امیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدلامیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدل، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

اِليــــــــــــما

امیر رضا و محرم

1391/9/7 10:55
نویسنده : اِليــــما
366 بازدید
اشتراک گذاری

امیرم عاشورا یعنی عشق کامل بنده به خدایش

آقایم سرورم

این امیر من است، من می نویسم امیر من است لطفا شما بخوانید او همه کس زنی است که تا قبل میلاد شیر مردش در دنیا هیچ لذتی از زندگی در زمین را تجربه نکرده است

این رضای من است ، من می نویسم رضای من است لطفا شما بخوانید او تمام سرمایه زنی است که خدا با بخشیدن این رضا به دقایقش، رضایتش را از ابتدای خلقت تا دورتر های برای همیشه جلب نموده است

و اکنون هم اورا هم خودم را به دستان توانگر مهربان خدایم می سپارم شما هم برای خوب ماندن امیرم، انسان شدن رضایم دستانتان را به بیکرانه ی مهربانی خدایم نزدیک کنید

من هم مادرانه آمینی بدرقه ی راه دعایتان می کنم ....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

خواهر فرناز خاتون
7 آذر 91 13:40
سلام مامان امیر رضا
چه گل پسره نازی دارین وبا این لباس ناز تر شده
ببووووووووووووووووووسیدش


ممنون هم من هم امیر رضا
آبجی فاطمه جون
7 آذر 91 14:58
سلام پسر نازی دارید انشالله که امام حسینی زندگی کنه آبجی من تو مسابقه کودک و محرم شرکت کرده اگه دوست داشتید بهش رای بدید یه سری به وبش بزنید


به وبتون زنگ زدم ظاهرا دیر بود برای نظر دادن .ممنونم که سر زدید
زیباترین گل پسرو گل به سر دنیا
7 آذر 91 15:29
وب زیبایی دارید عزیزم خدا نگهدارش باشه


ممنونم
مامان طاها
7 آذر 91 20:11
_░▒███████
░██▓▒░░▒▓██
██▓▒░__░▒▓██___██████
██▓▒░____░▓███▓__░▒▓██
██▓▒░___░▓██▓_____░▒▓██
██▓▒░_______________░▒▓██
_██▓▒░______________░▒▓██
__██▓▒░____________░▒▓██
___██▓▒░__________░▒▓██
____██▓▒░________░▒▓██
_____██▓▒░_____░▒▓██
______██▓▒░__░▒▓██
_______█▓▒░░▒▓██
_________░▒▓██
_______░▒▓██
_____░▒▓██
عزیزم خیلی وبلاگ زیبایی داری از خوندن مطالبش و دیدن عکس های خیلی خیلی قشنگتون لذت بردم این نینی ناز رو هم خدا براتون نگهش داره



ممنونم که سر زدید.متشکرم بابت پیامتون
د خ م ل ی شکلک.. (✿◠‿◠)
7 آذر 91 21:32
کلبه کوچیک ما تقدیم خاطرات ماندگارتون
هزار ماشاا...


متشکریم دوتایی
مامان اریا و پریا
8 آذر 91 10:11
ایشالا امام حسین پشت و پناه امیر رضای ناز باشه وب قشنگی دارین من که لذت بردم از احساسات خالصانه تون اگه به ما هم سر بزنید خوشحالمون می کنید


ممنونم حتما
آبجی فاطمه جون
8 آذر 91 16:52
سلام
فاطمه جون تو مسابقه نی نی و محرم ژورنال نفیس شرکت کرده...کدش 3هست اگه دوست داشتی از روز سه شنبه تا 5 شنبه وقت داشتی به آبجیم رای بدی.
اینم لینکش:
http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1414.php
عکس فاطمه صفحه اول هست و قسمت نظرات تو البوم چهارم هست از اونجا میتونید رای بدی
ممنونممممممممممم


اون هم به چشم
آبجی فاطمه جون
8 آذر 91 18:08
مرسی
مامان دکتر آرمان
18 آذر 91 17:11
گل پسرتون خیلی ناز علی اصغر نگهدارش باشه عکسای وبتون کم بیشتر کنید جذاب تر میشه به وب پسرم سری بزنید خوشحال می شم


3 تا چشم مامانی.ممنون