امیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدلامیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدل، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

اِليــــــــــــما

واکسن چهار ماهگی امیررضا

1391/9/11 10:09
نویسنده : اِليــــما
342 بازدید
اشتراک گذاری

نوبت واکسن چهار ماهگی

الی مامانی با یک تجربه ی قبلی که آسان تر از پیش فرض های مادرانه اش بوده است

امیر رضایی که دلبری را به خوبی آموخته و شمردن حرکت دست و پاهایش هنگام بازی سخت می نماید

اطرافیان نزدیکی که بیشتر نگران دلشوره های غیر قابل کنترل الی مامانند تا لحظات پیش روی امیر فندق

پنجشنبه ای که از راه میرسد

امیری با هفت کیلو وزن و ٦٤ ساتی متر قد،با درصد خزندگی بالا، بالا که می گویم به آن علت است که خطرناک هم شده ، کلا جابجا می شود هم مکانی هم جهتی بیشتر از ٣٠ سانت و بیشتر از ١٨٠ درجه ،‌دوران دوندگی من علاوه بر سایر وظایفم در راه است،

خانه ای ارام، امیری واکسن زده که نمی دانم چرا استامینفون خوابش نکرده است و اصرار دارد به لبخند مادر واکنش نشان دهد ، الی مامانی به نسبه آرام

فعلا همه چیز مرتب است

 

دیرتر نوشت: یا مادرانگی من اندکی سابقه دار شده ، لااقل به اندازه همین ٤ ماه بیشتر از آن ٩ ماه،‌یا ایمر شیر مردی است که از پس قضیه بهتر از دوماهگی برآمد، خلاصه اینکه کمتر از ١٨ ساعت استامینون گرفت و من مراقب حرارت بدنش هر دقیقه بودم ،‌شاید هم واکسن تزریقی درست درمان نبوده است، نهایت ماجرا آنکه من ٢٤ ساعت نخوابیدم و امیر خوب بود، من هم که چیزی به جز این نمی خواهم پس :خدا جونم متشکرم   الی مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سمیه جون
9 آذر 91 11:16
سلام...خوشحالم که آرامید...بعد از تجربه ختنه کردن امیررضا باورم نمی شود برای واکسن زدنش این همه آرام باشید...
چند وقتیه که به وبلاگتون سر نزده بودم نذار به حساب فراموشی و بی معرفتی...بذار به حساب حال و هوای محرم و تهران نبودنم و کار زیاد اداره و دانشگاه...ولی تمام دغدغه هایم با دیدن عکس زیبای امیررضای کنجکاو در لباس زیبای محرم پرواز کرد و رفت...چقدر زیبا شده است و نگاه جستجوگرش بر زیبایی عکس افزوده است...
خوشحالم که در عرصه ی مادرانگی هم دوستان زیادی یافته ای دوست عزیزم و برای من همیشه دوستی عزیز باقی خواهی ماند...امروز به شاه عبدالعظیم خواهم رفت و دعاهای زیبای شما را هم با خود خواهم برد...در مورد موهایت هم باید بگویم، انسانها ارزششان به سیرت و روح و ادراکشان است نه به صورتشان و من بهاین موضوع واقعا معتقدم به ویژه اینکه شما از این پس با افرادی که تو را کاملا شناخته اند بیشتر رابطه خواهی داشت و برای آن ها صورت شما چندان اهمیتی ندارد.(خیلی فلسفی شد خوشم نیومد) تازه اینجوری که گفتی بیشتر دلم خواست که ببینمت و واجب شد دیدن شما



سلام خالش سلام دوستم
یادمه یک بار دیگه گفته بودم توجیه نداره لطفا همیشه باش
اون موقع که برای آراد شروع به نوشتن کردم ، تنبلی که خونه می کرد تو انگشت هام و اصرار می کرد بزار برای بعد، خلاف میل باطنیم به بهانه آراد برای تو می نوشتم ، پای ثابت و همیشه وبلاگ آراد بودی و جز معدود کس هایی (فقط بلک و یه چند تایی لز خیلی نزدیک ها) هستی که با شناخت من اینجا سر میزنی و تازه فقط شما و بلک همیشه میاین و بقیه گاهی نگاهی...
یاد مادر بزرگت افتاده بودم،و محرمی که آمد بدون او برای صبر مامانت دعا کردم ، برای آرامش و سلامت تو .من و امیر رضای همیشه راضی از خدایی خداوند، همیشه همیشه منتظر دیدین رد نگاهت اینجا هستیم ، قرار بود یه سری به ما بزنی چی شد؟؟؟شاید اگر شد یه سری اداره اومدم اما شما حتما به ما سر بزنید با امیر خیلی خوش میگذره ها
ماهک
9 آذر 91 14:54
سلام ........ قلم سخت اما زیبایی داری....... ادم نمیتونه سریع و گذرا بخونه اما ار خوندنش لذت بردم . با اجازه لینکت میکنم . خدا دلیل این همه ذوق را برات حفظ کنه.(امیر رضا کوچولو) به ما هم سر بزن.
مامان امیر
10 آذر 91 11:38
سلام از اشنایی باهاتون خوشحالم لینکتون کردم با افتخار


ممنون مامان امیر
منم مامان امیر
مامان امیر
10 آذر 91 11:42
خدا کوچمولوی نازتون رو براتون نگه داره
مامانی محمد طاها
10 آذر 91 12:09
سلام
امیر رضا یک روز بزرگتر از محمد طاهایه منه خیلی خوشحال میشم با هم دوست بشن مامانی محمد طاها امیر رضا رو لینک کرد


ای جانم به شیر مردت
مبارک مقدمش آقا
مامانی محمد طاها
10 آذر 91 12:24
ممنون
vida
11 آذر 91 10:32
همین امروز اینجا رو کشف کردم، کشف که می گم دقیقا" منظورم همینه!
خیلی گیرا و زیبا می نویسید و یکمی پیچیده ولی در هر صورت من دوستش داشتم.



سلام دوستم هیچ وقن نفهمیدم زبان قلمم پیچیده است و حتما نخواستم ، این روزها که در فضای مجازی برای معجزه ام می نویسم چندمین بهاری هستید که این موضوع را برایم یادآوری می کنید شاید باید باز مهندسی کنم ...ممنون که آمدید که کشفم کردید که برایم نوشتید هم من هم امیر رضا