امیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدلامیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدل، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

اِليــــــــــــما

تو این ماه دادی به من یادگاری

1392/4/31 9:14
نویسنده : اِليــــما
505 بازدید
اشتراک گذاری

زودتر نوشت : در پست قبلی من هنوز منتظر مددهای شما هستم....


 آهای پسرک

 لطفا باور کن

مهم نیست دیروز چه شنبه ای از شنبه های هفته بود

یا که تاریخ عقربه اش را روی کدام روزِ ماه متوقف کرده بود

یا اصلا ساعت چه می گفت...

از کجا تا کجایش هم اهمیت ندارد

اصلا دیر و زودش هم مهم نیست

اینکه چند ماهه و چند روزه بوده ای

مهم نیست درست  چند روزی قبل از یک سالگیت اتفاق افتاد

مهم این است که من نشسته در کنار لحظه هایت، بزرگیِ خدایِ مهربانم را دوباره دیدم

مهم این است که به لطفِ حضورِ یواش و مخملیت مدیریتِ لحظه به لحظه ی خدا را دوباره تجربه کردم

وقتی دو دستانت را از فرآیند حرکت حذف کردی، اراده کردی هر دو پایت ستون شوند و ستون هایت را بی اتکا به جایی به حرکت واداشتی و چند قدمی چشمانِ مادر را میهمانِ حرکتت کردی

مهم این است که دیروز دوباره معجزه بودنت اثبات شد.... دستت را کسی دیگر از آن دورها بگرفت و پا به پا بُرد و می برد....

مهم این است که دوباره مطمئن شدم وقتی خدایم حواسش به همه  ی این اتفاق ها هست هیچ گاه رهایم نخواهد کرد

پسرک، تمامِ حواسِ درب و داغان و لبْ پَرِ این روزهایم را سوق داده ام به سویِ روندِ منظمی که طی می کنی

درست مثل بسیاری از بچه های دیگر .....

می آموزم بُزرگ شدنت ...آموخته هایت خیلی خیلی بیشتر از آن که به دستِ زمینی من بند باشد از آسمان ها به سرانجام می رسد

دلشوره هایم را به باد می دهم .... تو را و همه ی فرزندانِ خوبِ سرزمینم را به یگانگی و قدرتش می سپارم و دل می دهم به لحظه هایی که برایم می سازی

مُدام و همیشه شکر گویِ کَرم بی انتهای خدایِ لحظه هایم می مانم ....

 هنوزم تو شب هام اگه ماه و دارم                   تو این ماه دادی به من یادگاری

قول می دهم قدر یادگاریت را بدانم و آسمانم را به یُمنش روشن نگاه دارم


 دیرتر نوشت : تمام ِ سعیم را می کنم از پسرکِ ایستاده ، عکسی بگذارم همین جا... کنارِ مهربانی شما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان روشا
31 تیر 92 12:17
راستی عکس گذاشتن این قدر سعی می خواهد؟//


خداييش سوال خوبي پرسيديد
همت مي خواد
مامان مریم
31 تیر 92 17:04
تبریک فندق کوچولو


ممنون
دوست مجازی ات!
1 مرداد 92 11:45
واقعا آفرین چقدر خوب گفتی مخصوصا این جمله:
"دستت را کسی دیگر از آن دورها بگرفت و پا به پا بُرد و می برد...."




جدي حرف دلم بود
همسري مي گفت كم كم بايد كمك كنم امير رضا راه بره
يكي ديگه اون بالا ها حواسش هست
اكر بگذاريم م م
دوست مجازی ات!
1 مرداد 92 11:47
مبارک باشه امیررضا دیگه مردی شدی برا خودت خاله!

و مبارک باشه مرحله ی جدید بچه داریتون مامانی!


بله
ديگه كلي آقا شده
به جز شب ها
ممنونم
مامان ارمان
1 مرداد 92 19:22
تبریکات صمیمانه ما رو به میمنت نخستین سال ورود این فرشته دوست داشتنی و تجربه احساس زیبا و قشنگ مادرانگی پذیرا باشید دوست مهربانم.




متشكرم م م م م
ديدي جوجه يك ساله مي شود د د د
مامان ثمین
2 مرداد 92 9:55
زمینی شدن فرشته کوچولوتون، تبریک!
خدایش سالم و شاد نگاهدارد.


ممنونم
آخي ي ي ي
بله ....
يكسال گذشت
زهرا (گل بهشتي من)
2 مرداد 92 11:37
چشمت روشن مادر جان.
به سلامتي. ستونهاي ره روي فرزندت استوار!
يه لحظه دلم ضعف رفت براي اينكه كاش اون دست به قلمي قديمها رو داشتم كه الان بتونم لحظه لحظه شكوفايي گل بهشتيمو به تصوير بكشم.
مادر نويسنده! شاديهاي زيبا نوشتنت را با ما هم قسمت كن!


عزيز دلي
ممنون از مهرت لطفت نگاهت
الان هم داريد
به همان زيبايي كه نمي دانم چه اندازه بود
ممنونم ممنونم
زهرا (گل بهشتي من)
2 مرداد 92 11:38
راستي پيش قلم شما كه ادعايي نيست...ولي به روزم.


چشم م م م
حتما
شازده امیر و رها بانو
2 مرداد 92 14:58
امیر رضای گلم تبریک میگم بهت که قدمهای کوچولوتو برداشتی و مامان و خوشحال کردی جیگر مامانی یه کم بیشتر همت کن زودتر یه عکسی از کوچولوت بذار دیگهههه


ممنون مهربان
چشم
چشم
بفرمایید
خاله ثریا
5 مرداد 92 8:18
به وبلاگ من سر بزنید
دایی نی نی ها
5 مرداد 92 8:39
با سلام وتبریک به خاطره وبلاگ قشگتون اگه دوس دارین وبلاگتون ازاینم قشنگتربشه با سفارش طراحی قالب ورودی وبلاگ با عکس نی نی خودتون و طراحی آلبوم عکس از یک روزگی نی نی تا الان ودیده شدن دربالای وبلاگ فقط طراحی قالب 20000ریال طراحی آلبوم عکس 20000ریال درکل با 40000ریال وبلاگ دلبنده خودتون رو زیبا تر کنید هزینه طراحی بصورت شارژ ایرانسل پس از دریافت طراحی تحویل گرفته میشود منتظره هستم اگه دوس داشتین سفارش بدین دربخش نظرات وبلاگ به من اطلاع بدین تا در کوتاه قالب ورودی وآلبوم عکس رو طراحی کنیم برای نمونه میتونید وبلاگ خوده مارو ببینید
زهره
28 مرداد 92 12:19
سلام خوش به حال ني ني با اين مادر خوش ذوقش. تبريك ميگم به خاطر كودكت .
مادري از مادرهاي ايران زمين


سلام عليكم
خوش به حال من كه الان نظر شما رو مي خونم
ممنونم
ارادت