امیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدلامیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدل، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه سن داره

اِليــــــــــــما

شناسنامه دار شدی

1391/5/22 19:26
نویسنده : اِليــــما
768 بازدید
اشتراک گذاری

راستی مامان جون

بابایت مثل همیشه برنده شد

شناسنامه دار شدی مادر نامدار شوی انشالله

به همان اسمی که دلش می خواست به همان اسمی که نذر کرده بود به امام رئوف برای داشتنت

به همان اسمی که خاله نرگست دوست داشت پسری داشته باشد و اجل مهلتش نداد

شادی روح او بود و نذری که پدر کرده بود برای داشتنت که هم نامت را هم فامیلت را و هم پسوند فامیلیت را از او به ارث بردی

این شد حاصل دسترنج مادر تا کنون و همیشه

و ابن زبان طنز گونه واقعیت تلخ آمیزه ای است از عرف و شرع و دینمان و نه حتی اندکی بیشتر...

مهم بودن توست و سالم ماندنت و این همه ی خواسته من از تو را داشتن

امیر رضای مادر شدی و به همان رضای مهربان می سپمارمت که ضمانت آهو کرد تا ضامنت شود

که سالم و صالح بمانی و فردا به داشتنت افتخار کنم

آراد نگهبان همیشگیت سپنتای مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــادر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سمیه جون
23 مرداد 91 10:10
اسلام و درود بر امیررضا خان...ایشالا همه ی صفات خوب حاصل از اسامی که تو ذهن بابا و مامان بوده رو داشته باشی تا دیگه واقعا مهم نباشه که اسمت چیه...مهم این باشه که چه آدمی هستی...بعضی وقتا آدما اسم بچه هاشون رو براساس اسم آدمای دور و برشون که ازشون خوششون می یاد انتخاب می کنن و به نظرم این واقعاً واسه اون آدم یه حس غرورگونه داره...اگرچه من خودم شخصاً عاشق اسم رضا هستم...هم به عشق شمس الشموس و هم به خاط معنای زیبایش...ایشالا که همیشه رضا باشی به داده و نداده اش...
خاله نانان
24 مرداد 91 15:14
امیررضا.... پسمل ناز خاله.... دلم برات تنگ شده یه عالمه........... شناسنامه ات مبارکا باشه