امیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدلامیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدل، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه سن داره

اِليــــــــــــما

قصه ختنه پسرم

1391/6/8 0:11
نویسنده : اِليــــما
1,946 بازدید
اشتراک گذاری

 برایت نگفته بودم که زندگی درد دارد دلبنم  گاهی جسمی  و بعضی مواقع روحی

و امروز درست یک روز بعد از یک ماهگیت درد را تجربه کردی، بگذار بگویم تجربه کردیم

بعد از روزهای بد و دردناکی که به واسطه  بیماری پدر متحمل شدیم  که الهی هیچگاه توسط هیچکس تجربه نشود، امروز فهمیدم درد سه حرف ندارد درد ، درد دارد بسیار جانکاه  آنقدر زیاد که ایمان داری در توان قلبت نیست

و همین لحظه هاست که از کار بیفتد و ناکارت کند ، امروزه میهمان بیمارستان مصطفی خمینی بودیم جایی برای مسلمان کردنت کاش می فهمیدم که چه کاری است آخر، به واقع اگر خدا آنطور می پسندید که همان گونه خلقت می کرد

واییییییییییییییی که چه روز سختی بود آنــــــــــــــــــــــــقدر به تمام شدنم نزدیک بود که هر لحظه فکر می کردم به اتمام رسیده ام

صدای گریه ات زانوانم را میلرزاند ، آهسته گویمت خودم از این همه ضعف خودم بعد از این همه تفکر و تعمق در روزهای گذشته متعجب شدم!!!!!!!!!!!!!!!

مگر نه اینکه مجبور به این کار بودیم؟؟

مگر نه اینکه دکترت را با کلی مطالعه انتخاب کردیم؟؟

مگر نه اینکه چاره ای جز انجام  آن در نوزادیت نداشتم ؟

وقتی همه چیز از اختیار و تصمیم من خارج بود چه چاره ای جز انجام آنچه دلم رضایش نبود؟؟؟؟؟؟؟؟/

پیر شدم با مسلمان شدنت مادر،

نیازی نیست که کسی یادآوری کند اکه اینها اولین قدم های با تو بودن است که ای کاش ان درد بزرگترین درد زندگیت باشد امیر مادر

 چه ناجور ضعیف شده ام

از خودم خنده ام می گیرد، الهام روزهای سختـــــــــــــــــــــــــــــــی

این همه ناتوان   این همه عاجز            این قدر ضعیف

که کل درمانگاه از مرد و زن برای آرام کردنم تلاش نمایند؟؟؟؟

نمی دانم چرا؟؟افسردگی بعد از زایمان            و یا تفاوت جنس علاقه ام به شما؟؟

شاید هم  رنج دوران بیماری پدر تمامم کرده بود و نمی دانستم

دروغ نیست اگر بگویم اکنون ساعت 12 روز سه شنبه 07/06/1391، تمام تنم درد می کند،تمام تمام تمام

 از زور نخوابیدن ، خواب به چشمانم نمی آید،

 کلافه و بد قلق شده ای

بیشتر از درد ؛ ترسیده ای و ترست هنوز در وجودت هست!!!!دست زدن به کف پایت هم آزارت می دهد .سهم من از بد قلقیت علاوه بر غصه ای بی انتها ، شیر نخوردنت هم هست

در آغوش پدر آرامتری و این دوری کردنت از من از همه ی غصه هایم بزرگتر

نمی دانم نگارش در لحظه درست است یا نه؟؟؟شاید روزی همه ی غصه هایم را از روی وبلاگت پاک کنم

