امیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدلامیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدل، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه سن داره

اِليــــــــــــما

آلبوم مخملی ی ی ی

1392/4/29 17:33
نویسنده : اِليــــما
588 بازدید
اشتراک گذاری

ما هم قاطی بازی بچه های وبلاگ نویس شدیم

که

یکی از پست ها به انتخاب حضرات محترم مخاطب مشخص و سپس توسط نویسنده ی پست خوانده شود

بیشترش را اینجا بخوانید و بدانید

هم اکنون کمک می خواهیم ...............

و بد جوری به یاری سبز (شاید هم این روزها بنفشتان!!!!!!!!!!!!!) نیازمندیم

رنگِ یاریتان هم با خودتان...

حتی شما حضرت مخاطب خاموش (ارادتمندیم م م م م )

زحمتی اگر نیست

حال و حوصله داشتید

دامنه ی کرمتان به ما هم می رسید

لطف بفرمایید یکی از پست های این خانه را انتخاب کنید بخوانیم و بگذاریمش همین جا ..............

نگران اتفاق های بعدش نباشد

 

متشکریم الیما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

ویدا
29 تیر 92 23:06
همه پست های این خانه را دوست می داریم نمی شه همشو با هم یه آلبوم مخملی بزنه!
تو یه پستی از بارون نوشته بودی و حالت هم خیلی خوب بود تو اون پست یه ربطی هم به بابای فندق داشت پیداش نمی کنم ولی اون خیلی دلنشین بود


تصوير من الان اين شكليه :
لبام مي خنده
چشام گريش گرفته
يه كمي از خودم به خاطر اين همه لطف شما خوشم اومده و موندم وسط زمين و هوا
كه حالا چي كار كنم
من هم نمي دونم كدوم پست بود
شازده امیر و رها بانو
30 تیر 92 4:05
سلام الیما جان انقدر نوشتهاتون جذاب و زیباست که نمیشه انتخاب کرد بعد از کلی بالا و پایین کردن نوشتهاتون از برسد به دست فردا و مادر خیلی خوشم اومد البته بازم میگم همه اشون زیبان


ممنونم
ممنونم
ممنونم
فكر كنم فقط من و شما از برسد به دست فردا خوشمون اومده
متشكرم غزيز دل از لطفت ت ت
هنر
30 تیر 92 15:48
سلام بانو
وقت خوش.کاش می شد همه پستهاتون رو مثل یه فایل فشرده زیپ کرد و گذاشت.
بنظر من هر کدومشون حسب موضوعی که طرح می کنین عالیه........شادباش و دیر زی


سلام علیکم م م م
متشکریم
سفارش شما رو چند وقته انجام ندادم
یعنی الان هیچ بکی ندارم
ممنونم
به خاطر حضورتون
از اینکه از این فاصله من و می خونید
یه امید پیروزی
خاله بلک
30 تیر 92 17:15
بارون و بابا دلدل فک کنم همونه که عکس یاس داشت
نداشت؟
داشت؟
من هنوز نظرم نگفتم



بلک ک ک ک ک
عکس؟؟؟؟؟
نظرتو بزار لطفا
زهرا (گل بهشتي من)
31 تیر 92 9:07
اليما جان به نظر منم برسد به دست فردا خيلي قشنگه...خيلي...هرچند كه من متاسفانه دير پيدات كرده م و هنوز تمام پست هاتو نخونده م. اما بين مطالبت از زماني كه اومده م برسد به دست فردا خيلي زيباست.هرچند كه قبلا هم گفته م كه تمام نوشته هات عالي هستن....بي تعارف


ممنونم زهراي نازنينم
سميه جون
31 تیر 92 10:56
سلام/همه پستاتون رو دوباره یه نگاهی انداختم.به خودتون هم پیشنهاد می کنم این کار رو بکنیدچند تاشون رو دوست داشتم اما طنز بودن و به نظرم یه متن جدی با صدای شما هماهنگی بیشتری داشته باشه.
1) مسافرم آمد و چشم انتظاری به پایان رسید
2)دردی که ادامه دارد
3)ددد...توپ(سعی کنید صدای خود امیر هم باشد خوب می شود مهندس!!1
4)برسد به دست فرداها


عليكم م م م
لطف كردي خانم دكتر با ابن همه كسر وقتت
برسد به دست فردا رو دوست داشتم
و البته نرگس هاي زمستاني من
دوست مجازی ات!
1 مرداد 92 12:01
اشکی که مدارا نکردو....خیلی خوب حست بهم منتقل شد.
برسد بدست فردا هم حرف دل همه بود



ممنونم
كه نظر ر ر ر دادي
مامان ارمان
1 مرداد 92 19:30
دوست عزیزتر از جانم من متاسفانه نمی تونم انتخابی بکنم یعنی من هر کدومشون رو به نوعی دوست دارم. زیبا می نویسی و متفاوت کلامت هم ادبی ست و هم عامیانه . من همه رو دوست دارم برسد به دست فردا، فلانی خسته نباشی، وقتی بابا ماه می شود، برای بانویی در آستانه سومین فصل زندگی و .... و همه اونهایی که خواهی نوشت.


دعوامون الان
تو جدي بعد 6 ماه تازه الان پستت و ديدي؟؟؟؟///
آرمان شما خونده بودي خاله؟؟؟
مامان ارمان
1 مرداد 92 19:35
راستی بسیار سپاسگذاریم بابت پست اختصاصی مان بسیارررررررررررررررررررررررر


به به ...
دوستم الان ديدي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بكشمت تموم شي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان ارمان
2 مرداد 92 11:08
یا شما نظر من و تایید نکردی یا اصلا نیومده برات.

کلی اینجا چیز نوشته بودم کوشن پس؟؟؟


جلسه پيش امود
وسط كار رفتم م م م
الان جواب هم مي خواي شما؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
اي وبلاگ دوست نخوان!!!!!!!!!!!
خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ
مامان ارمان
2 مرداد 92 18:16
نه بابا جان قبلا هم اون پست رو خونده بودم البته میگم قبلا می شه 2 ماه پیش همون موقع ندیده بودئم چون یه چند وقتی شرایط روحی خوبی نداشتم. بعد که خوندم نظر هم ارسال کردم که فکر کنم اصلا ندیدیش دوست جونم .


نه نظرت نیومد دوستم م م م
خوبه پس دو ماه یعنی 4 مه بعد نوشتنش
آفرین
خوبه
آرمان خاله شما چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان سبا ازمشهد
4 مرداد 92 1:34
من شاهدم ادویه ها رو دوست دارم.


ممنون
ممنون
که گفتید
زهرا (گل بهشتي من)
9 مرداد 92 11:12
رمضان آمد (سحري ها)
لاهيجان ديروز لاهيجان امروز
گارانتي
و...


متشکریم