امیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدلامیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدل، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه سن داره

اِليــــــــــــما

فاصله ها

1392/6/9 9:31
نویسنده : اِليــــما
410 بازدید
اشتراک گذاری

پسرکِ نازنینِ مادر

 

فاصله ها، ترجمه ی معنایِ ارزش هایِ ثابتند که گوناگون روایت می شوند

فاصله ها،

وقتی بینِ تو و ارزش هایت ... دوست داشتنی هایت می ایستند... 

 معنی می دهند و معنی می گیرند

کم می کنند ... زیاد می شوند

حواست باشد، وقتی کسی آنقدر به تو و دقابقت نزدیک می شود و بینتان از فاصله هیچ نمی ماند... نکند بزرگیش را، اهمیتش را نبینی

نکند مهرش ... محبتش برایت عادت شود و اندازه اش توجهت را جلب نکند

نکند ندانی حضورش چقدر برایت ارزشمند است و بارِ مثبت به همراه دارد

جانِ مادر... بعضی از آدم ها ، به قدرِ بزرگِ بی ادعا بودنشان، هم قَدَرند هم قدرتمند

منشاء اثر بسیاری از زیبایی ها

مفیدند و معلم م م م م

نکند خدای نکرده بزرگ بودنِ منش شان ، اهمیتشان را در نگاهت بکاهد

نکند قدر و ارزششان را به تمام درک نکنی ....

امیر خان مراقبِ فاصله ها ... و اندازه ی آن با اطرافیانت باش...

یکی که خودش به میل خودش ، به اندازه ی مهربانیش ... در زندگیت زیاد می شود .... مهربان می ماند و می آید که بماند.. شایسته ی قدر دانی است

مراقب لحظه ها و جنسِ ناب ِ مهرش باش .....ستودنی ها را باید ستود جانِ مادر

اینجا نوشت:

 31 آگوست روز جهانی وبلاگ مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

دوست مجازی ات!
9 شهریور 92 23:14
واقعا درس مهمی بود که باید یاد میگرفتم
ممنون



ارادت ت ت ت ت ت ت
خيلي
گلاب خالش و ببوس
دوست مجازی ات!
9 شهریور 92 23:15
راستی آلبوم مخملی چی شد؟


آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ
يادت مونده ها
آيا موافقي؟؟؟
موندم دو راهي
شیما
9 شهریور 92 23:27
سلام من ماهاست مطالبی که مینویسین رو دنبال میکنم.وقتی چند روز مدام نمینویسین من انگار تو برزخم.و من نی نی وبلاگی نیستم و سکوتمو برا یه خواهش شکستم افکارتون برام جالبه لطفا چندتا از کتابای مورد علاقتونو به منم معرفی کنید.


سلام شيما جان
اصلا الان اينقدر شادم م م م برا نوشته هاتون
من همين وبلاگ و تو بلاگفا هم دارم عين همين آدرسش زير عكس امير رضا هست....
اين يك...
دو
ممنونم كه من و امير و اين روزهامون و مي خونيد
راستش من فيلتر خيلي خاصي براي كتاب خوندن ندارم ...نه اينكه همه چيز بخونم اما از نويسنده هاي مختلف و موضوعات مختلف مي خونم الان رو ميز خونه و اداره دو تا كتاب تربيت كودك هست ...(ارتباط با پسران)
چهار اثر فلورانس اسكاول
رحمت نبوب خشونت جاهلي و غذاي روح در محيط كار و البته مجله ي آخرين شماره آشپزي مثبت!!!!!
كافي بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
زهرا (گل بهشتي من)
10 شهریور 92 7:56
مثل كي؟؟؟؟؟؟؟؟
دوست؟
مادر؟
همسر؟
خدا؟


مثل همه ي گزينه ها به جز خدا
...........
قصه ي اون خيلي متفاوته جان خواهر
چرا منو تو اين موقعيت رها كردي رفتي زهرا جان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دوست مجازی ات!
10 شهریور 92 11:01
خوبه که
مشتاق صداتونیم مامانی....
و البته دیدار، تشریف بیارین شهرمون...



سلام عليكم
باشه چشم
ما هم در خدمت شما هستيم تو شهر خودتون همين جا تهران
زهرا (گل بهشتي من)
12 شهریور 92 10:02
كدوم موقعيت عزيز خواهر؟؟؟؟؟؟؟
جوابم سوال انگيز بود؟
هر زمان كه اراده كني ما درخدمتيم....با ارادت



بله
بسيار سوال انگيز بود
بزرگواري ي ي ي ي