امیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدلامیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدل، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

اِليــــــــــــما

تفاوتي ديگر به بهانه­ي تقارني فرخنده

1391/2/10 15:11
نویسنده : اِليــــما
698 بازدید
اشتراک گذاری

تفاوتي ديگر به بهانه­ي تقارني فرخنده

 امروز بهانه اي بزرگ براي شاد بودن و خنديدن و شانه با لا انداختن دارم

امروز طليعه ي زيباي سحرگاهان درخشان تر و زيباتر از هميشه متفاوت مي تابد تا از دل ارديبهشت پروردگار موجودي با لطافت بهشت تقديم لحظه هايم كند

آري موجودي در راه است، مسافري دوست داشتني كه  همسفر سفر زندگيم خواهد ماند و با مهرباني ابدي و وصف ناپذير واژه به  واژه صبوري را برايم معنا خواهد كرد

بهترين معلم صبوري لحظه هاي زندگيم از راه آمده است ،

مولود فرخنده اي امروز روزي دستانم شده است

كه به واسطه اش

خلف عادت اين روزها

مقرر است اين بار از زبان آراد براي ديگري كه دوستش دارم و مطمينم شانه هايش مامن امني براي سر من و پسرم خواهد ماند بنگارد ،‌

فرخنده با بر من و آراد و ارديبهشت بهار، قدوم  مهربان و صبور و پرتلاش و استوارت

نازنين باباي آراد

سالروز فرخنده ميلادت در سال 1391 متفاوت از هميشه است ، در راهم

از سرزمين هاي دور كه رنگ و بو و عطر خوش خـــــــــــــــــــــــــدا در همه جاي آن موج مي زند خواهم آمد

مي آيم  تا ميهمان لحظه هاي سبز تو و الي مامان شوم تا در كنارتان خوب زندگي كردن  را بياموزم

الي مامان برايم از تو صبوري هايت از دريايي بودن دل سترگت از مهربان بودن و مهربان ماندنت

از اينكه پناهگاهي دايمي هستي بسيار قصه خوانده است

برايم گفته است  دهمين روز از زيباترين ماه خدا روز قشنگ ميلاد توست  و من و الي مامان در اين روز خاشعانه به واسطه داشتنت سجده شكر بر آستان خداي عالم خواهيم ساييد

بابا عادل مهربانم

از اينكه مي بينم حتي قبل از به بر كشيدنم تمام تلاشت را براي  آسودگي و آرامش زندگيم به كار بسته اي مغرورم

از اينكه از بين همه ي باباهاي مهربان دنيا تو بهترين  روزي روزگارم شده اي  به خود مي بالم

تولدت مبارك من هم مثل شما براي ديدن و آرامش آغوشت لحظه شماري مي كنم و منتظرم تا تولد آينده ات در حاليكه در آغوشت به شانه هايت تكيه داده ام شمع ميلادت را با آرزويي سه تايي خاموش نمايم

دوســــــــــــــــــــــــتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت دارم  - آراد و يا اگر تو بخواهــــــــــــــــــــي باربد

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سمیه جون
11 اردیبهشت 91 10:31
از زبان آراد رو خیلی دوست داشتم خیلی قشنگ نوشتید...ولی دهمین روز نیست 41 امین روز از زیباترین فصل خداست آراد بهم گفته که به مامانش بگم که آراد ماهها و فصل ها رو خوب میشناس مامانش...اشتباه منتقل نکن...
سمیه جون
11 اردیبهشت 91 10:35
سروش امید عزیز...کاش می دانستی که پدرت و مادرت چقدر بزرگ شده اند با آمدنت... پدرت در این 5 ماه و خورده ای به اندازه چند سال بزرگتر شده است...مردتر شده است و مادرت نیز بانوتر شده است...آنها فقط فکر می کنند که برای شما تلاش می کنند ولی شما فقط یک بهانه ای...آنها در مسیر کمال خود تلاش می کنند و کاش شما هم همچون ما شاهد این کمالشان بودی...
مامان دوقلوها ( علی ومحمد)
12 اردیبهشت 91 15:35
باسلام
سلام به مامانی که لحظه های شیرین مادرشدن رالحظه به لحظه تجربه می کنه . خوشحالم و به خدای خودم افتخارمی کنم که به من لطف فرمودو مرا هم مادرنمودتاحس مادرشدن ،مامان الی عزیزرابا تمام وجود درک کنم . آرادجان خیلی خوشحالم که حرف های زیبای توعزیزکوچولو که ازاحساسات پاک مادرت سرچشمه گرفته بود راخواندم .منتظریم که کیک تولد توکوچولو ی عزیز را هرچه زودتربخوریم .
همیشه درپناه خداوندمهربان باشی ودر آغوش گرم خانواده عزیزت پایدارباشی.


مامان مهربون علی جون و محمد جون
من هم مثل شما خدا را شاکرم که این روزها مادر بودن را تجربه می کنم به امید لطفش که مامان های خوبی برای معجزه های خدای مهربون باشیم
محمد , دوست بابای باربد
12 اردیبهشت 91 16:34
عادل جان این متن ایقدر زیبا با مفهوم و صمیمی که تا چند سال آینده نیاز به تبریک تولد نداری .
و همچنین دست خانمت درد نکنه که همچین وبلاگ با مفهمی رو برای کوچولوتون و سال های آتی زندگی مشترکتون درست کرده . میلادت مبارک


ممنون که آراد مامان و باربد باباش سر زدید.
سمیه جون
13 اردیبهشت 91 10:16
من هم با دوست بابای آراد موافقم که گفتند "وبلاگ با مفهومی" دارین...ایشالا رد پای بابای آراد رو اینجا هم ببینیم...
سمیه جون
13 اردیبهشت 91 10:17
به اسم "باربد آراد" فکر کردید؟؟؟؟ترکیب بدی نیست ها!!!!!تازه همه هم وقتی صداش کنن به اوج تفاهم مامان آراد و بابابی باربد پی می برن
خاله نفس
13 اردیبهشت 91 18:13
آقایِ پدر تولدتون مبـــــــــــــــــــــــــــــــارک
الی مامان خیلی قشنگ بود
آراد کوشولو متن شمام که حرف نداشت عسلی


خاله نفسششششششششششششش خیلی ممنون