امیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدلامیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدل، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

اِليــــــــــــما

نوبت چلچلی ماست اگر بگذارند....

1391/10/24 20:04
نویسنده : اِليــــما
1,459 بازدید
اشتراک گذاری

یک روز سرد دی ماه، بعد از ده روز کلنجار با سرما خوردگیِ خودت و امیرک، که هنوز از ته ته ش بویِ شربت سرفه و صدایِ خس خس به گوش می رسد،بعد از نظافت معمول منزل،شال و کلاه می کنی به نیت فرار از چهار دیواری طولانی شده ی خانه،همه ی بند و بساط را که جمع و جور می کنی،تازه سوپ و آب جوشیده ی این روزهای جگرگوشه را هم بایداضافه کنی به آن همه بارو بندیل همیشگیش.... همه را که برداشتی ...

خانه ی مرتب آخرین صحنه ای است که می بینی و باپسرک تمیز و حمام کرده چهار طبقه سقوط بی آسانسور به طرف پارکینگ، با آن همه سنگینی وبار به ماشین که رسیدی و دری که با دستی به جز دستت برایتان باز می شود، گرمای مطبوع ماشینِ از قبل گرم شده به صورتت می خورد و گوشت پُر می شود از صدای نوشین که آرام می خواند:

گوش شیطان كَر اگر عشق مدد فرماید                   نوبتِ چلچلی ماست اگر بگذارند

نوبتی باشد اگر، گردش این چرخ و فلك                   نوبتِ گردش میناست اگر بگذارند

باز امشب شب یلداست اگر بگذارند....

 

آهنگ سفارش شده ی دو روز پیشت به همسری ، خودِ خودش است، لبخندت بی اجازه ات پر رنگ تر می شود ، تازه چشمانت هم برق می زند از مهم بودنت لااقل برای یکی، جاگیر که می شوی، امیر که می رود سر جایش و در دم به خواب می رسد، سرت را تکیه می دهی به پشتی ماشین... غم غربت امام هشتم در دلت موج می زند، اما نسیم ربیع الاول را هم با تمام وجود حس می کنی ؛ به همین نزدیکی ها رسیده است...تمام عطرش را با سرمای دی ماه به سینه می کشی...خدایا شکرت...

می روی شریک ناهار پدرجون و مادر جونِ امیر فندق شوی...عمه سارا از اصفهان آمده است

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

دوست مجازی ات!
24 دی 91 11:08
آفرین به این آقای همسر!فکر همه چیزو کرده بوده



حیف که این ورا نمیاد منم نمیگم که تشویقش کردین از کفش بره
دوست مجازی ات!
24 دی 91 11:10
چه جالب با این عمه سارای شما همشهری در اومدیم که
سلام برسونید خدمتشون

چه جالببببببببببببببببببب
عمه سارا دانشجو هستند اصفهان
چشم دوست مجازی
الی
24 دی 91 14:09
دوستت دارم
عالی مینویسی



ممنون بانووووووووووووو
من هممممممممممممممم
مامان امیر عباس
24 دی 91 14:16
شیشه عطر بهار لب دیوار شکست
و هوا پر شده از بوی بهار
چه دعایی کنمت بهتر از این
خنده ات از ته دل گریه ات از سر شوق
ایام مبارک ربیع الاول بر شما فرخنده و میمون
تمنای نگاه مهربانتان را در صفحه خاطرات کودکی دردانه ام دارم


حتمااااااااااااااااااا


گلبرگ
24 دی 91 18:49
مثل همیشه زیبا و پر از احساس
لطف می کنید ترانه رو کامل معرفی کنید


یواشکییییییییییی براتون گذاشتم حتما گوشش کن من خیلی دوست داشتم دوستم
سمیه جون
25 دی 91 8:08
حتماً می گذارند...نگران نباش...خوش به حالت که وقتی مریض می شی هم مهمونی می ری...خوش به حالت...لطفا آهنگرو به منم بده


بعد از 10 روز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ببین حالا امروز اومدی نسازی اصلا
میلت و چک کن برات گذاشتم
سمیه جون
25 دی 91 8:10
ولی هیچ دقت کردی این بار متن رو ژانر وحشت نوشتی...آدم وقتی از اولش می خونه همش منتظره یه اتفاقه...آخه چرا اینجوری می نویسی ما رو هم نگران می کنی خانوم رئیس...


اااااااااااااااااا
من از دست تو یه دونه کجا برم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/اصلا چی کار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خودم سانسور کنم؟؟؟؟
دخل قلم و بیارم؟؟؟
اصلا بیخیال نوشتن بشم؟؟؟
برم یه جای دیگه بنویسم؟؟؟؟
آدرس وبو بدم برادران همیشه در صحنه فیلتر کنن؟؟؟
نه
عاشقت می شم و دوست دارمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
دیگه ژانر ترسناک نمی نویسم
چشم
گلبرگ
25 دی 91 16:18
تشکر می کنم فراوان
دانلود کرده و فیض بردیم و البته لبمان به خنده باز شد


نوش جان
مامان امیرحسین
27 دی 91 15:45
سلام امیدوارم همیشه زندگی تون گرم گرم عشق باشه و دوست داشتن.


ممنون
من هم
آمین
مریم مامان بهار
27 دی 91 16:49
زیبا بود و پر از انرزی
و به نظرم چقدر مادر با سلیقه و زن خانه داری باشی با اوصاف موجود
خانه تمیز بچه تمیز ماشین گرم و ترانه دلخواه
همیشه خوش باشید



نه دیگه !!!!!!!
یه دفعه اینطوری شد اینقدر ذوق کردم
که همه چی آرومه من چقدر خوشبختم
خیلییییییییییییی ممنننون
زهرا مامان امیرحسین
28 دی 91 11:06
مطلب قشنگی بود پر از احساس
اگه عکس گل پسرتون رو هم بذارین زیباترم میشه
ممنون میشم به ما سر بزنید و مارو با نظراتتون در مورد وبلاگمون خوشحال کنید

حتما
ممنون
مهسا مامی کیارش
30 دی 91 1:25
سلام مامان الی. وبلاگ جالبی دارین و مطالبش خیلی قشنگه خیلی خوشم اومد
پسمل طلای نازی دارین خدا حفظش کنه
خوشحال میشم که تبادل لینک بشه با اجازه.
من لینکتون کردم

ممنون مامانی