برچسب نا خود اگاه بهم خورده تو خونه در صورت یکه نیستم و شنیدن حرفهای از سوی من در صورت حقیقت غر غر به حساب میادموفق باشی خدا امیر رضا را واستون نگه داره خیل ینازه ماشاله اسمی که من درص ورت پسربودن نی نی ام انتخاب کرده بود عاشقشم .
اِليــــما
پاسخ
اسم امير رضا منتظر شماست!!!ممنونم عزيز غرغر...........
مینا
28 آبان 92 16:55
مامان ثمین
29 آبان 92 9:27
آخیییییی رییس من هم در شرایط مشابه همین افاضات را خواهند کرد! نگران نباش!
اِليــــما
پاسخ
خواهند کرد!
زهرا (گل بهشتي من)
29 آبان 92 11:32
بعضی از رئیس ها رو میدونی باید چیکارشون کرد؟................... اصلا ولش کن یه چیزی میگم بد میشه!!!
اِليــــما
پاسخ
آره بابا جون بگذريم
مامان کیامهر
29 آبان 92 13:01
آخه مردا چون جواب حرف حسابو ندارن میخوان کم نیارن میگن غر غرو
مامان طاها
29 آبان 92 13:17
فشارهای زندگی گاهی آدمو غرغرو میکنه. بذار بگن اشکال نداره
اِليــــما
پاسخ
راست مي گي بزار بگن