امیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدلامیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدل، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

اِليــــــــــــما

من و جینگولک هایم ...

1391/11/23 7:54
نویسنده : اِليــــما
483 بازدید
اشتراک گذاری

اول نوشت: جینگولک ها  مسری هستند، اگر این روزها مستعد رنجش و افتادن در دام فکرهای نا زیبا هستید لطفا از  خیر این پست بگذرید .....به همین راحتی

از اولِ اولش جینگولک موجودی بدکار و بدخواه بود، علتِ همه ی کارهای نا معمول و خطربرانگیزِ کودکِ بیش فعال دختر داییم

اما حالا...

جینگولک در خانه ی ما موجودی کاملا شناخته شده است از جنس ویروس که در بعضی مواقع بسیار زیر پوستی و نا محسوس می رود در وجودمان و ما را مجبور می کند به کارهایی که نباید کرد و به حرف هایی که نشاید گفت

جینگولک ها بعضی وقت ها صدایمان را بالا می برند، نگاهمان را نا مهربان می کنند، بی منطقمان می کنند و ما را وادر می کنند ناشکری کنیم و بدْ شویم ...

 

اغلب بچه ها دچارِ جینگولک می شوند اما نه صرفاً

گاهی هم من ...و کم تر همسری

و همان جینگولکِ بلا می شود بهانه ی خوبی برای معذرت خواهی و موجودی که همه ی تقصیر ها می افتد بر دوشش که من نبودم و جینگولک گولم زد

شاید هم جینگولک نسخه ی کم آزارتر و قابل کنترل شده ای از شیطان باشد...

به گمانم آنچه این روزها این همه آزارم می دهد جینگولکِ مرغی است، وخیم ترین نوعِ جینگولک که می رود و می رود و می رود و درست می نشیند روی سلول های مغزت

واکسن هم که ندارد بی مروت

و فکرت را پر می کند از یک عالم خیال هایِ بدْ، خیلی بدْ

واکنشی فیزیکی هم نداری به این تخریبش فقط فکرو ذهنت به شدت آسیب می بیند خراب می شود

دلشوره ی دایم می گیری و مادام اضطراب داری

برای سلامتی عزیزانت و ترسِ یک دفعه رفتنشان

چندی از دوستان و همکارانم به واسطه ی بیماری سختِ سرطانِ عزیزانشان درگیرند...

با خودشان.. باروزگار... با بیماری...با مسایل اقتصادی ناشی از آن..

و من رنجورم از رنجی که می کشند و تنها کاری که می توانم و می توانند دعایی است از روی صدق و با خلوص که با واسطه ی دستانِ پسرک، روانه ی آسمان می کنم

جینگولک هایم اذیتم می کنند،مدام یادآوری می کنند تعدادِ رو ب افزایش بیماری سرطان و ام اس را...

و من مانده ام جایی بین زمین و هوا، اضطراب و توکل، منطق و پرخاشگری ...

منتظرم جینگولک ها از بدنم بروند، خوشبختانه دوره ی ویروسشان کمتر از سه روز است و همین که دقایقی در آغوشِ خدایم باشم رو ب بهبود می روند .... می دانم خوب می شوم

یادتان باشد ویروسش مسری است ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

مامان امیرحسین
21 بهمن 91 0:26
من هم دلم می خواد جینگولک هایم مسری نباشد ... و زود زود خوب شوم.


ای وای مگه جینگولک ها از اون طرف ها هم اومدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خوب میشین زود زود من می دونم
سمیه جون
21 بهمن 91 9:00
سلام علیکم و رحمه الله و برکاته...ببین الهام جان من خیلی وقته اینجا کامنت نذاشتم پس نمی تونی بگی این مریضی رو از من گرفتی خدا رو شکر
به گمانم همه ما کم و بیش به این موضوع می اندیشیم...و چه میشود کرد...جز دعا و اینکه بخواهیم خدایمان بیش از توانمان آزمایشمان نکند.


به به به چشممان ب جمال شما روشن...
مرحمت فرمودید
آمین
گلبرگ
21 بهمن 91 11:31
آخ که منم این مرض رو دارم اما پررنگتر
من زیاد به مرگ فکر می کنم، نه اینکه خیلی متأثرم کنه، اما یه وقتایی روحم رو نیشگون میگیره، به قول فروغ فرخزاد که همه ی حرفش یادم نیست؛ باید باشد خیلی هم خوب است


یعنی آفرین به جینگولک ها؟؟؟؟؟؟
زهرا مامان امیرحسین
21 بهمن 91 11:53
زیاد بد هم نیست
لااقل به این اندازه که شما گفتین بد نیست
اصلا گاهی وقتا خوبه آدم جینگولکی بشه



حتما خوبه دیگه
زهرا مامان امیرحسین
22 بهمن 91 23:04
الی مامان
ایکاش مسری بودنشو اون بالاها اطلاع میدادی
نصف روزم خراب شد
نشستم ی دل سیر با آقاکوچولوم درددل کردم جای شکرش باقیه که برای بنده دوره بقول شما ویروس تقریبا نصف روزه


وایییییییییییییییییییییی
ببخشید مامانی
شرمنده شدم الان اول نوشت می نویسم براش
الی
23 بهمن 91 10:23
جینگولک من از بیرون رفتن همسری شروع میشه و تا برگشتنش به اغوشم ادامه داره
اگه سفر رفته باشه که دیگه بدتر
میشن هزارتا جینگولک و میفتن به جونم

وقتی که میاد خونه یه بوووووووووس همه جینگولک ها رو فراری میده

جینگولک های بــــــــــــــــــــــــــد



جینگولک های ناقلا
سمیه جون
23 بهمن 91 14:25
لطفا در خصوص این موضوع هم یه صحبتی بفرمایید که افرادی که دارای جینگولک هستند مستعد این موضوع هستند که علت(دقیقا علت) جینگولک برای بقیه هم می شوند....البته الزاماً جنس جینگولک ها مثل هم نیست...در ضمن شما چرا اینقدر توی پست جدید گذاشتن " فیس فیس" می کنین...(باشد که خاطره ی معاون استاندار همیشه یادتان بماند)


عاشقتممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
الی مامی اراد
24 بهمن 91 1:45
چند روزی نبودم دلم برای نوشته هاتون خیلی تنگ شده بود امروز به محض اینکه رسیدم و اومدم نی نی وبلاگ اومدم و بهتون سر زدم


ممنونم مامانی گل
مامان ماهان
25 بهمن 91 9:36
سلام.آخه اگه این جینگولکها نبودند که مزه بعدش رو نمیتونستیم بچشیم.
شما هم مث من یه کپی توی بلاگفا دارین .اگه اشکالی نداره میشه دلیلش رو بدونم؟آخم من هم دلایل خودم رو دارم.


آره دارم عزیزم
یواشکی هم نیست
برا روزی که ب هر دلیلی یکی از این ها نبودند اون یکی باشند
همین .../
سمیه جون
25 بهمن 91 12:31
سلام...اگه جینگولک ها از بدنتون بیرون رفتن مطلب جدید بنویسید دیگه...


اگر بگذارند....
اگر بگذارید ...
مامان سارا
25 بهمن 91 13:09
جینگولک بدی بدی بد


خیلی بد
پرهام
2 اسفند 91 23:31
ve you .....I Love you ....I Love you ...I Love you ..I Love you .I Love you .I Love you .I Love you ..I Love you ...I Love you ....I Love you .....I Love you ......I Love you .......I Love you ......