امیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدلامیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدل، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

اِليــــــــــــما

تصمیمات اردی بهشتی...

1391/10/4 9:11
نویسنده : اِليــــما
309 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب من که خوابم گرفت ، امیرک تازه بازیش گل کرده بود ، به هزار ترفند و قصه و متل خوابش که کردیم ، تازه من بازیم گرفت

فکرم بپر بپری را شروع کرد از این سر زندگی تا آن سر زندگی

چقدر به خودم خندیدم ، به سادگیم ، به بی تجربگیم

اردیبهشت  91 که رسید ، سنگینی امیرک که آن وقتها آراد بود برایم محسوس شد ، هوای ماه محبوبم که شامه ام را نواخت دلم پر کشید برای یک کوه نوردی صبح زود پنجشنبه ای بهاری ، حتی به تنهایی!!!!!!!!دیدم نمی شود گفتم پسرک که مرداد به دنیا آمد عوض این کوه نرفته را شهریور ماه با یک کوه نوردی اخر تابستانی در می آورم، و مطمین بودم که خواهم رفت

 

امروز 5 دی ماه  است ، فردا امیرک 5 ماهش تمام می شود و من در کل این مدت تنها 2 ساعت بی امیر گذرانده ام ،  با خوب و بد بودنش هم کاری ندارم که بسیار نسبی است        

و شما اضافه کنید به این کوه نرفته هزار برنامه ی اجرا نشده ی دیگر که باز از سر سادگی و بی تجربگی گفته بودم و نوشته بودم و منتظر اجرایشان بودم ، 6 مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاه تعطیلی برای منی که 12 سال بیشترین تعطیلاتم 5 روز بوده است مترادف بود با یک عمر تعطیلی!!!!!!!!!!!!!!!!

چه خوب مادرهایی هستند آنهایی با بچه به همه ی اموراتشان می رسند و نه خودشان اینقدر بسته ی او می شوند و نه او این همه وابسته به این ها ...

این حال این روزهای من است.... و باز هم همین مادرانگی حالا حالا ها ما رابس

دیرتر نوشت:یادم باشد اردی بهشت ها کمتر تصمیم بگیرم یا اگر گرفتم در خصوصش با کسی صحبت نکنم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

گلبرگ
4 دی 91 13:16
از این تصمیم ها نگیر که هیچ وقت بهشون نمی رسی
بنده که باید 5 روز دیگه تولد 21 ماهگی پسرک رو جشن بگیرم مترصد زمانی هستم واسه انجام کارهای عقب مانده
معمولا صبر می کنم مادری از سمنان بیاد و من به کارام برسم
که یه وقتایی 3-4 ماه واسه انجام یه کار باید صبر کنم


اساسا تصمیم گرفتیم که تصمیم نگیریم و برنامه ریزی نکنیم تــــــــــــــــــــــــــــــــتا اطلاع ثانوی
مامان سارا
5 دی 91 10:29
تصمیم گرفتی که تصمیم نگیری رو خوب اومدی
ولی اینم باز عملی نمیشه من می دونم چون هر روز دارم تصمیم می گیرم ولی انجام نمی دم


منم می دونم خالی بستم لجم از خودم در اومده بود اینطوری گفتم