امیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدلامیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدل، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

اِليــــــــــــما

قاشق و رَد كن بياد.....

1392/9/11 11:42
نویسنده : اِليــــما
438 بازدید
اشتراک گذاری

آموزشِ تشكر به پسرك را از شكرگزاري به درگاهِ خدا شروع كرديم

 

يعني دقيقاً از اون سوي اصلِ ماجرا  ..... من لم یشکر الخالق لم یشکر المخلوق

بعد از خوردنِ هر چيزي ،‌دست هايمان را به شكلِ قنوت بلند مي كنيم  و بلند مي گوییم الهي شكر..البته اگر پسرك جايي حوالي ما باشد

و او هم با اندكي اختلاف ، تقليد مي كند

شكر گزاريش غليظ تر است.. دست ها را در حالتِ كشيده تا جايِ ممكن بالا مي برد و چيزهايي هم مي گويد

يكي د روز  است بد قِلقي مي كند برايِ غذا...

غذايش را جوري انتخاب كردم ، كه بتواند با انگشتانش بردارد و بلكه خودش بخورد

همان چیزی که مامان هایِ با حوصله اسمش را گذاشته اند، غذاهايِ انگشتي

غذايش كوفته قلقلي بود و سيب زميني

مشغولِ خوردن بود...

قاشق را كه در دست من ديد ، به كُل حواسش از غذا  پَرت شد

اصرار !اصرار! اصرار !كه قاشق را خودش در دست بگيرد

تسليم شدم .... شروع كرد به له كردن سيب زميني هايِ تنوريِ نازنين

قاشق را آهسته گرفتم و

آرام گفتم ، نــــــــــــــــــــــــه! نمي شود ، اوّل غذايت را بخور

اصرار كرد

تكرار كردم

كمي فكر كرد ، قبول كرد

يك سيب زميني برداشت ، دو تا گاز زد ... محتوي دهانش را قورت داد .... چيزهايِ نا مفهومي گفت كه نفهميدم، هر دو دستش را تا جايي كه جا داشت رو به سويِ بالا برد!!!!

يعني سير شدم ! الهي شكر! قاشق و رد كن بياد

پ ن :من هم شكر كردم .‌قاشق را دادم . نشستم به تماشايِ باقي كارهايش ... چند تايي را كه له كرد ، شروع كرد به خوردن بقيه ي سيب زميني هايِ له شده يِ نازنين 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

زهرا - گل بهشتی من
12 آذر 92 14:20
بله!این طوریاس. بچه های الان خیلی زرنگ تشریف دارن.
اِليــــما
پاسخ
بله دقيقا همين طوري هاست
مریم مامان آریا
14 آذر 92 11:27
سلام کاش من هم از اول این تجربه رو داشتم که این شکلی به بچه غذا بدم تا الان اینقدر بد غذا نباشه
اِليــــما
پاسخ
سلام سلام كلا بچه ها براي غذا خوردن مامان ها رو اذيت مي كنند عذاب وجدان نداشته باش دوست خوبم