امیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدلامیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدل، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

اِليــــــــــــما

این یک پست تبلیغاتی است...

1392/2/14 10:42
نویسنده : اِليــــما
371 بازدید
اشتراک گذاری

اول : خیلی وقت ها که حال و هوای خواندن در دلِ آدم کولاک می کند، یه جایِ امن و راحت و مطمئن،  که  بر حسب کلی برنامه ریزی صرفاً بانــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو نوشت !!!  است ، دقیقا مثل بسته ای می ماند که هر بار درش باز می شود یکی دیگر از علاقمندی هایت را به تو هدیه  می کند ...

انگار  25 نفر دور میزی نشسته اند و حکم می کنند .... با موضوع حکمشان می نویسند ...برنده آن می شود  که دلْ حکم می کند و با دلت بازی می کند..

طعمِ دست پخت های  متفاوت ، ترش و نمکی ، شیرین و تند  را بر سر یک سفره کم کمک می چشی و لذت می بری ...

اگر دلتان  خواست از یک نقطه متصل شوید به قلمروهایی که تحت کنترل  بانوان فارسی زبان است و در هزار نقش متفاوت هزار فکرشان را بخوانید :

http://linkzan.com/

جای بسیار خوبی است ، از هر زاویه ای که نگاه کنید...


دوم : یکی به نفع جامعه ی سودْ رسان گوسفندان،  محصولاتشان خیلی دل چسبِ منْ نیست... از همان جایی که فکر شماست تـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا بناگوش و زبان و پاچه

180 درجه آن طرف تر آقای همسری نشسته اند ، درست مثل بسیاری از مردانِ همین حوالی ...

و چون همه چیز در خانه  ی ماکاملاْ عادلانه و منصفانه است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! در تمام این 8 سال همخانه بودن، فقط یک بار گذرمان به کله پزی افتاد .. آن هم بر حسب اتفاق

به دنبالِ دلیلی بودم تا روز میلادشان دلشان را شاد کنم ...آن هم خیلی ....به دنبال یک هدیه دور از انتظار و غیر قابل پیش بینی

اتفاقی گذرمان افتاد به :

http://www.kalapch.com/

و حاصلش شد...

 راس ساعتی که سفارش دادم (7 صبح) ، بسته ای وزین و محکم شامل، زبان و بنا گوش و مغز و آب گوشت و پاچه  و البته گـــــــــــــــــــــــــــــــــــرم و مطبوع + سنگک تازه ، آبلیموی یک بار مصرف ، سفره ، نمک، فلفل، لیوان، چای، قند و شکرو ..... از همه مهم تر قیمتی که به کیفیتش ارزید ...خیلی

خلاصه همه چیز خیلی بهتر انجام شد حتی از پیش بینی ما... تولدش خاطره شد برای همیشه با هدیه ای اقتصادی

اگر کلپچ خوری دارید و به دنبال شاد کردن دلش هستید از دستش ندهید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

گلبرگ
14 اردیبهشت 92 11:32
تولد همسر مهربان مبارک، سالم باشند همیشه در کنار شما و فندق
معرفی سایت کله پاچه جالب بودا، اصلا فکر نمی کردم چنین سایتی وجود داشته باشه، عجب دنیایی شده با این انسان های خلاق


ممنون
همسر هم همین حرف های شما را زدند
که با کمک تکنولوژی بالاخره تونستی من و شگفت زده کنی
زهرا مامان امیرحسین
14 اردیبهشت 92 11:52
سلام بانوووو
نوش جان...
امیرفندقیمون چطور،خوششون اومده؟
بله احتمالا!
پسر کو ندارد ...



سلام مهربون
راستش خواب بود ندادیم میل کنند
ولی موافقم پسر کو ندارد ...
الی
14 اردیبهشت 92 13:28
یکی هم منو مهمون کلپچ کنه

خوش به حال همسری شما

و مثل همیشه خوش به حال امیرک


ما در خدمتیم خانم م م م م
سارا
14 اردیبهشت 92 14:19
سلام الی مامان جون، الهام جون
چه جالب. من الان متوجه شدم الی جون همون الهام جونه که برامون یکی دو بار مطلب فرستاده توی مادربانو کار کردیم.
حالا که من اینو متوجه شدم و ذوق کردم، منم یه چیزی میگم شما ذوق کنی. (خودشیفتگی در حد تیم ملی)
سایت کلپچ، مال همسر منه :دی
لینک وبلاگتو الان برام فرستاد که ببینم یه نفر سایتشو تبلیغ کرده.


نـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
باورم نمیشه عجب اتفاق نادری
یه دفعه همه جوره لو رفتم !!!!!!!!!!!

زهرا مامان امیرحسین
14 اردیبهشت 92 14:26
میل کردند البته شیر با طعم کله پاچه...




بله البته من خیلی نخوردم
سارا
14 اردیبهشت 92 14:39
راستی الی جون منم توی خونه یه کلپچ خور دارم. که هیچ وقت باهاش نرفتم کله پاچه بخوره چون دوست ندارم.
چطوری اونو سوپرایز کنم؟ آخه خودش تو کار کلپچه. هر کار کنم خودش باخبر می شه!!
:دی


بله بله بله بله
بله سارا جون ن ن ن ن ن ن
لو رفتیم تموم شد د د د د د د
سمیه جون
16 اردیبهشت 92 15:17
خداوندا نمیدانی که انسان بودن وماندن در این دنیا جه دشوار است/چه زجری می کشد آنکس که انسان است و از احساس سرشار است



دکتر جان برداشت آزاد است؟؟؟
مامان روشا
17 اردیبهشت 92 14:27
ممنون خانم مدیر و مدبر سایت جالبی بود این کله پاچه اما من که گیاهخوارم و کله پاچه نمی خورم هلیم ندارید در بساط.........


جانم م م
اتفاقا همان جا دارد
آش شعله قلمکار هم ...
امری دیگری؟؟؟؟
چه جالب که فقط گیاه میل می کنید
با کلی احترام
دوست مجازی ات!
17 اردیبهشت 92 16:47
واقعا نصف عمر کسی که کلپچ دوست نداره بر فناست!!!!
فکری به حال دلتون بکنید پ!


چشم م م م م
اگه فایده داشته باشه