امیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدلامیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدل، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

اِليــــــــــــما

همين روزهايي كه مي گذرند

1393/4/11 7:47
نویسنده : اِليــــما
412 بازدید
اشتراک گذاری

و شاید يكي از خصلت هایِ يواشكي و دل‌نشينِ  بعد از سي‌سالگي همين رضايتِ خوشرنگي است كه  در لا بِ لايِ‌

حُرمِ نفس‌گيرِ روزهايِ داغ و ساعت‌هايِ طولاني كارِ بيرون از خانه و غذا پختنِ برايِ افطار و سحر و سفره‌يِ مرتب نداشتن به خاطرِ حضورِ پسرك و با عجله وعده‌يِ يك ساعته‌يِ پارك رفتنش را محقق كردن و انتظار آرام برايِ شدن يا نشدن ِ يك جايه‌جايي شغلي

 و از همين دست كارها موج مي‌زند

 اين دانه دانه سبزي پاك كردن و به گفت و گويِ پدر و پسر ،با كلي فراز و فرود، گوش دادن را دوست دارم،‌ اين‌كه مثلِ يك جوجه‌يِ‌كوچك هر جايِ خانه‌يِ كوچكمان كه باشم، در كمتر از دقيقه‌ايِ ردم را مي‌زند و خودش را به الي مامانش مي‌رساند و آويزانش مي‌شود را دوست دارم، من نفس كشيدن در همين روزهايِ پُر حادثه را كه هيچ نقطه يِ آزادي در هيچ جايش موجود نيست را دوست دارم ، حتي اگر خوابِ نازنينم برايِ‌ منِ وابسته به خواب اين همه كم شده باشد، حتي اگر اسمِ سريال هاي ِ ماه رمضان را نشنيده باشم و هيج صحنه‌اي از هيچ كدامشان را نديده باشم ،‌ حتي اگر يك دنيا با رمضان هايِ سال‌هايِ‌ قبلم فرق كرده باشم؛

من همين روزها را همين طور كه مي‌گذرند دوست دارم ...

پسندها (6)

نظرات (2)

مامان آرشیدا
11 تیر 93 12:30
وووووووووای.....خییییییلی زیباست این پستدوستت دارم الیماااااا
اِليــــما
پاسخ
ممنونم مامانی با این همه انرژی که داری ممنونم مهربان
mahtab
11 تیر 93 19:03
مادرکه باشي اين روزهاي شلوغ و پرحادثه و بدون لحظه اي آزادي را دوست خواهي داشت التماس دعا
اِليــــما
پاسخ
ممنونم در حق هم دعا کنیم