امیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدلامیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدل، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

اِليــــــــــــما

برايِ عروسم...

1392/6/16 9:32
نویسنده : اِليــــما
501 بازدید
اشتراک گذاری

دخترِ در راهم ...

 

 اين روزها كه ششْ دانگِ حواسمانٍِ را سرمايه كرده ايم برايِ  ساختِ فردايِ زيباترِ پسرك!

اين روزها كه تمامِ توانمان را جمع كرده ايم و مي كوشيم ،‌از بايد ها چيزي برايِ ساختِ روز و روزگارش كم نگذاريم ...

به شما هم فكر مي كنم

راستش خيلي به شما فكر مي كنم

به شمايي كه شايد اين روزها هنوز به دنيا نيامده باشيد

يا شايد هم اندكي از زميني شدنتان گذشته باشد

به شمايي كه اين روزها دردانه ي مادريد و شده ايد همه ي همّ و غمّ ِ زيبايش

انگار  پسركْ امانتِ خدا باشد در دستانمان  كه قرار است در جايي قبل از نيمه يِ راه به شما و زندگيتان ملحق شود

قرار است بيايد و بشود شريكِ روز و روزگارتان

همراهي براي رفتن

هم پايي براي گذشتن

عزيزِ دلِ مادر

با شما كلي حرف هايِ دو نفره دارم

حرف هايِ زنانه ي دو نفره

حرف هايي كه فقط دو زن مي توانند بگويند و بشنوند و مدام سرشان را به نشانه ي تاكيد بالا و پايين كنند . . حتّي اگر هر كدامشان به دو نسل متفاوت متعلق باشند

من اين روزها مي كوشم تا پسرك براي سفرِ دو نفره ي شما مهيا شود

با كوله اي پر از فضيلت هايِ خوب... عادت هايِ پسنديده

خلاصه اينكه اين جا ..از اين پس .. در كنارِ حرف هايم براي پسرك براي ِ شما هم خواهم نوشت

از روزهايِ در راه ......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

دوست مجازی ات!
16 شهریور 92 9:52
چی؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نکنه داری دوباره مامان میشی؟؟؟



نه ديگه براي عروسم .......
دوست مجازی ات!
16 شهریور 92 9:54
ای بابا ملت چقدر دلشون دختر میخواد و ندارن و ما داریم


مي خواد
مي خواد
كتمان هم نمي كنيم
دوست مجازی ات!
16 شهریور 92 10:20
آهان تازه فهمیدم
این حسنا از بس داره رو سر و کولم بالا میره نشد درست بفهمم

ای بابا ....


مطلب جدید گذاشتم هول هولکی...



آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ
در مورد دخترم لطيف تر صحبت بفرماييد لطفا ...
اي بابا............
خوب مي كنه
دبه ي آويشنش چي شد؟؟؟
دوست مجازی ات!
16 شهریور 92 10:39
ببین دقت نمی کنی ها!

دبه ی پونه بود نه آویشن

هنوز انجام ندام که...


بله بله دقت نمي كنمـــــــــــــــــــــا
تمرين مي كنم
پونه پونه
پونه
پونه
دوست مجازی ات!
16 شهریور 92 10:48
خداوند لبخند زد
دختر آفریده شد!
لبخند خدا روزت مبارک

روز دختر رو به عروس آینده تون تبریک میگم


هي ي ي ي ي ي ي ي جانم م م م
چه چسبيد
غزاله
16 شهریور 92 11:57
میشه دعا کنی مادر شم ی دخترم داشته باشم اونوقت امیرت بشه پسرم بعد من و شما هم بشینیم کلی در رابطه با جوونا صحبت کنیم و من غرق لذت شم؟؟میشود ایا؟؟؟؟؟؟؟؟




سلام عليكم

50% قضيه حله

منظورم 50% امير رضا ست

باهاش صحبت كردم كه مي گماااااااااااااااااا

مي شود مي شود


مامان مریم
16 شهریور 92 12:40
خوش بحال اون عروس چه مادرشوهری


نه بابا
فيلمه مريم جون
باور نكن
راستي دختر خوب سراغ ندارين؟؟؟
مامان طاها
16 شهریور 92 13:02
برای عروستون همراه با آرزوی خوشبختی



چه چسبيدااااااااااااااا
ممنونم
براي عروس نازنيم
دختر در راهم [[[
عمه ی آتنا
16 شهریور 92 16:17
دختران فرشتگانی هستند از آسمان

برای پر کردن قلب ها با عشق بی پایان...

