امیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدلامیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدل، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه سن داره

اِليــــــــــــما

شروع همراهی من و پسرم

1391/5/18 15:00
نویسنده : اِليــــما
464 بازدید
اشتراک گذاری

یکی بود یکی نبود

و همین یکی بود و یکی نبود شد معنی تمام زندگی فرزندم

بعضی وقت ها فکر می کنم که اصلا آمده ایم تا فقط همین یک جمله را تمرین کنیم و راهی شویم

بودن آدم هایی که دوستشان نداریم و یا کمتر داریم و

نبودن عزیزانی که حتی فکر نبودشان اشک گرمی در دو چشمت می نشاند

امــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا اینروزهای تو را داشتن

مامان جون به خاطر افطار و سحر بابا جون برگشت خونه

از امروز رویای رنگین تنها ماندن با تو محقق شد

من باشم و تو باشی و لحظه های ناب عشق ورزیدنمان

در تختت آرام چشم بر هم گذاشته ای مادر با لالایی زیبای گوگوش خوابیدی آرامت کرد گویا انسی که با آن در بطن مادر گرفته بودی از جنس حقیقت است

آرامم و آسوده ام که تو را دارم

خدایا شکر که امروزم مملو از رنگ امیر رضا

خدایا ممنونم که مادرم با تمام ویژگی های خاص مادرانگی

دستان من و امیر رضا به سوی بیکرانه توست چه در سحر چه در شامگاه هر روز

دستانمان به امید دستان رئوفت به آسمانها پرکشیده است

ما را دریاب ما خوبیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)