امیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدلامیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدل، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

اِليــــــــــــما

عصرِ پاييزي سه نفره. . .

1392/9/9 9:09
نویسنده : اِليــــما
292 بازدید
اشتراک گذاری

زنگِ اداره راسش بخورد .... رفتنت كه با ردّ ِ انگشتت ثبت شود ... همان نزديكي اداره،تعداد منتظرانت ، از يكي به دو تا رسيده باشد ...يكي كه از ده سالِ پيش پايِ ثابتِ انتظارت بوده و يكي كه تازگي ها دوتايتان را سه تا كرده و همزمان با آن، زندگي را ترجمه!!!

 

 عصرِ كبودِ پاييز باشد و برگِ درختان بالاخره راضي شده باشند به زمين رسيدن و تمامِ خستگي بهار و تابستانشان را رها كرده باشند رويِ شانه هايِ خاكِ سردِ زمين . . . كلاغ ها آمدنِ مسافرها را خبر بدهند و بچه ها كوله به دوش از مدرسه بدوند به سمتِ خانه ... يخچالت به همّتِ تلاشِ آخر هفته پُر باشد از غذا و باز هوسِ ماكاروني كترينگِ سر كوچه را كرده باشي ...

 و پاركي باشد از سالِ ۱۳۴۶!!! نه خيلي بزرگ ، نه خيلي كوچك ...انگار كن حُكمِ حياطِ خانه را داشته باشد ... بعداز چهار طبقه ...و يك كمي كوچه!!! و پارك... كه اتفاقاً خلوت هم باشد

همان جا كنارِ برگ ريزِ پاييز . . . رويِ نيمكتي با طرحِ چوب  ... بنشينيد و  سه تايي ماكاروني بخوريد و  به گربه ها و  گنجشك ها سلام كنيد ...

همه چيز جور مي شود براي يك عصرِ پاييزي سه نفره. . .

فكر هايم را كردم ... راستش خيلي هم مهم نيست كه حياطِ مشاعِ خانه ي ما خيلي كوچك است ... اين پارك خيلي خوب است ..يادم باشد تا هنوز ميهمانِ اين خانه ايم بيشتر از وجودش بهره ببريم

پ ن ۱: آقايِ شهردار متشكريم، هم از شما هم از همكارانتان كه در همين هزارو خورده اي متر پارك، هم فضاي سبز ساختيد...هم وسايل بازي بچه ها ، هم وسايل ورزش بزرگ ترها، هم پناهي براي عشقولانه هايِ دو نفري، هم آب آشاميدني هم حتّي دستشويي . . .

پ ن ۲: پسرك به كوچه كه مي رسد، فراري از ماشين ، پارك را نشانه مي رود ... اين پارك كلي جا دارد برايِ همان دويدن هايي كه در آپارتمان غير مجاز است.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

ریحانه ترجانی
9 آذر 92 9:36
سلام چقدر خوب که لحظات قشنگ این عسل ناز رو ثبت میکنید. وقتی بزرگ شه حتما از خوندن اینها لذت میبره. حتما علاوه بر اینها برای اینده این عسلک برنامه ریزی هایی هم کردید.من هم یه پیشنهاد دارم. بیمه تامین اتیه برای کوچولوتون. اگر دوست داشتید اطلاعات بیشتر داشته باشید ایمیلی یا تلقنی با من تماس بگیرید. من نمایندگی بیمه دارم اما علاوه بر اون پایان نامه کارشناسی ارشدم هم همین موضوع بوده.. ضمن اینکه به خاطر علاقه دیوانه واری که به بچه ها دارم تمرکز کاریمو رو بچه ها گذاشتم که ایشاله اینده روشن تری براشون رقم بخوره ریحانه ترجانی 09123351180و66927015
زهرا (گل بهشتي من)
9 آذر 92 10:16
گاهی فکر میکنم با وجودیکه همیشه احساس میکنم از زندگی در شهرستان راضی ام و از مشکلات کلانشهر دور، ولی چرا نمیتونم به اندازه شما از اوقاتم استفاده کنم. شاید برنامه ریزی درستی ندارم ولی از اینکه عصرهای پائیزی سه نفره در یک پارک رو از دست داده م (و خیلی چیزهای دیگه رو ) به حال شما غبطه میخورم.
اِليــــما
پاسخ
خب داشتم فكر مي كردم زهرا به اينكه چي بهتره... به نظرم بهتر بودن انتخاب هاي ما خيلي نسبي يكي از اهداف من رفتن از تهرانه اما به نظرم همه ي اين ها بهانه است ... يه جاي ديگه ي كار لنگه ما زندگي تو لحظه رو خوب ياد نگرفتيم بانو
بچه های کام به کام
9 آذر 92 13:34
خوش حال میشم به ما هم بپیوندید
دوست مجازی ات!
9 آذر 92 20:06
یاد این افتادم انشالله خدا زیاد کنه
اِليــــما
پاسخ
بلند بگو انشالله
زهرا (گل بهشتي من)
10 آذر 92 9:19
پس نظر من کوووووووووووش؟
اِليــــما
پاسخ
همين جاست
مامان روشا
10 آذر 92 9:43
روزهایتان پر از تنفس عشق باشد در همان پارک نزدیک خانه عشق مهم تر است بانو تا حیاط مشاع و پارک کوچک همسایه
اِليــــما
پاسخ
ع ش قاف همان كه گفتيد
مینا مامان آرمانی
10 آذر 92 17:19
خیلی زیبا بود
اِليــــما
پاسخ
ممنونم دوستم
زهرا (گل بهشتي من)
11 آذر 92 9:16
راست میگی.یه جای دیگه کار لنگه و ما دنبال بهانه میگردیم. راست میگی.دائم یا حسرت گذشته رو میخوریم یا منتظر آینده ایم. به منم یاد بده از تجربه های خوب زندگی کردنت بانو جان.
اِليــــما
پاسخ
شرمندم نكن زهرا .... ولي اينا حقيقته كه گفتي
مامان کیامهر
12 آذر 92 23:33
سه نفره هاتان مستدام
اِليــــما
پاسخ
ممنونم دوستم
فهيمه
17 آذر 92 18:29
سلام مامان خوش قلم.از نوشته هات حظ بردم.با اجازه لينكتون ميكنم.
اِليــــما
پاسخ
سلام سلام صد تا سلام ممنونم لطف مي كنيد