امیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدلامیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدل، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

اِليــــــــــــما

پیام های امیرم به روایت خاله الهه

1391/12/1 8:39
نویسنده : اِليــــما
636 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان جون تازه از خواب پا شدم پی پی کرده ام و مشغول تماشای سی دی هستم نیم ساعت دیگر صبحانه خواهم خورد بوس تپل ۰۷/۱۱/۱۳۹۱

 

سلام من حالم خوبه موبایل خاله قاطی داره پیام قبلیم را نفرستاد بوس امیر آقا۰۸/۱۱/۱۳۹۱

امروز بسیار با شخصیت و گل هستم امیر آقا۰۸/۱۱/۱۳۹۱

خاله جان امروز به من یاد داده خودم بخوابم و جایزه من هم یک ساعت جیش آزاد است یعنی پوشک بی پوشک ۰۸/۱۱/۱۳۹۱

سلام مامان جون من حالم خوبه فرنیم را خورده ام خوابم را کرده ام و حالا با خاله داریم بازی می کنیم بوس۰۹/۱۱/۱۳۹۱

سلام من حالم خوبه و حالا لالا کرده ام بوس آفتابی ۰۹/۱۱/۱۳۹۱

سلام شخصیت و تربیت را باید از من یاد گرفت بوس لیمویی امیرخان ۰۹/۱۱/۱۳۹۱

سلام آقا کوچولوی نان آور خاله امروز جایت بسیار خالی بود بهانه صدای زیبایت را گرفتم بسیار زیاد بوس بوس ۱۰/۱۱/۱۳۹۱

سلام حال من خوبه تازه خوابیده ام اخه امروز از صبح اصلا نخوابیده بودم و همش بازی کردم بوس نباتی امیر آقا ۱۵/۱۱/۱۳۹۱

سلام تا ساعت ۹ خواب بوده ام بعد صبحانه خورده ام و حالا با کمال آرامش سی دی نگاه می کنم تا روی خاله را کم کنم تا مثل دیروز پشت سر من حرف نزند بوس شکری امیر خان خیلی آقا ۱۶/۱۱/۱۳۹۱

سلام من حالم خوبه مشغول شیطنت و بازی هستم به قول عمو میلاد جوجه جیگرم امیر جیگر بوس شیری۱۷/۱۱/۱۳۹۱

سلام من حالم خوبه بسیار با ادب و نزاکت هستم تا دل خاله بعد از این تعطیلات برایم ضعف کند امیر با سیاست چهار شنبه ۱۸/۱۱/۱۳۹۱

سلام من حالم خوبه الان لالا کردم دلم برای خالم خیلی تنگ شده بود چون به مدت دو ساعت برایش تعریف کرده و خندیده ام امیرآقا اجتماعی لطفا شما ناراحت نشوید چون مامانم را عاشقانه دوست دارم امیر عاشق

سلام من طبق معمول پسر خوبی هستم فقط خاله بیچاره شیمیایی شده از بوی پی پی من.امیر آقا خوش بو

سلام من خوبم تا ساعت ده خواب بودم خاله به زور بیدارم کرده صبحانه همراه شیر خورده ام در وضعیت جیش آزاد مشغول شیطنت هستم بوس امیر جانت

سلام من خوبم تازه بیدار شدم میخوام صبحانه بخورم بعد از صبحانه خاله من را می خورد بوس امسر خوش لباس

سلام من خوبم رو شونه خاله مشغول لوس شدن امیر آقا لوسه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان امیرحسین
8 بهمن 91 15:19
دیگه چه غمی دارین با وجود این فرشته مهربون
البته غیر از دلتنگی که علاجی براش نیست


خدا این همه بزرگه و من قدر ناشناس
خیلی آرومم
خاله بلک
8 بهمن 91 15:19
خدا به خاله الهه بهترین ها رو بده که انقد خوبه
فندق خاله جدای اینکه خیلی خیلی هیلی قدردان خاله الهه ام خیلی خیلی هم حسودیم میشه که گردالیه خاله صب تا عصر اونجاست
خیلی دلم میخوادت

هیسسسسسسسس لالا کردم خاله
سمیه جون
11 بهمن 91 11:02
بازیه جالبیه...اینکه به جای یکی دیگه احساساتش رو به زبون بیاری و به جای اون صحبت کنی مخصوصا اینکه اون طرف هم نتونه صحبت کنه...چه حالی می ده که فکر کنی فکر اون طرف رو کامل می خونی وبه جاش متکلم باشی...خوش به حال خاله الهه...انواع بوس ها رو هم که یاد گرفتی امیرخان...
خاله الهه به ما هم یاد می دی این انواع بوس ها رو؟؟؟آخه ما یه نوع بوس بیشتر بلد نیستیم...


حتما شما رو با خاله الی آشنا می کنم خوشگله
ولی بازیه جالبیه
الی مامی آراد
11 بهمن 91 21:44
قربون این پسر خوشگل بشم که مثل مامانش اینقدر خوشگل حرف میزنه الی مامان دیگه با وجود این پسملی هیج غمی نباید داشته باشی


قربون شما
آرادو ببوسین خاله
زهره مامی ژوان
13 بهمن 91 2:49
خدا رو شکر که روزای سرکار رفتن داره با خیر و خوشی می گذره


خدا کنه همین طور بگذره
مامان ثنا و ثمین
13 بهمن 91 8:06
خدا نگه داره این الهه ی مهربونی رو برات
عزیزم چقدر این پستهای آخررو با احساس نوشتی.اشکم سرازیر شد
ببوسش امیر جون رو


اطاعت بانو
لحظه هایت آرام
شانتی
13 بهمن 91 8:30
مامانی اگر به من این همه پیام های خوشمزه و دلگرم کننده می دادند از پله های برج میلاد هم می رفتم بالا!!!! البته فقط چند تای اولیش رو!!! ولی از شوخی گذشته قدر این خاله رو باید دونست عزیزم. خدا حفظش کنه.


آره خاله جون از آسمون اومد برام با دعای قلب تو مهربون
زهرا مامان امیرحسین
13 بهمن 91 15:30
سلام
چرا چند وقته نیستین خانمی


مرد روزهای هزار کار نیستم انگار
گلبرگ
13 بهمن 91 18:07
سالم باشی، مرد


قربون شما
مامان سارا
18 بهمن 91 12:13
خوب به حمداا... همه چیز خوب داره پیش می ره و بوس های طعم دار هم رونه بازار شده
ببخشید من عاشق بوی لیموام من یه بوس لیمویی می خوام

بوس لیموییییییییییییییییی