امیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدلامیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدل، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

اِليــــــــــــما

الی مامان بغلی می شود ....

1391/9/1 20:49
نویسنده : اِليــــما
431 بازدید
اشتراک گذاری

امیر رضای مادر،

این همه از همه ی تازه مادرها هم نسل و هم زمان مادرت

مادرهای باسابقه در کمیت و کیفیت و زمان هم نسل و هم زمان با مامان جون

از این وبلاگ و آن وبلاگ شنیدم که دردانه ی نازنینتان را بغلی نکنید بعدا برای خودتان سخت تر می شود!!! گوش نکردم که نکردم

باخودم که دو دو تا چهار تا کردم و این کتاب و آن کتاب روانشناسی را خواندم ، و به حرف سنجیده دختر همسایه که کارشناس ارشد روانشناسی خانواده هم اتفاقا!!!!! است (پرستار روزهای همدانت را می گویم امیر فندقم ، خاله ایدا) گوش سپردم گفتم مگر چند وقت است ؟؟؟مگر در این چند وقت کم چند کیلو می شوی که از عهده وزنت نیایم ، مگر چند تا امیر فندق دارم و خواهم داشت ....

پس به این نتیجه رسیدم که آنقدر بغلت می کنم تا اصلا بغلی شوی، اصلا بغل کردنت شود کار این روزها و روزگارانم این شد که دور چشم همه ی مامان ها و منتقدین و منتقمین و دوستان و دشمنان،،،در تمام آن زمان طولانی صبح تا عصری که خانه تنها از عطر تن من و تو لبریز لبریز است و هزار کار با هم برای انجام داریم محکم و با لذت وقتی دستانت را دور گردنم حلقه کرده ای در خانه راه میرویم، زیارت عاشورای فرهمند، لالایی گوگوش، تلاوت قرانی که از مکه گرفته ایم و این روزهای دهه اول محرم غمنامه حضرت رقیه یونسی را گوش می کنیم ، بعداز بازی با هم قبل از بازی با هم... وای چه لذت شعف بر انگیزی دارد این دقایق که الهی الهی الهی روزی روزگار مادران سرزمینم شود(آمین به حق خوب ها و خوبی ها)

امــــــــــــــــــــــــــا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!امیرم این مامان های ناقلا نگفتند چه کسی بغلی می شود؟؟؟؟ نگفتند این درد بغلی شدن چرا اینقدر در ادبیات مادرانه پر رنگ است و دغدغه همیشه مامان ها می شود ...امروز فهمیدم سرچشمه این رود کجاست؟؟؟؟

امیر رضا ، فندق مامان، الی مامانت بغلی شده

خیلی وقت ها می فهمیدم به یک عادت متفاوت مبتلا شده ام که بعضی وقت ها نبودنش اذیتم می کند، سراغش را هم می گرفتم اما نمی فهمیدم چیست ،

این نزدیکی ها به نتیجه بهتری هم رسیده بودم موضوع مربوط می شد به تــــــــــــو وقتی که به خواب می روی ، فکر می کردم یک جور دلشوره ی تجربه نشده مادرانه است دیگر!!!!!!!!!

زمان کم کمک کمش می کند ...

چقدر ساده بودم مادر، چقدر بی تجربه

امروز فهمیدم ، وقتی طولانی تر از همیشه یک ساعتی در روز و مستمر خوابیدی...

الی مامان بغلی شده است امیر رضا!!!!!!!!!!!!کاش فکری برای مادرت بکنی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان امیررضا
1 آذر 91 17:17
سلام مامان جونی ممنونم که منت نهادید پاروی چشامون گذاشتید بازهم سربزنید
مامان امیررضا
1 آذر 91 17:19
عزیزم امیررضای منم زوزتولدخودم به دنیا اومد


قدمش خیر و پر برکت مامان جونش
زری مامان مهدیار
1 آذر 91 22:54
امیر جون تو هر سنی که هستی و خودت داری این مطالب رو می خونی بدو مامانی با احساس رو محکم در آغوش بگیر


خاله زری امیر تازه چهر ماهش شده مامانشو بلد نیست بوس کنه
بلک
6 آذر 91 12:48
امیر فندق خاله، فرشته سفید من، گردالی بوربوری
امروز 4 ماهه شدی...
من که اصلا اصلا اصلا باورم نمیشه انقد زود 4 ماه گذشته باشه و تو انقدررررررررررررررررررررر بزرگ شده باشی
سینه هات ستبر شده خاله عین مردا
نشستنت خوابیدنت انقدر مردونه است که خاله باورش نمیشه تو نی نی هستی هنوز
خاله عاشقته عاشقه همه لحظه هات



مرسی بلک بپر بغل امیر فندق
سمیه جون
6 آذر 91 15:41
امیدوارم جس در آغوش خدا بودن همیشه از امیررضا به شما منتقل شود که می ارزد به بغلی شدن و ماندن....حتی اگر وابستگی باشد


آمین آمین آمین