امیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدلامیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدل، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

اِليــــــــــــما

ارتباطِ معكوس

1392/8/7 8:33
نویسنده : اِليــــما
294 بازدید
اشتراک گذاری

بر اساسِ آخرين بررسي ها، يافته ها و مشاهداتِ عيني پژوهشگرانِ دارايِ شرايط!

 عمق   

ميزان

حجم و اندازه

و حتّي كيفيت

و تعدادِ دفعاتِ بيداري بچّه ها در خواب

 ارتباطي كاملاً معكوس با

اندازه ي ِخستگي

ميزانِ كار هايِ انجام نشده

رسيدن به جايِ حساسِ فيلم و سريال 

درصدِ دردهايِ ناشي از بيماري

موقعيتِ بحراني غذايِ رويِ گاز(مثلاً زمان آبكش برنج و ماكاروني)

والدين، مخصوصا مــــــــــــــــــادر ها دارد ....

 پ ن : اصلاً چه معني دارد مادر گلويش عفوني شود و تا مغزِ استخوانش درد بگيرد . . . يا اينكه پدر هوسِ لوبيا پلويِ دون كرده باشد... چه معني داره دوتايي با هم فيلم نگاه كنند ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان الینا
7 آبان 92 10:01
آی گفتی... قربون نفست .واقعا ارتباط معکوس داره.
خیلی خوب و زیبا می نویسی .پسر گلت رو ببوس به ما هم سر بزن.با افتخار شما رو لینک کردم


سلام عزيزم
ممنونم
چشم چشم
امیرحسین و مامانش
7 آبان 92 11:24
اصلا چه معنی دارد...


اصلا!!اصلا!! معني نداره
زهرا (گل بهشتي من)
7 آبان 92 11:40
الاااااااااااهی!!!!!!
چقدر ما مشکلات مشترک داریم!!!!!!
واقعا چه معنی داره ؟؟؟؟؟؟؟



اصلا معني نداره
اصلا!!!!!!!!!
زهرا (گل بهشتي من)
7 آبان 92 11:41
راستی بیا عکس عسل خانو ببین.


بله
سلام داديم خدمتشون
دوست مجازی ات!
7 آبان 92 23:09
عکس امیررضا رو تازه دیدم
ماشالله
خیلی خوش تیپن ایشونا...


سلام عليكم . . .
متشكر است
زهرا (گل بهشتي من)
8 آبان 92 8:59
اوااااا!!!!!!این عکس گل پسرو وقتی میذاری چرا اطلاع رسانی نمیکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تو این عکس چه عسل با نمکیه!!!!
لطفا یه سری عکسای آتلیه شو کامل بذار مستفیض بشیم.
راستشو بگم هر چقدر هم از این تهران و دردسراش بگیم باز یه چیزایی اونجا خیلی فرق میکنه....هوس کرده بودم محمدرضا رو برای آتلیه بیارم تهران.حالا عکسای دیگه شم میذارم ببینید. به عنوان یادگاری خوبه ولی آتلیه های تهران یه چیز دیگه س.


سلام دوستم
نياز به اطلاع رساني بود؟؟؟ نبود كه!!!
به نظرم با همه ي اين حرف ها نمي ارزه
ما عكس هاي عروسيمون شهرستان بود بعد 10 سال واقعا كارش خوبه و من راضيم
زهرا (گل بهشتي من)
8 آبان 92 9:00
راستی حالت چطوره؟ الان بهتری؟گلوت خوب شده؟


بله زهرا جان شكر
مامان ثمین
8 آبان 92 9:30
وال ل ل ااا!!!

و اصلا چه معنی داره تر، که یه مامان ، غیر مستقیم غر بزنه!!!؟؟؟
حتی وقتی اینجوریه:


جاي بسي تعجبه دوستم!!!! فكر مي كنند محسوس نيست غرغر هاشون
والااااااااااااااا
مامان کیامهر
8 آبان 92 12:18
آی نگو نگو تازه اگه کلا بچه کم خواب هم باشه( مثل پسر من) شدیدتر میشه همه چی


همه چي . . .
شازده امیر و رها بانو
8 آبان 92 20:39
آی گفتی الیما جان ما مادرها چقدر همدردیم


خيلي . . . تا باشه از اين دردها البته
شازده امیر و رها بانو
8 آبان 92 20:41
بلا به دور باشه الان بهترین انشاالله ؟ امیر رضا هنوز خوابیدنش بهتر نشده؟


سلام دوستم
ممنونم
نـــــــــــــــــــــــــــــــــــــه!!!!!!!!!!!!!!!!!
زهرا (گل بهشتي من)
12 آبان 92 9:59
آخه اطلاع رسانی رو برای این گفتم که ماشااله انقدر پسرت بانمک و نازه و مدل عکسش طوری بود که احساس کردم شاید از این عکسای اینترنتی نی نی های خوشگله! آخه بذار من از اون یکی عکسا بذارم ببین.فرق داره دیگه.
زینب
2 آذر 92 10:13
واقعا چه معنی داره