امیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدلامیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدل، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

اِليــــــــــــما

آراد مامان بیداری؟؟؟

1391/1/7 19:16
نویسنده : اِليــــما
776 بازدید
اشتراک گذاری

آراد مامان        

سلام صبح زیبای بهاریت به خیر و سلامتی

امروز دوشنبه 07/01/1391 و پسر مامان آخرین روز از هفته 19 رو تجربه می کنه و فردا میره تو هفته 20.واییییییییییییی که چقدر بزرگ شدی.مامانی نمی دونم چه موضوعی بود که از ساعت 4 صبح بیدار باش دادی، اولش توجهی نکردم اما دیدیم کوتاه بیا نیستی مامان.پاشدم بیصدا  از اتاق بیرون اومدم و خونه رو مرتب کردم ، ظرف ها روشستم ، جارو دستی و طی کشیدم و...

باورت میشه بابایی بیدار نشد!!!!!!!!!!!!!!!! با خواب سبکی که داره خیلی عجیب بود.مامانی حموم رفت و مفصل نشست سر سجاده برا همه مامانا برا همه نی نی ها و برای سالم و صالح بودن شما دعا کرد.حس خوبی بود انگار شما هم با مامان شکرگزار نعمت های زیاد خدا بودیییییی.

پسرم عصری قراره با خاله بلک و بلکترین و عمو سلی بریم دور دور، هوای بهار خونه موندن نمیبره اما قبلش مامی باید بره اداره البته با شما.

خدای خوب و مهربان و دوست داشتنی من

وقتی به این همه نعمتی که بی منت روزی روزها و شبهایم نموده ای فکر میکنم ، از اینکه نمی توانم شکرگزار و قدردان بمانم شرمسارم ، وسعت نگاه و عظمت لطفت به من همیشگی و مستدام

اما من فرزند همان پدر زیاد خواهی هستم که از سیب ممنوعه ات نگذشت، مددی

به لطفت که راضی به این همه ای که داده ای باشم و آن را که نبخشیدی صلاحی بدانم که مصلحت روزگار من است

مددی

به حضورت که لااقل گاهی به رسم بندگی متواضع و مسلم سر بر آستان بینهایتت بگذارم و تمام امورم را

بی شرط

و اما      و اگر

به دستان قادر و همیشه پناهت بسپارم

ممنونم

به واسطه آراد      به واسطه پدر آراد             به واسطه صبری که این روزها در تار و پود وجودم موج می زند

به واسطه کارم ، سلامتیم ، مامنی که هر چند کوچک اما دارم

به دلی که دلبرانه دوستت دارد

الی مامان- 07/01/1390- ساعت 6 صبح

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)