امیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدلامیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدل، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

اِليــــــــــــما

خدای خوب و مهربانم....

1391/1/9 19:09
نویسنده : اِليــــما
862 بازدید
اشتراک گذاری

 

در امتحانی افتاده ام، کمر شکن!
میان آنچه من دوست دارم و تــــو دوست نداری
من به چشم دل می بینم و تــــــو به چشم خدا بودنت
من هوس میکنم ..... تــــــو خدایی میکنی
من بغض میکنم .... تـــــو ناامیدانه نگاهم میکنی
... من زبان گلایه ام را در دهان میچرخانم .... تــــو دلت میگیرد مبادا صدایی از هنجره ام بیرون آید و یادم برود تویی که مصلحت میدانی
من هنوز یادم نرفته .... یادم نرفته تـــــویی که خدای منی
یادم نرفته تــــویی که خیلی خوبتر از من میدانی، تویـــی که مصلحت دانی و من هیچ ندانم!
میبینی....
التماس چشمهایم میکنم نبارند! نبارند که تو گمان نکنی ایمانم را به احساسم فروخته ام!
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله نفس
12 فروردین 91 10:28
چرا کمرشکن مامانی
ایشالا یا شما با دلِ خدا راه بیای یا هر چه زودتر خدا با دلت راه بیاد و این امتحانم بخیر بگذره
راستی سلام و سالِ نو مبارک
بسیار زیبا احساست رو بیان میکنی و این باعث لذت من میشه با اجازه لینکتون میکنم
راستی حالا که آراد کوشولو توو دلتونه میشه لطفا" برای منم دعا کنین؟


الی مامان
12 فروردین 91 11:13
سلام خاله نفس ممنون که به آراد مامان سر زدید،خاله جون اون متن فقط برا آراد نبود کلا برا زندگی بود و اینکه چقدر خوب میشد همه چیز و به دستهای قادرش می سپردیم ، من و آراد حتما کلی براتون دعا می کنیم
بابای ملیسا
12 فروردین 91 19:40
با سلام . ضمن تبریک بخاطر وبلاک قشنگتون ، وبلاگ ملیسا خانم با عکسهای سفر به مشهد مقدس به روز شد . خوشحال می شیم اگر با تشریف فرمایی خودتون ، و گذاشتن یک نظر این سفر ملیسا رو خاطره انگیز تر و زیباتر کنید . منتظر حضور شما در وبلاگ ملیسا جوون هستیم .
بابای ارشیا خان
13 فروردین 91 4:00
آهای سیزدتون بدر دشمناتون در به در رفقاتون گل به سر گرفتاریاتون زود بدر خوشیهاتون هزار برابر . . .
الی مامان
13 فروردین 91 7:45
سلام بابای ملیساجون ممنون به خاطر اظهار لطفتون. دلتون سرشار ازحس خوب حضور خدا حتما من و آراد به وبلاگ دختر گلم سر می زنیم
الی مامان
13 فروردین 91 7:47
سیزده شما هم به در، طبیعت همراه لحظه هاتون و پیامش پاکی و صداقت و سبزی و رویش خصلا ذاتی دقابقتون بابای مهربون ارشیا خان