امیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدلامیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدل، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

اِليــــــــــــما

من ماهگي

1393/4/18 15:26
نویسنده : اِليــــما
438 بازدید
اشتراک گذاری

بر اساسِ‌شواهد و يافته‌هايِ‌مندرج در كتاب‌ها و تجربيات منتشر شده‌ي‌ِ مامان‌ها، با اندكي بالا و پايين در منْ ماهگي به سر مي‌بريم

همان ماه يا ماه‌هاي‌ِ ‌عزيزي كه بچه‌ها دوست دارند خودشان پايِ ثابتِ كارهايشان باشند و كم كم به استقلال برسند، چاي را خودشان به هم بزنند، خودشان ليوانِ پر از شربت را سر بكشند، پوشكشان را باز كنند، تنهايي از كوچه گذر كنند و تخمِ مرغ را از يخچال بردارند و به گل ‌ها آب بدهند و يا مثلاً‌ شلوار بابا را آويزان كنند و باتري ماشين كنترلي را عوض كنند و خودشان خودشان را در حمام بشويند و تخم مرغ‌هايِ‌ كيك را با هم‌زنِ برقي هم بزنند و حتّي آردِ حلوا را الك و كنند و  ....

از نشانه هاي اين ماه شنيدنِ‌ منْ منْ ها با صداهايِ‌ مختلف است،‌ خواهش تحكم جيغ گريه و بعضا هم  آرام

پسرك نمي دانم چرا به جايِ منْ هميشه مي‌گويد اميـــــــــــــــــر!!

و اين امــــــير آنقدر برايش و برايمان پر رنگ شده است كه بسياري از شب‌ ها وقتي پسرك در خواب به سر مي‌برند، اين صدا‌ها را مي‌شنويم

الي مامان نـــه ... امــــــير

باباب دل دل نه ..... امــــــير

ني ني نه .....امــــــير

پ ن : كنترلِ اعصاب توسط مامان‌ها در اين ماه‌ها از هنرهايِ ثبت نشده‌يِ‌ ايشان محسوب مي‌شود

پ ن براي عروسم:‌عروسكم نمي‌دانم اما شايد اين منيتي كه گاهي در وجودمان گل مي‌ كند و ما را در راس مي گذارد و ديگران را به حاشيه مي برد و موجب جراحتِ قلبشاان مي‌گردد يادگارِ كودكي‌هايِ ما باشد...شايد،‌ گاهي هم را برايِ اين منيت ها ببخشيم،‌ اگر شد اگر توانستيم

پسندها (4)

نظرات (2)

مامان مریم
18 تیر 93 16:25
سلام الیما جان غیبت اخیرمونو ببخشین لطفا حسابی درگیر بودم اما همیشه خوانندهتون بودم و هستم ای جانم به امیر آقای خونتون که اینقدر بزرگ شده و من من میگه پسری دلش میخواد کمک کنه مامانش فقط نمیدونم ما انقدر اعصاب داریم که با این ماه های جیغ ماهگی و الان هم این منیتها کنار بیاییم یا نه انشاالله که سلامت و موفق باشین
اِليــــما
پاسخ
سلام عزيزم ممنونم ممنونم الهي سلامت باشي همين كه مي خواني يك دنيايي مي ارزد انشالله
mahtab
20 تیر 93 9:50
ما هم مدتيست دراين دوره هستيم و گوشمان پراست از شنيدن من من هاي مکرر و همچنين ازيززا که همون عليرضاباشد مطمينا گذراست و اقتضاي سنشان مگر اينکه خود ما نگذاريم بگذرند و براي هميشه در اين منيتها نگهشان داريم بارفتار و گفتار و ...که ان شاالله اينطور نباشد براي هيچکس
اِليــــما
پاسخ
پس الان من فقط بايد بگم اوهوم اوهوم اوهوم انشالله و گل براي شما