امیرم اندکی فقط اندکی با دلشوره های مادر مداراکن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله بلک
8 شهریور 91 13:58
الی مامان جو میده خاله...اینجور ها هم نمود آخه من هنوز مادر نشدمD: فندق خاله همه فرشته کوچولوهای پسر مثل شما تو همین سن و سال این امر تجربه میکنن پس خدا خوب کارش بلده به شما هم یاد داده که خیلی راحت با این موضوع کنار بیای خاله عاشقته ه ه ه ه
سمیه جون
12 شهریور 91 11:15
عکسی که از پسرت گذاشتی نشون میده مثل شما اهل فکرهای عمیقه... الهام جان همه ی مامانایی که پسر دارن اونو تجربه می کنن...همیشه خدا را شاکر باش که برایت چیزهایی را به تجربه بفرستد که امری عادی است...اگرچه خداوند قبل از هر خوشی یا ناخوشی ظرفیت و صبرش را به ما می دهد... شما هم این همه به خودت تلقین نکن... و یاد روزهای غیرقابل تحمل اداره بیفت و قدر لحظه های ناب با پسر بودنت را بدان و به قدرت خدا که به تو و وجود نازک و ظریف امیررضای عزیز قدرت داده است ببال. امیر رضای قوی دوست دارم...
سمیه جون
18 شهریور 91 8:54
سلام....چه خوب که بالاخره وبلاگتون بالا آمد.... خوبید؟؟؟همه چی آرومه؟؟حالتون بهتر شد؟ امیررضا خان چه طوره؟؟؟به قول خ خدامی عنقریبه که بیایم دیدنتون.... مواظب خودت باش ماما......................ن..
فکر تازه
18 اردیبهشت 93 12:21
"مگر نه اینکه مجبور به این کار بودیم؟؟" سلام جمله بالایی جمله شما بود! چه کس یا کسانی مجبورتان کرده بودند که پسرتان را ناقص کنید؟ قصد مباحثه ندارم چون مجالش نیست! ولی به همان دلایلی که خیلی ها دخترانشان را ختنه می کنند و برایش هزاران توجیه می آورند ولی علیه آن مبارزه می شود، ختنه پسرها هم نوعی ناقص سازی جنسی است! ای کاش به جای آن همه مطالعه برای انتخاب دکتر در جهت انجام یا انجام ندادن این کار مطالعه کرده بودید!!! ختنه کردن نه تنها به دلیل اینکه بچه اختیاری از خود ندارد مخالف حقوق انسانهاست بلکه نوعی ناقص سازی جنسی است زیرا بیشترین اعصاب حسی آن منطقه بر اثر این کار از بین می رود و غیر قابل بازگشت است. اگر توجیه سلامتی و جلوگیری از عفونت را دارید هم باید بگویم برای جلوگیری از بیماری و عفونت نحوه رعایت بهداشت را به بچه ها بیاموزید نه اینکه صورت مساله را پاک کنید!!! آیا زنان به دلیل شکل آلت بعضا دچار عفونت نمی شوند!!! نه مادر مهربان، برای راحتی خود و عمل به خرافات تکه ای عزیز از بدن کودک خود را نبرید!! ضمنا ختنه در اسلام هم اجبار نیست پس برای مسلمان شدن پسرتان نیازی به مثله کردنش نبود. امیدوارم حداقل کمی بیشتر در این باره تحقیق کنید تا حداقل برای فرزند بعدی و یا حتی پسر بچه های بی گناه بعدی که در اطرافتان به دنیا می آیند بتوانید کمک باشید. توصیه میکنم مثل من مطالب علمی خارجی را مطالعه کنید که بی طرفانه بررسی کرده اند و نه مطالبی که قصد دارند شما رو سمتی راهنمایی کنند که این کار رو انجام بدید. موفق باشید
اِليــــما
پاسخ
سلام ممنونم از نظرتون
امید
13 تیر 93 13:50
امیدوارم هیچوقت از این ناقص سازی جنسی کودک خود پشیمون نشوید. ای کاش پدرها و مادرها به جای تحقیق در مورد پزشک برای ختنه اول در مورد خود انجام یا عدم انجام ختنه تحقیق می کردند. تحقیقات جدید بر پایه علم (تاکید میکنم بر پایه علم نه دین و مصلحت و...) عمل ختنه رو نفی میکنه و ثابت شده ضررهای این کار فراوان و نفعش بسیار ناچیز است. برای اطلاعات بیشتر از دانشنامه ویکیپدیا که از اعتبار بیشتری برخوردار هست استفاده کنید و حتما اعداد و ارقام رو با دقت مضاعف بررسی کنید.