امیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدلامیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدل، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

اِليــــــــــــما

خ مثل خاله

1392/5/27 8:44
نویسنده : اِليــــما
530 بازدید
اشتراک گذاری

مامان تک دختر بود ... الان هم هست ....

 همین باعث شد من هیچوقت در زندگی طعمِ مهرِ خاله ی واقعی  را تجربه نکرده باشم

اما این به آن معنی نیست که خاله هم نداشتم ...

همه ی همکاران و دوستان مامان .  . . کم کم شدند خاله  خانم ... رنگ و وارنگ ... و  تازه از همه رنگ

خاله اکی  خاله فروغ  خاله پروانه  خاله مرضيه  خاله شهين  و . . .

هر كدامشان يه طعم خاص داشتند ... يه حالِ متفاوت با آورده هايي جورواجور براي ما و بچگي هايمان 

 خدا را شكر همان موقع كه كلاس سومّ بودم عقلم خوب كار كرد و نگرانِ اين روزهايِ پسرك شدم ... كه دردِ بي خاله اي را برايش همان وقت ها درمان كردم ...

خلافِ شخصيت ِ از همان روزها تا الانم!!!! اينقدر براي داشتن خواهر اصرار كردم و جفت پاهايم را در يك تا كفش فرو كردم ... آنقدر بچه هاي نا مرتب ، كثيف با دماغ هاي آويزانِ بچه هايِ مردم  را در كوچه و پس كوچه ها بغل گرفتم و بوسيدم ...... 

تا صاحب خواهر شدم ... يك عروسك ِ واقعي براي روزهايِ كودكانه ام .. در روزهاي مدرسه ي مامان و تعطيلي مدارس

 

پسرك در دنياي بي فاميلي اين زمانه!!! از خويشاوندان درجه ي دو ...از  هر كدامشان يكي  را  دارد....خوبش را

يك خاله يك عمه يك عمو و يك دايي

و البته همه ي آن خاله هايي كه به حُكمِ شيرين ِ دلْ  خاله اند نه صرفا به واسطه ي خون

علاوه بر خاله بِلَكْ!!! ( خواهري عزيزي)

خاله سيما. . خاله الهه ... خاله مهرخ ... خاله سميه.. خاله بهناز ... خاله مريم ... خاله درنا...  خاله سوده ....دارد و از تك تكشان كلي انرژي مي گيرد

خوش به حالت پسرك

به نظرم  بهترين هديه ي تولدش يك كاميون بزرگِ  ۶ چرخه است كه خاله هاي اداره يِ مامان برايش خريده اند..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

زهرا (گل بهشتي من)
27 مرداد 92 9:19
من و خواهري هم همين طورها هستيم....با ده سال فاصله.


خدا حفظش كنه
8 سال!!!!
زهرا مامان امیرحسین
27 مرداد 92 12:46
خوبه که خواهر دارین،خیلی خوبه،
من خواهر ندارم و کمبودشو همیشه تو زندگیم حس کردم...
تولد امیررضای گلم با تاخیر زیاد خیلی خیلی مبارکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه



بله خواهر خيلي خوبه
حتي اگه يه دونه باشه....
ممنونم دوست خوبم
سمیه جون
27 مرداد 92 14:15
ایشالا که خاله بلک امیررضا خوشبخت بشه و شما همیشه از اتفاق های زندگی تون چنین برداشت های زیبایی بکنید...خوشحالم که خوشحالید


ممنونم
خسته نباشم ...............
شازده امیر و رها بانو
27 مرداد 92 15:30
سلام الیمای عزیزم من چون خودم خاله داشتم کسیو خاله صدا نزدم اما با وجود دایی همه اطرافیانم دایی بودند از شوهر عمه گرفته تا شوهر خاله بنابر این دایی زیاد در اطرافمان بود هنوز هم نمیدونم چرا ؟اما الان بچه های خودم 3تا خاله دارن واقعی و چندتایی هم بقول شما دلی دارن اما نمیذارم کسیو دایی صدا کنن دایی فقط یکیه اونم داداش خودم . عزیزم انشاالله عروسی خواهر گلتون به خیر و شادی تموم بشه و خوشبخت بشن


چه خوب که خواهرها دارید..چه خوب که داداشی هم دارید
ممنون
مبین فرفری
27 مرداد 92 17:52
خواهر داشتن حس خیلی خوبیه ولی بچه های این دوره فکر نکنم تجربه بکنن.




سلام

بله

خیلی چیزها رو تجربه نمی کنند


مامان آرمان
28 مرداد 92 15:16
دوستم خیلی نگرانم برات

اگه امیررضا همین بلایی رو که تو سر مامانت آوردی سرت بیاره چی


تازه ميشه سيما..........
همون كاري كه تو كردي
نكنه يادت رفته دوستم
مامان طاها
1 شهریور 92 18:28
صبر کن شما خاله شوی بانو جان. تازه میفهمی خاله و خاله بودن چه مزه ها دارد. اونوقت میگی کاش به مادربزرگ هم گفته بودید یه خاله برای خودتان هم بیاورد


آه ه ه ه
صبر مي كنم ...
از حالا مي گم كاش بانو جان