امیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدلامیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدل، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

اِليــــــــــــما

به بهانه واکسن دوماهگی امیر فندق

1391/7/5 17:09
نویسنده : اِليــــما
348 بازدید
اشتراک گذاری

هر چه سعی کردم درباره فردا کمتر فکر کنم

هر چه کوشیدم خودم را به آن راه بزنم

هر چه تلاش کردم به روی خودم و شما نیاورم

نشد که نشد که نشد

بیشتر از هر روز و بی هراس بغلی شدن به آغوشت کشیدم

به بهانه بغل بیش از 7 بار در مدتی کوتاه پوشکت را عوض کردم

دقایق طولانی باد گلو گرفتم و شما

بیشتر از هر روز دیگر خوابیدی    خندیدی و دلبری کردی

می دانم  می گذرد و خوب می گذرد مثل روز ختنه کردنت

اما مادرم دیگر نه دلم دست خودم هست نه شوره های ریز و درشتش نه نگرانی های بی علت و با علتش

از فردا دیرتر برایت خواهم نوشت ، آرام خوابیده ای کاش بیدار شوی تا بهانه ای برای آغوشت داشته باشم

چقدر آغوشم بدون تو و حجم سترگت خالی است ، چقدر بی تو کمم مادر چقــــــــــــــــــدر

چند روز است بابا دیر می آید منم و امیر و روزهای با هم بودنمان

به هم خو گرفته ایم هم را خوب می شناسیم و حرف هم را بدون آنکه زبان مشترکی داشته باشیم می فهیم

جگر گوشه ام شده است  همه ی وجودم با هم شادیم خیلی شاد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مهرزاد جان
5 مهر 91 17:23
سلام خیلی زیبا می نویسید

´´´´´´´´´´´´´´¶´¶¶´¶¶
´´´´´´´ ´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´¶¶´´´ ´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´´´´¶¶´´´´´´´´ ¶¶´´´´´´´´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´´´´´´ ´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶¶´´´´´´´´´´´ ´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´ ´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶
´¶´´´´´´´´ ´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´ ´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´ ´¶
´¶´ ´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´ ´¶´´´¶
´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´ ¶¶¶¶´´ ´´¶
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶ ¶´ ´¶´´´´¶
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´ ¶¶¶¶¶¶´´´¶
´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´ ´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶ ´´´´¶¶¶¶´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶´´´¶ ´´´´´¶´´´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´ ´´´´´´´´¶´´¶¶
´´´´¶¶´´´´´´´´´´´ ´´´´¶¶¶´´¶
´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶ ´´´´´´¶
´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´ ´´¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´
´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶
´´´´´´ ´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶
´´´´´´´´´¶´´¶ ¶´´´´´¶´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´ ¶´´¶´
´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶ ¶¶¶¶¶
´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´ ´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´ ´´´´´¶
´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´ ´´´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶
وب مهرزاد جان رو آپ کردم یادگاری یادتون نره


ممنونم حتما