امیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدلامیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدل، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

اِليــــــــــــما

امیرفندق این شکلی می شوند...

1391/10/5 12:52
نویسنده : اِليــــما
436 بازدید
اشتراک گذاری

بعضی ها  خیلی بالا و پایین دارند ، مثل وزن این روزهای من ، که یک روز آنقدرو با فاصله بالا می رود که به دنبال رژیم فلان روزه ی کانادایی می گردم و روزی آنقدر پایین می آید که می روم سراغ ویتامین های باقی مانده از  روزهای بارداری امیرک

تازه همان ها ، مدام اصرار دارند این بالا رفتن و پایین آمدن وضع احوالشان را با رفتارشان در لحظه اطلاع رسانی نمایند ، کاری که دلار با آن همه تاثیر گذاریش بر همه چیز نکرد!!!!!!!!!!

کاش برای بعضی چیزها ملزم به دادن امتحان و قبولی بودیم ، مثل استفاده از تکنولوژی، اسباب بازی نیست که جانم!!!!!!!ابزار اعلام وضع حال شما هم نیست این تکنولوژی مخصوصا وقتی مخاطبت کسی به جز خودت می شود ،

دلم آدمهایی با بالا و پایین کمتری می خواهد ،با نوساناتی کم فاصله تر ، آدم هایی با اخلاق های قابل پیش بینی، حس و حال معاشرت ندارم با ادم هایی که هی و هی و هی باید مواظب دماغشان بود تا خدای نکرده چیزی به آن همه عظمت  برخورد نکند ...

به نظرم امیرک هم با من موافق است

این حال امیرک است در مواجه با چنین آدم هایی، حال من به مراتب بدتر از امیرک.... البته از ایشان نه از همه چیز

امیر فندقی دقیقا 5 مهه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

بلک
5 دی 91 10:22
eyy jooone delam khallleee
salllllaaaaaam dandogh tala
5mahegit mobarak khale
chera asabani shodi?5magehi doos nadari?
khoshet nayoomad khale?
herset dar oomad?
biam bokhoramet tamoom shi????



خاله بلک لطفا فارسی را پاس بدار
بعدشم شما دلت برا فندق تنک نمیشه ؟؟؟فردا به مدت 15 روز میره مسافرت تهنا باشی بلک جون!!!!!!!!!!!!!
مامان سارا
5 دی 91 10:39
الحق که فندقی
من جای مامان الی بودم دماغتو یه گاز می گرفت تا باش اینکارارو نکنی


مامان سارا تازه این ادارو یاد گرفته
خوششم میاد همه ی اجزای صورتش و با هم اینطوری کنه
گلبرگ
5 دی 91 11:27
موافقم
حرف دلم رو زدی
اصلا این دماغ فیل که می گن معلوم نیست کجا بوده و کی بوده که بعضی ها ازش افتادن پایین



honar
5 دی 91 13:33
.....ke intor.....


دقیقا کدوم طور؟؟؟؟؟؟؟؟؟خوبین؟؟؟
مامانامیرحسین
5 دی 91 19:18
عزیزم فندق خوشمزه.قربونت برم. احساس ات رو خوب می فهمم. همه چی درست میشه بخند جونم.بخند عزیز دلم.


متشکریم لطفتون یه عالمه
مامان امیرحسین
5 دی 91 19:26
با اجازه لینکتون می کنم.


موجب افتخار
نیم وجبی
6 دی 91 0:47
ای جووون
چه بامزس


ممنون
سمیه جون/وکیل مدافع فندق
6 دی 91 9:42
سلام مامان الی...خوبی؟؟؟حس امیر رو نمی فهم ...فکر کنم یه جورایی بین کنجکاوی و ناخوشایندی است..هم ناخوشایند است برایش چیزی و هم می خواهد بداند چیست....////حالا چرا می خوای حس خودت رو بگی، عکس بچه رو می ذاری یه عکس از خودت بذار...این بچه حق قانونی داره... امنیت نداره شما هر لحظه که دلت می خواد ازش عکس می گیری فرتی می ذاری تو وبلاگ به عنوان بیان حسی از خودتان آخه مادر عزیز...عکس خودت رو بذارن تو این حالت تو وبلاگ خوشت می یاد؟؟؟واجب شد یه عکس خوش و خوشحال از بچه بگیری بذاری تو وبلاگ...(دقت کن که بهترین و خوش تیپ ترین عکسش باشه)


آقا جون حرف حساب جواب نداره منم خودم و خسته نمی کنم چشم تمام
سمیه جون
6 دی 91 9:45
دلم نمی خواست بنویسم ولی احساس کردم باید برایتان بگویم که بعدا نگویید چرا نگفتی...شما که دلت آدمهایی با حال و هوای قابل پیش بینی می خواهد، ماه دیگر می خواهی بیایی اداره؟؟؟؟خوب اگر تصمیمتان جدی است، از همین الان تمرین کن عزیزم شدید...که در برخورد با آدم های غیرقابل پیش بینی استاد شودی... زیرا که خبر خوش این است که آن ها که قابل پیش بینی بودند هم دیگر قابل پیش بینی نیستند...برای مثال خود من...ببین الان چقدر پشیمان شدی که آدرس وبلاگ رو به من دادی!!!! ولی خوب پشیمانی سودی ندارد دیگه مامان الی گل

عاشقتم با ابن همه تناقض تو یه جواب پست!!!!!!!!!!دلم شور همان ها را می زند حتی از این فاصله و بی تماس بالا و پایین شدن حالشان معلوم است
سمیه جون
6 دی 91 9:46
دلم یه گاز گنده خواست از لپ امیر...اجازه هست؟؟[
نــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه بچم
مامان ماهان
7 دی 91 8:42



ما هم هم
هم من هم امیر فندق
مامانی محمد طاها
9 دی 91 17:20
عزیزم چقدر نازی
موش موشی


مرسی مامانی
ما ییم و این موش کوچولو این روزها
مامان پارسا
17 دی 91 12:46
واااااااااااای خدای من دماغشم نیگاه یک بوس کوچولو واسه فندقی خوشمزه
مامانی به وبلاگ پارسا هم سربزنین


ممنونم
من با این لینک نتونستم بیام خونه ی شیر مرد