امیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدلامیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدل، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

اِليــــــــــــما

دوازدهمینروز با هم بودنمان

1391/5/17 18:13
نویسنده : اِليــــما
389 بازدید
اشتراک گذاری

چقدر برنامه ریزی کرده بودم برای این روزهای داشتنت، برای دقایقی که من می مانم و عطر تن و شوق حضورت در این خانه

چه کارهایی را در نظر داشتم با هم به انجام  برسانیم ولی انگار همین بودنت شده همه ی کار و بار و دغدغه من

فرصت هیچ چیز دیگر نیست امیر جان ، نه خواب کافی نه خوراک اندازه نه تماسی نه پیامی و نه حتی چشم بر هم گذاشتنی به اندازه ی یک آخــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیش دنباله دار

همه جا فقط امیر است و سه کار اصلی او سیر بودنش، خواب کردنش و تمیز نگاه داشتنش

شاید بی تجربه ام مادر که با هر گریه ات اینقدر دست و پایم را گم می کنم که نمی دانم اولویت بالاتر کدام است

رحمی کن به مادر و لااقل چانه ات را هنگام گریه نلرزان ، تا شاید اندکی اعتماد به نفس یابم

پای چشم مادر سیاه شده امیرکم و این یعنی اینکه دارم همه ی سعیم را برای محافظت از شما هزینه می کنم نـــــــــــــــــــــه مادر سرمایه گزاری می کنم

خداوندا مددی که به لطفت کم نیاورم کم نشوم و امانت دار خوبی برایت باشم

الهی انت کما احب   فاجعلنی کما تحب

دیشب هیچ نخوابیدیم مادر، دلت درد می کرد و بیتاب بودی.الان مثل فرشته ها نه نه نه فرشته ام آرام آسوده ای

عاشقانه دوستت داریم - الی مامان و بابا عادل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سمیه جون
18 مرداد 91 10:40
امیررضای آرامم...دلم می خواهد هر چه زودتر ببینمت...ببینم چقدر از عکسی که مامان برایم فرستاد بزرگتر شده ای...چقدر توانسته ای عشق مادر را احساس کنی و مرد شوی...گاهی که یادت می افتم،دلم برایت تنگ می شود و عکست را نگاه میکنم...می گویند الان زود است دیدنت.صبر کرده ایم تا حال مامان بهتر شود و تو هم اینقدر بزرگ شوی که من بتوانم با تمام بی تجربگی ام تو را در آغوش بگیرم.از دور می بوسمت و از صمیم قلبم دوستت دارم...و در پایان حیف است که این را نگویم: مرد مامان ، مواظبش باش...
سمیه جون
18 مرداد 91 10:40
مامان الهام تولدت مبارک...کادو چی گرفتی از امیررضا؟؟؟؟؟؟

عطر خریده بود برام خالش و چون شب نوزدهم بود یک شب قبلش داد امیر دوست داره خاله برات بوس می فرسته الان هم تو تختش آقا وار دراز کشیده موسیقی لالایی گوش می ده