امیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدلامیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدل، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه سن داره

اِليــــــــــــما

خوشبختی

1392/6/13 8:55
نویسنده : اِليــــما
399 بازدید
اشتراک گذاری

امير آقــــــــــــــــــــــــــــــــــا

این روزها که خواهری عروس می کنم و خاله به خانه ی بخت می فرستی ....

این روزها که بابا باجناق دار می شود ... و مثل همیشه بی منّت و با کم ترین حاشیه .. پا به پای همه ی وظایفم ، همراهیم می کند...

اين روزها كه مامان كنترل از راه دور . . . اوضاع مالي خريد جهيزيه را در انقباض هاي شديد اقتصادي  مديريت مي كند

این روزها که به زودی می شوند آن روزهای پر خاطره و منبعی زیبا  برای ارجاعِ اتفاق هایِ خوبمان و تعریف هایِ دورِ همی...

همه ي حس هاي شناخته و تجربه نشده  را با هم و  در كنار هم  زندگي مي كنيم

شادي و شوري كه بي اجازه و با لذت رفته و نشسته در زير پوستمان

كارهايي كه تمام نمي شوند

هوايي كه هر چه هم خنك تر مي شود از دمايِ  دويدنمان نمي كاهد

دلشوره ي سپردن خواهري به سرنوشتي كه ار زاه مي رسد

ماكاروني همسري پخت

و در راسشان . . .

نگاهِ بنده نوازی که همیشه و همه جا همراهست  و  پشتيبان

پسرك

طعم و مزه ي اين روزها كه شوري را به شيريني مي كشاند و تلخ و تند را به هم مي آميزد

طعمِ محوِ خوشبختي است

قريب و غريب

كم و زياد

اين ها خودٍ خوشبختيند

اندكي نمك دود شده ... كَمَكي گس

نزديكِ نزديك به خودت

اینقدر  نزديك که بودنش را حضورش را حس نمی کنی ...

حرکاتش می نشیند بر ریتمِ قشنگ حرکتت

خوشبختی یعنی همین روزها

خوشبختی یعنی

حسِ خوب حضورت در خانه . .

کاش  قدردان لحظه ها بمانیم و با بی مهری لذتشان را به باد ندهیم

نکند خوشبختی در حواس پرتیمان برود و رفتنش را نفهمیم

نکند حواسمان به رفتنش نباشد...........

آی خوشبختی ما قدر دان خدایِ بخشنده ات هستیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

دوست مجازی ات!
13 شهریور 92 11:04
مبارکه. ای باباخوش بحالتون که عروسی دارین ماهم دلمون عروسی خواست ولی هیشکی مارو دعوت نمیکنه نمدونم چرا؟!!!

انشالله همیشه مشغول به بساط کردن شادی باشید

از بودنتون باهم به بهانه ی شادی لذت ببر که زود میگذرند...


آآآآآآآآآآآآآآ
من گفتم عروسی داریم؟؟؟
نگفتم که
بچه ها می رن مسافرت بر می گردن می رن سر خونه زندگیشون
اما حال و هوا همونه دوستم م م م
زود می گذرد
گلاب من و ببوسید
مامان ثمین
13 شهریور 92 11:13
امید که هر روز برگ تازه ای از خوشبختی را ورق زنید.



اميد كه سالم سلامت و تندرست باشيد
زهرا (گل بهشتي من)
13 شهریور 92 11:20
آرزو ميكنم هميشه به خوشي درگير باشي...فقط همين.


آمين
ممنونم
براي شما
مامان امیرحسین و کوثر جونی
13 شهریور 92 12:24
مبارک باشه عزیزم.
و این همه خوشبختی گوارای وجودت الیما.


ممنونم عزیز دل
مبارک باشید
مامان طاها
14 شهریور 92 10:19
خدا رو شکر میفهمیم خوشبختی را. امید اینکه هر روز بیشتر حسش کنید


ممنون مامان طاهای مهربون
شکــــــــــــــــــــــــر
غزاله
16 شهریور 92 2:39
عزیز من عاشقتم میدونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نوشته هات منو درگیر میکنه.درگیر خودم با همه روزهام و لحظه هام و من این درگیری رو دوست دارم.ممنونم از اینکه هستی.
ارزوم برای تو درگیری شدید با خوشبختی و ارامشه دوست عزیزم.امیر مارو ببوس.البته ی فشار جانانه هم بده جای من.


سلام عليكم م م م غزاله بانو
متشكريم ما از اين همه لطفتون
ممنونم از اينكه ما رو مي خونيد
چشم م م م
مي بوسيم و اساسي مي فشاريم اين آقاي فندق را
دوست مجازی ات!
16 شهریور 92 9:49
میگما من دو روز پیش یه نظر برات دادم چرا نیس؟؟


من همه ي نظر ها رو تاييد مي كنم جان دلم
يه خصوصي داشتم ازتون كه خصوصي بود ديگه
شازده امیر و رها بانو
17 شهریور 92 0:51
امیدوارم همیشه از خوشبختی بنویسید و از ته دل شاد و خوشبخت باشید عروسی خواهر گلتون هم مبارک باشه انشا الله خوشبخت بشن


ممنونم عزيز دل
براي شما هم
زری مامان مهدیار
17 شهریور 92 22:02
عزیز نازنینم ایشالا که همیشه از خوشی و خوشبختی بنویسی
ما هم برای خاله ی نازنین فندق جان آرزوی سلامتی و خوشبختی داریم بانو


سلام
ممنونم دوست خوبم
انشالله
مامان ارمان
22 شهریور 92 22:12
الحق که خوشبختی همین هاست همین جاست درست در کنارمان

خاله برای پسری عکس گذاشتم هااااا .


من پسر و مي خوام سيمايي
عكس ديگه الان به كارم نمي ياد دوستم