امیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدلامیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدل، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

اِليــــــــــــما

در کارِ گلاب و گل ، حکم ِ ازلی این بود ......

1392/4/11 13:57
نویسنده : اِليــــما
810 بازدید
اشتراک گذاری

هر روز صبح در مسیرِ اداره وقتی دلم را کشان کشان از طراوت پسرک دور می کنم و یا عصرها که انتظار رسیدن به عطرِ گردنِ فندق خان در دلم چنگ می نوازد، آدم ها را،  اندازه ی خوشبختیشان را،میزان دلخوشی هایشان را.... ارزیابی می کنم... سانت می زنم و دعا می کنم  : نمره ی ارزیابیشان  روز ب روز و ماه ب ماه بیشتر شود ... تعداد آدم هایی از این دست مدام بیشتر و بیشتر و بیشتر شود

عموهایی که لباس های تمیز اتو کشیده و سِت می پوشند

کفش هایشان واکس دارد

همان هایی که ظرف  یا فلاسک ِ غذا با خودشان حمل می کنند

و شاید میوه ای برای میان وعده

معلوم است صبحانه ی اساسی میل کرده اند و سرِ فرصت زلف هایشان را در آیینه مرتب نموده اند

بله ....بله ..... همان عموهای قابلمه به دست ..مثل عمو باغبانِ فضای سبزِ نزدیک خانه  یا مسئول آبدارخانه ی طبقه ی پنجم ... که همیشه ی خدا برنجش دودی است با کره ی اصل شهرستانشان

خاله هایی که تا حدّ امکان و تا جایی که مسیر اجازه بدهد، همراهِ همسرانشان می شوند ..با برادر یا پدرشان هم فدم می شوند ... خدا حافظ می شنوند ... آرزوی یک روزِ خوب می کنند .... 

مامان هایی که کوله ی پسر حتی ۱۴ سالشان!!!!!را می گذارند روی دوش خودشان، دست هم را می گیرند و دندان های مسواک زده شان را با خنده ای دلچسب سلام می کنند به چشم های تازه باز شده...

انگار این آدم ها خوشبخت ترند ... آن  هم خیلی ی ی ی

انگار یک نفر !!!! عین ِ شیر، تمامْ قد در تمام زوایای زندگیشان وجود دارد.. همیشه حاضر ... همیشه تکیه گاه .. که دلشان این قدر قرص و محکم است

همین می شود که من هم خیلی وسواس به خرج می دهم برای اینکه همسری همیشه با غذایِ ظهرش که می برد ، سالادِ کافی هم داشته باشد ... با هویجِ تکه شده ، نه رنده ، آن هم بیشتر از ما بقی سبزیجاتش .. درست همان طور که دوست دارد

که مراقب لباس هایش و اتویشان باشم ... هر چند مسئولیت شستن و اتو کردنشان به عهده ی خودش باشد

این می شود که من هم با همه ی ریز و درشت های این روزهایم می کوشم نقشِ آنْ آدمِ پشت صحنه را ایفا کنم ...

بله ...بله....

در کارِ گلاب و گل ، حکم ِ ازلی این بود ......

کاش پرده نشین خوبی باشم ... برای پسرک ... برای بابایش... برای خواهری و این روزهایش ... برای مامان و دلتنگی هایش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

♥متین من♥
11 تیر 92 16:13
دوستان خوبم متین در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده بیا وبلاگم عکسشو ببین اگه دوس داشتی میخوای بهش رای بدی لطفا: کد ١٧٤ به شماره پیامک: ٢٠٠٠٨٠٨٠٢٠٠ ( دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنین یه دنیا ممنونم ..
الهام مامان علیرضا
11 تیر 92 20:50
آفرین به شما الی جان
واقعا درست میگی دیدن این صحنه ها لذت بخشه
گرچه به نسبت قدیم خیلی کم شده
خوش به حالِ همسرت


كم شده
كم شده اما هنوز هست
كمك كنيم زياد بشه
شازده امیر و رها بانو
12 تیر 92 2:57
سلام الیما جان مطمننا شما مادری خوب وفرزندی لایق و همسری... هستین امیدوارم همیشه موفق باشین من شمارو لینک کردم البته نگفتین مایل هستین برای تبادل لینک یا نه اگر دوست ندارین بهم اطلاع بدین ممنونم


ممنونم بانو
راستش من اصلا لينك ندارم
همين طور كه مي بينيد
ارادتمند
سمیه جون
12 تیر 92 12:17
سلام.شما هیچ وقت در سایه نبودین و نیستین و نخواهید بود...البته موافقم که همه زحمتها دیده نمی شود در هیچ کجا کارها کامل دیده نمیشود...ولی مهم آرامش حاصل از در سایه بودن و نگاه های تیزبین خدا است که همیشه باز باز است...


عليك سلام ...
خانم دكتر ر ر ر ر ر ر
اي ي ي ي ي ي ي ي بابا
اگر دردم يكي بودي چه بودي......
لطفا با سوز بخون
مامان طاها
12 تیر 92 16:59
برای همه پشت صحنه ها




برای ما
برای شما
برای شما
برای شما




زهرا (گل بهشتي من)
16 تیر 92 9:34
به خاطر اين تلاش واقعا خانمهاي اينچنيني شايسته تحسين هستن.... و مخصوصا شما.
اما من گاهي احساس ميكنم كه براي انجام همزمان همه اين مسئوليتها عقب ميمونم...خونه...اداره...همسر....ني ني!


بله
بله
عقب مي مونيم م م م م
زمان كم مياد
از دستمون در ميره ه ه ه