الیما کوچولو روزت مبارک


سلام علیکم
چه اشکالی داره
سلامت باشید
عمه ی آتنا
16 شهریور 92 16:18
ا اشتباه شد

چرا نوشتی عروس خب




برا عروس آینده

یه همچین مادر شوهر عجولی هستیم ما


مریم مامان ویانا
16 شهریور 92 16:37
اوه چه مادر شوهر ماهی میشه لطفا" واسه دخترک ما هم دعاکنین تا یه همچین مادر شوهر گلی گیرش بیاد؟؟؟؟ در این وانفسای مادر شوهرهای ... سخت محتاجیم به دعاهای نابتان
واسه دختر در راهتان هم آرزوی خوشبختی میکنم در کنار امیر فندق و مادر شوهر گلش



سلام علیکم
عیدتون مبارک
بله بله برای همه ی دخترها از صدر اسلام تا کنون چنین دعایی بسیار ثواب دارد
شازده امیر و رها بانو
17 شهریور 92 0:56
سلام الیما جان
بابا خوش به حال عروس آیندهتون که مادر شوهرش از الان به فکرشه بانو برای دختر ما هم دعا کن بلکه یه مادر شوهر مثل شما نصیبش بشه


سلام مهربان
ما خودمون هم در خدمتيم ها
ميشه روش فكر كرد
خاله سوسکه
17 شهریور 92 8:37
الیمای عزیزم سلام
من تازه با وبلاگت آشنا شدم
چرا چند تا وب داری


سلام
خوشبختيم ...
دو تا ديگه
يكي براي وقتي كه يكيشون نبود!!!!مثل همند به يك محتوا
فاطمه
17 شهریور 92 14:11
سلام اگه دوست دارید واسه فرشته کوچولوتون کلیپ از عکساش درست کنید
و همچنین یه کتاب از عکساش
به من یه سربزنید منتظرم
در صورت حذف وبلاگ در نی نی بلاگ
به این مراجعه کنید
http://clipshoma.blogfa.com/


زری مامان مهدیار
17 شهریور 92 22:07
به امید روزی که عروس نازنینت نوشته های سرشار از عشق و احساست رو بخونه و قدردان امانت داریت باشه.
می تونم درکش کنم که چقدر حس خوشبختی و سعادت می کنه از وجود همچین مادرهمسر دوست داشتنیی
چون خودم هم مادرشوهری دارم که با دنیاااااا عوضش نمی کنم، و همه ی امیدم اینه که بتونم در آینده ذره ای از بزرگواری و تدبیرش رو در برابر عروسهام داشته باشم ایشالا


واي ي ي ي ي فكرش رو بكن دوستم
من راست راسي بشم مامان همسري!!!!
خوش به حال تو...خوش به حال مادر شوهري
دوستم من خيلي براي آدم هايي كه قدر دانند ارزش قايلم
چه خوب كه مي تونيد خوبي ها رو به زبون بيارين..
مامان روشا
18 شهریور 92 8:45
خوش به حال عروسی که مادرشوهرش از الان براش شریک زندگی مهیا می کنه و باهاش کلی حرف می زنه

و خوش به حال ما که نوشته های شما رو می خونیم و سر صبح حالمون خوب میشه

منم خیلی به دامادم فکر می کنم خیلی زیاد


متشكريم ...
بايد تو عمل ديد!!!!!!!!!!!!خوش به حال من كه اين همه از شما انر‍زي مي گيرم
چه عالي!!!!!!!!!!
زهرا (گل بهشتي من)
19 شهریور 92 9:33
مادر شوهر به اين خوبي...فرهيخته...فهميده....مهربون....
من اميدوارم كه روزي يه دختر هم داشته باشم ولي از ذوق اين نوشته قشنگت آدم براي زودتر اومدنش قلقلكش ميگيره.خدا رو چه ديدي؟شايد دختر آينده ما رو پسنديدي و شد عروس شما!!!!شايدم شما يه روزي يه دختر نازنين مثل خودت داشتي و شد عروس ما!!!!!!!!


ما نديده پسنديدم ...هورااااااااااا
مبارك باشه انشاالله
زهرا (گل بهشتي من)
20 شهریور 92 9:42
به سلامتي....مبارك باشه.......
انصافا خوش به حال دختر من!!!!!


قبوله قبوله........
خوش به حال ما
مامان ارمان
22 شهریور 92 22:10
احتمالا منظورت دخمل من بود دیگه. هاا؟؟؟




اي جانم م م م م م م م م
بيا بغلم
مامان امیرحسین و کوثر جونی
25 شهریور 92 22:31
سلاااام.چه پست جالبی گذاشتی.حالا اگه من بخواااام بنویسم باید برای دامادم و عروسم پست بذارم واااای محشر میشه.
راستی الی :
یه دختر دارم شااااا نداره...

سلام سلام سلام
متشكرم
جدي بنويسيد
محشر مي شه خيلي هم عالي
ما مخلص دخمل شما هم هستيم هزار تا.........

شهرزاد
3 اردیبهشت 93 15:00
چه ایده ی جالبی ...اخی ...چه عروس خوشبختی ...چه مادر شوهر بادرایتی....
اِليــــما
پاسخ
ممنونم خدا كنه .....