امیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدلامیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدل، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

اِليــــــــــــما

سهم من ....

1393/2/21 12:23
نویسنده : اِليــــما
388 بازدید
اشتراک گذاری

سهم من در كنار درختانِ سفيدْپوشِ پرتقال و نارنج و نارنگي

 

سهم من در كنار شالي‌زارهايِ نشاء شده‌يِ  عمو

سهمِ من در كنار سال روزِ  ميلادِ آقايِ خوب و جشنِ آشناييمان

سهمِ من در كنار اين همه سبزي زمين و زمان

از اردي‌ بهشت بهشت گونه‌ي ِ  خدا

به آرامش رسيدن مامان‌بزرگ هم شد....

راضي به رضايِ حق در آخرين سفرش به سويِ آرامشِ‌ ابدي خدايش كه سبك بال تر از هميشه بود، بدرقه‌اش كرديم

حالا خانه‌‌يِ مامان بزرگ يكدفعه همه‌يِ جذابيتش را از دست داد و تبديل شد به دفترِ خط خورده‌يِ خاطراتم ، خالي خالي شد، درست مثلِ دلِ من در لحظه‌يِ شنيدن خبرِ رفتنش

حاجيه خانم منزلِ نو مبارك

پ ن :‌اين‌ها را نوشتم كه حسِّ ِ اين روزهايم در يادم بماند

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

غزاله
24 اردیبهشت 93 14:05
عزیزم تسلیت میگم بهتون و برای مادربزرگ هم ارامش و شادی روح از خدا میخوام.
اِليــــما
پاسخ
ممنونم آمين دوستم
مامان کسرا
24 اردیبهشت 93 15:18
خدایش بیامرزد تسلیت دوستم
اِليــــما
پاسخ
ممنونم دوستم آمين
مامان طاها
27 اردیبهشت 93 7:13
روحش شاد
اِليــــما
پاسخ
ممنونم
مامان کسرا
27 اردیبهشت 93 12:11
چرا یه عکس از امیر فندق نمی زاری ؟ دلمون ضعف رفت خووو !!!
اِليــــما
پاسخ
چشم چشم مهربوني ي ي ي ي ي
مامان ترنم
28 اردیبهشت 93 14:52
سلام عزیز. نمی دونم چی بگم که کمی تسلی بخش باشه. خانومی امیدوارم خدا قرین رحمتش کنه. امیدوارم روزهای زندگیتان سرشار از شادی باشه
اِليــــما
پاسخ
سلام نازنين ممنونم آمين آمين براي شما