امیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدلامیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدل، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه سن داره

اِليــــــــــــما

برای مامان

1392/3/9 21:33
نویسنده : اِليــــما
370 بازدید
اشتراک گذاری

در لایه ی سوم یا چهارم آشپزخانه غوطه ورم

کم کم دارم به سطحش می رسم

چند تایی کار مانده

گاز را که تمیز کنم

ردِ چهار انگشتِ امیر فندق را که از شیشه ی گاز بردارم و بکارم ته ته دلم برای روزهای مبادایم

و زمین را طی بکشم

لحظه ی پیروزی است

که خیلی شیک و با غرور چراغ هود را خاموش کنم ... آخرین نگاهم را پرت کنم طرف سینکِ خشک شده و با کلی احترام دفتر کار ِ نازنینم را ترک کنم تا فردا

از حالا به همان لحظه ی آخر فکر می کنم و ریز ریز لذت می برم

زنگ ِ تلفن بلند می شود

اتصال که برقرار شد

چیزی شبیه صدای باران می آید و پشت بندش و بلافاصله صدای مامان :

"مامان ببین این جا چه بارونی میاد ...زنگ زدم صداش و بشنوی .... دلم هواتون و کرده ... تو و امیر فندقت و باباش.. خوبید مامان؟؟؟؟"

"دارم بادمجون كبابي مي كنم براتون، راستي قرار شد كي بياين؟؟"

و انگار نه انگار که همین نیم ساعت پیش با هم مفصل حرف زده بودیم

و

او با امیر فندقمان

انگار نه انگار كه خودش برنامه ريخت تعطيلي خرداد همگي پناه ببريم به هوايِ بهاري همدان

باران بهانه می شود برای اثبات مادرانگیش

براي يادآوري به من ،‌ كه مهرش كه عشقش كه نفس هايش ...جايگزين ندارد

و دلی که همیشه تنگ ماست،‌

مامان ممنون که هستی

که یادت هست دخترت چقدر با ترنم باران شاد می شود

كه حالش را ، احوالش را نديد ، تخمين مي زني

ممنون که مهرت اینقدر دلنشین و بی منت است

راستی مامان

لذت دختر بودنم بعد از مادر شدنم خیلی فرق کرده است ها ا ا ا ا ا ا ا

می دانم که می دانی.... ارادتمنديم بانو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان ارمان
9 خرداد 92 22:55
واقعا که مادر موجود نازنینی ست و الحق که مهربانیش دلنشین و بی منت ست .

دلمان هوای مادر کرد مادری که غریب دو هفته ست از دلتنگی مشتری این دکتر و آن دکتر شده.

تنم از تصور روزهای بی حضورشان لرزید.

مهربانا عمرشان طویل، جسمشان غرق عافیت و روحشان شاد و سرزنده بدار.


الهي ي ي ي ي
دلش آرمان مي خواد؟؟؟؟؟؟؟
آمبن
آمين
الهام مامان علیرضا
10 خرداد 92 16:36
واقعا همیشه چقدر دل تنگمون هستند
آخه ما هم از مادرمون دوریم!!!
و به هر بهانه ای هر چند بی بهانه در تماس...


همیشه
همیشه
همیشه چقدر دل تنگمون هستند
مامان آریا
10 خرداد 92 17:00



مامان روشا
11 خرداد 92 8:08
دلتنگی های مادر تمامی ندارد انگار
و دور بودن سخت ترش می کند خدا برایت و برایش حفظ کند شما را و فندقی را و بانو را....

خوش به حالت با دفتر کار تمیز و آماده

دفتر کار ما انتظار مرا می کشد

دوستم
مال همون شب بود
دفتر كارمان به لطف فندق مستعد پريشاني است...

ویدا
12 خرداد 92 21:04
دلمون هوای مادرِ نازنینمون رو کرد انقدر این پست مهربون بود


آخي ي ي ي ي
يه سري يه زنگي ...
خدا نگهدارشون باشه
مامان طاها
17 خرداد 92 12:54
تو غربت آدم قدر خیلی چیزا رو بیشتر میفهمه، مهمترینش مادره.
خدا براتون حفظش کنه


بله
متشكريم
براي شما هم
شبنم
25 خرداد 92 2:22
عزیزم زیبا مینویسی
راستی مطالبت رو توی یه وب دیگه هم خوندم اونم مال خودته؟
Www.dokhtaramtarannom.niniweblog.com


سلام عليكم
نه ديگه
ما كه يك امير فندق بيشتر مداريم كه شبنم جان
ترنممان كجا بود
اشكالي نداره
حتما به نظرشون خوب اومده
كلا هم كپي آزاديم
چيزي نداريم آخه
يه چند تا كلمه
امــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا
خيلي ممنونم كه بهم خبر داري
ارادتمنديم