امیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدلامیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدل، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

اِليــــــــــــما

حکایت دوستت دارم بابایی

1391/7/22 17:35
نویسنده : اِليــــما
539 بازدید
اشتراک گذاری

امروز امیر می ترسید با بهانه و بی بهانه یک بار حتی با صدای من  وقتی صدایش کردم

بیشتر در آغوشش گرفتم ، شاید به خاطر این همه ساختمان سازی اطراف خانه است و صداهای ناهنجاری که گاه و بیگاه تولید می کنند

بیشتر از هر روز حتی وقتی با خودش بازی می کرد بلند می گفتم امیر رضا دوستت دارم

بابا دلدل زودتر از همیشه آمد به بهانه شویدپلو و ماهیچه ای که در آرام پز بود اما به خاطر دردانه اش که این روزها همه ی فکروذکرش را به خود مشغول کرده آنگونه که هیچ تغییری را به جز امیر نمی بیند نمی خواهد که ببیند (باز به جایش فکر کردم و تصمیم گرفتم ترک عادت نمی شود)

گفتم امیر امروز کم خوابیده و هر وقت هم که خوابیده از خواب پریده انگار از چیزی می ترسد گاهی بلند بلند بگو دوستش داری همان وقت گفت "امیر رضا دوستت ندارم " با خنده و شیطنت

غذا را که خوردیم با امیر در اتاق بازی می کرد ، می گفت امیر رضا دوستت دارم . الی مامان گفته بگویم دوستت دارم

ماندم .............

تا کنون در ذهنم گفتن این زیباترین واژه به من توسط او سخت می نمود اما نه انگار کا رجایی دیگر لنگ است

باید بیشتر به دنبال علت ماجرا باشم .

 بگذریم امیرم! نفهمیدم از چه میهراسی بیشتر در کنارت می مانم تا از هیچ چیزی به جز خدا نترسی دلبند زیبایم

امیر جانم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)