امیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدلامیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدل، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

اِليــــــــــــما

مهارت های جدید امیر فندق و خاله بلک

1391/9/25 12:03
نویسنده : اِليــــما
537 بازدید
اشتراک گذاری

مهارت سه شنبه 19/09/1391 تقریبا بعد از حمام ساعت 9 شب !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (چه عجیب برای خودم روزی رسید که من هم ثبت دقیق لحظه ای را به یاد داشته باشم که امیرک مهارتی نو آموخت به گمانم از آن مامان ها شدم ها)حرف زدی مادر،چیزی سوای آق و آق و ی همیشه، با فاصله با تن صدایی متفاوت و در پاسخ به واکنش مخاطبت

مهارت  جمعه 24/09/1391: دیشب خاله بلکت پاگشاشد، با این همه نشان و شاهد نمی دانم چرا واقعه را باور نمی کنم ، شاید نمی خواهم به خرجم رود ( آن هم در عرصه ی خرج و مخارج زیاد )که این بانو همان نازدانه ی 8 سال کوچکتر از من است که امروز با کسی دیگر آن هم از جنس مخالف پله ها را دو تا یکی می کند و تازه به جای جستجوی آغوش خواهری چشمان و دستانش به دنبال امیرک می گردد... تا این جا مهارت جدید خاله بود پسری که پاگشا هم می تواند بشود ، اما شما امروز وقت ناهار انگشت شصت نازنین پایت را با کمک دست گرفتی ، کسی چه می داند شاید تا پیش از این هم این کار را انجام داده باشی اما ما ندیده بودیم

یک موضوع بی ربط:

آن یکی تلفن خانه زنگ می زند که خودم هم شماره اش را حفظ نیستم!!!!!!!با سرعتی ورای نور به سمتش می پرم که خواب امیرک خراب نشود

من:بله

اون آقاهه: این یک پیام تبلیغاتی است ، حتی اجازه نمی گیرد که پخشش کند یا نه

من قطع می کنم

دوباره تلفن زنگ می خورد

آن آقا هنوز آن جاست ، از ادامه ی پیامش می خواند و نه حتی از اول !!!!!!!!!!! درک تکنولوژیش برایم سخت می شود دوباره قطع می کنم زنگی نمی خورد گوشی را بر می دارم

آن آقا در مقابل تعجب من هنوز همان جاست و از مزایای جعبه ی کمک های اولیه اش می گوید

بی توجه به رضایت و توجهم تلفن 3 دقیقه ای اشغال است ، فرقش را با مزاحم تلفنی نفهمیدم ، ناراحت هم نشدم از حواشی عصر فناوری اطلاعات است دیگر.............

امروز دوباره بعد از اخر هفته ای بسیار پر ترافیک و شلوغ و پلوغ ، من و امیرک تنهاییم تنهای تنهای تا عصری که قرار است خاله سمیه میهمانمان شود

از این پرستار محترم هم خبری نیست همه فقط وعده می دهند به دل مادری که شوره هایش از صافی هم نمی گذرد بس که درشت است ، صاف شدنی نیست

امیرک مادر را دعا بفرمایید شیر مردم ...........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)