امیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدلامیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدل، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

اِليــــــــــــما

نرگس های زمستانی من

1391/12/5 21:13
نویسنده : اِليــــما
483 بازدید
اشتراک گذاری

 

دقیقاً مفهوم تب را فهمیدم وقتی مادرانگی یک رویِ دیگرش را برایم به تصویر کشید

چقدر تنوع دارد این مادرانگی ، چقدر بالا و پایینم می کند

اصلا چپ راستم کرده اساسی....

با تمام وجودم طعم داغ تب را چشیدم و از حرارتش سوختم ... 

اندازه اش را، درجه اش را، نوعِ حرارتش را، خوبِ خوب یاد گرفتم

دیگر خوب می دانم این دو حرف ت ب وقتی در کنار امیر فندق قرار می گیرند چقدر داغ می شوند چقدر داغ می شوم  چقدر بوی بی خوابی و بیدار باش می دهند چقدر نگران کننده می شوند

بعد از یک روز اداره نرفتن و کنار تنِ تبدارش ماندن، از ملاقات دکترش که نا امید شدم ، رفتیم سراغ دکتر مبادایش، و باز هم ساعت های طولانی انتظار و بچه هایی که خوب نبودند با چشمانی سنگین، گونه هایی صورتی و تب دار، و دماغی آویزان ...

تشخیص ویروس بود که دارو هم نمی خواست ، قرار شد بی صداتر از آمدنش خودش برود شاید طی دو یا سه روز آینده...

پسرک ب بغل در ماشین که جا گرفتم ، بوی نرگس حواسم را جمع کرد از همان نرگس ها که می خواستم ،از همان نرگس هایی که بهانه اش را داشتم

  باز نگاهم در آیینه با نگاهت یکی شد...

جانِ من وبلاگ خواندی که میهمان عطرِ نرگسیم؟؟؟؟

جایی برای انکار نبود هر چند خیلی دوست داشتی "نه "  بگویی یا دستِ کم من "نه" بشنوم

خوشحال شدم

نه از اینکه از وبلاگ برای خریدِ نرگس های زمستانیم تقلب گرفتی!!!! از اینکه گاهی اینجا هم سری می زنی

 شاد شدم و البته  بیشتر برای خوب بودن پسرک

حالا در کنارِ آرامش خوب بودن فندق، نرگس هم دارم از همان ها که می خواستم ....امسال زمستان نرگسی من در آخرین روزِ بهمن به سراغم آمد

خانه ام عطرِ خوبِ نرگس گرفته است  ...

 

دیرتر با کلی غصه نوشت: عزیز دل مادر سنجاقک گرفته!!!!تمام بدنش دانه ی ریز پاشیده هر چند دیگر تب ندارد اما نگاهش که می کنم غصه دار می شوم خیلی ، امیر جان زودتر خوب شو...خوبِ خوب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامان فهیمه
1 اسفند 91 10:46
چه زیبا می نویسی بی صبرانه منتظر پستهای بعدیت هستم به مام سر بزن


م م ن و ن م
مامان امیر
1 اسفند 91 11:10
سلام قلم زیبای شما من رو به قعر ارامش میرسونه همیشه سلامت و شاد باشید به ما هم سربزنید


متشکریم
خیلی
لحظه هاتون آروم
ویدا
1 اسفند 91 14:47
بغض کردم... نمی دونم واسه فندق یا واسه نرگس هایی از اووون جنس!!!


فکر کنم برا نرگس ها بود بانو ...
بفرمایید نرگس از همون ها ...
زهرا مامان امیرحسین
1 اسفند 91 17:29
خوشحالیم که به اونچه که میخواستید رسیدید
حالا ی کم دیر چه فرقی میکنه مهم اینه که رسیدید و شاد شدید
انشاله که همیشه ی همیشه شاد باشید
خدارو شکر که امیرفندقمون زودی خوب میشه البته ما هنوز نتونستیم اونجور که باید با امیرفندقی جون ارتباط برقرار کنیم!انشاله در آینده ای نزدیک ...


ممنونم
انشالله.اما چرا؟؟؟؟
زری مامان مهدیار
1 اسفند 91 21:17
امان از این تب
که ما نیز هر بار که درگیرش می شویم یک دستمان درجه ی اندازه گیریست و دیگری دستمالی خیس برای پاک کردن این کابوس
و لبهایی که به خواندن اذان واقامه در گریبان پرحرارتش مشغول است


واقعا امان
اون بیحالی و بی رمقی بچه ها هم یه طرف
الی مامی آراد
2 اسفند 91 2:06



ممنونم خانم
سمیه جون
2 اسفند 91 8:45
سلام ...یه آفرین به بابا عادل که اینجا سر می زنه...اگرچه من می دونستم که سر می زنه ولی خوب چون نشانه ای نبود نمی شد به این مامان الی اثبات کرد....خدا رو شکر که ثابت شد.آفرین به مامان الی که عنوان پست قبلی را تلویحاً تغییر داد به " برای آنکه خواندن می داند و می خواند..." و آفرین به امیرفندق که زود زود خوب شد.و آفرین به ما که برایش دعا کردیم...


فقط آفرین ب شما ....
مامان ماهان
2 اسفند 91 20:49
سلام الی مامان.یه خبر خوب واستون دارم.مرخصی 9 ماهه امروز تصویب شد و شامل اونایی که نی نیشون زیر 9 ماه هم هست میشه.تا خبر رو شنیدم یاد امیرفندقی افتادم.موفق باشید. ببوسید عسل پسر رو.


ممنون م مامان مهربون
مامان ماهان
2 اسفند 91 20:51
اول خواستم خبر خوشحالی بهتون بدم بعد پستتون رو خوندم.
عاشقانه هاتون مستدام.


خوش خبر باشید ...
ممنونم
منتظر ابلاغش می مونم
گلبرگ
6 اسفند 91 18:21
فکر کنم روزلا گرفته بوده امیری
این بیماری مخصوص بچه های زیر 2-3 ساله که با تب شروع میشه و ناگهان قطع میشه بعدش هم دونه های ریز از صورت شروع میشن و آروم آروم میان پایین تا 2-3 روز بعد همونجور که اومدن با پاهای خودشون میرن
آریا جون هم دقیقا تو 7 ماهگیش این بیماری رو تجربه کرد
عشقتون مستدام الی جووووووووووووووون


آها...
پس امیر از آریا گرفته تا امروز فکر می کردم از خاله سیرانوشش گرفته .خاله الان 25 سالشه اون موقع که 7 ماهش بوده گرفته بود ...الان فهمیدم از آریا جونی گرفته بوده
مامان سارا
8 اسفند 91 13:51
ایشاا.. حالش بهتر شده امیر فندوقی من ؟


ممنونم بله الان فندق خان بهترن شکر