امیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدلامیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدل، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

اِليــــــــــــما

پسرم،بوی سبزه بوی عید... خوش به حال روزگار

1391/1/13 9:38
نویسنده : اِليــــما
826 بازدید
اشتراک گذاری

همه کس مادر، این روزها که به علت حضورت خواب شب هایم سبک ، خلاصه و قطعه قطعه شده است بیشتر از قبل اندیشه هایم به هم می پیچد و حول و حوش بسیاری از مسایل تفکراتم به هم می ساید،

دیروز وقتی مکالمه تقریبا ثابت مادری با فرزند 30 ساله اش را برای چندمین بار مکرر با این مضمون شنیدیم " که من برای حضور و بالندگی تو بسیار تلاش کرده ام " و توقع جبران بخش یا همه ی آن کوشش در تار و پود صدای مادر موج می زد خواستم برایت بگویم :

دیگران را نمی دانم ، اما من بعد از بیش از 7 سال زندگی مشترک و اندیشیدن به داشتن یا نداشتنت (با لحاظ کامل اراده خداوند متعال)  وقتی تصمیم به مادر شدن گرفتم اختیار تو مهربان در هیچ کجای آن قابل لمس نبود ، آرادم تو با تصمیم پدر و مادر و مشیت الهی تا به امروز در بطن منی، درست مثل چگونگی حضور الی مامان، بابا و همه ی آدم های دیگر

  • پسرم حملت به مدت 9 ماه (با همه سختی ها)
  • به دنیا آمدنت
  • کمک به آموختنت
  • رشدت
  • بالندگیت

 

هیچ منتی از سوی مادر بر سر شما در بر نخواهد داشت ، آزادی در آینده ای که از آن توست و من یکبار به نوبه خود آن را تجربه کرده ام و شانس ساختنش به میل خودم را داشته ام آزاد و سربلند انتخاب کنی و زندگی کنی ، الی مامان همین جاست در همین یک قدمی هر گاه نیاز به کمک و مدد داشتی آغوشم برای همیشه عمرم به روی تو شیرینم باز است

مادر، هیچ دینی از سوی من بر دین و زندگیت سنگینی نخواهد کرد ، خیالت آسوده

پشتیبان همیشه ات  بی منت و چشمداشت خواهم ماند

الی مامان - سیزده به در 1391

فردا 20 هفتگی رو پشت سر میزاری مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سایه
14 فروردین 91 21:18
مرسی الی جان برام دعا کن آرزومه منم به ماه 4 برسم مثه تو
سایه
14 فروردین 91 21:18
مسافران آسمانی
15 فروردین 91 21:49
چه قلم قشنگی داری الی مامانی... مادرا هیچوقت منتی بابت خدمت به جیگر گوشه هاشون ندارن اما صمیمانه آرزو میکنم که همه بچه ها بخصوص آراد خان شما خاضعانه ، قدر شناس زحمات مادراشون باشن...
خاله نفس
15 فروردین 91 23:33
الی جونم بارها و بارها ازین دست مکالمه ها شنیده ام و همیشه از خدا میخوام که اونروز نیاد که بخوام منتی سرِ بچم بذاره که برایت فلان کردمو بیسار حتما" اگه روزی با دعای شما نی نی دار شدم چنین پستی رو در وبلاگم جای میدم تا آویزه گوشِ خودم بماند... مواظبِ خودت باش دوستِ خوبم
الی مامان
16 فروردین 91 7:50
خاله نفس ممنون بابت حضورت.
س.م
29 فروردین 91 13:44
سلام...آخه چرا آدرس این وبلاگ رو به من دادی؟؟؟خوب حالا که این اشتباه رو مرتکب شدی و این کار رو کردی، باید بگم اون قسمتهایی که میگی مثلا" 20 هفتگیت رو پشت سر میزاری" بهتر است بنویسی" 20 هفتگیت رو پشت سر می ذاری"....دوستت دارم ...