امیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدلامیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدل، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

اِليــــــــــــما

با افتخار!!!!!!!!!!!!بسیار خوشبختم

1392/1/27 15:55
نویسنده : اِليــــما
400 بازدید
اشتراک گذاری

بعضی چیزها را باید نوشت، مکتوب مُهر و مومشان کرد و گذاشت جایی در دسترس برای روزهایِ مبادا، برای وقت هایی که دلْ بی دلیل و با دلیل بهانه می گیرد، مدارا نمی کند و بی انصاف می شود..

به امید آنکه همان روزها، مومن بماند و بیراهه نرود و بی ربط نگوید

علتی قوی برای نرنجیدن و نرنجاندن ...

مثل رنگ و بوی این روزها که طعم خوشبختیش زده بالا، یواش یواش آمده و زیر دندان هایم جا خوش کرده ، هر جرعه آبی که می نوشم مزه اش در دهانم می چرخد و بعد به همه  جای بدنم می دود

مثل این روزها ... که خوشبختم آن هم با افتخار ... بی کتمان

خوشبختی یعنی بهار آمده باشد و مهربانیش را بی منت رها کرده باشد روی تنِ کسل و دودی شهر... همه جا را با دقت و وسواس سبز مخملی کرده باشد،

فراخوان زده باشد به همه ی گنجشک ها و یا کریم ها برای مارش جمعی صبحگاهی ....

خوشبختی یعنی صبحت با صدای نفس های عطرآگین معجزه ی 8 ماه 19 روزه ی خدا آغاز شود و تو را مجبور نماید به تمام قد و مودبانه ایستادن به درگاهش، به سجده که می رسی تمام اعضای بدنت از تهِ تهِ دلِ نداشته شکر گویند و شکر گویند وشکر گویند

خوشبختی یعنی همزمان با تغذیه شبانه ی پسر، غرشِ رعد گوشت را پُر کند و نورِ برقش چهره ی آرام و به خواب رفته ی پسرک را در نگاهت بنشاند  همزمان با ترنم نم نم باران

خوشبختی یعنی مادر همسری، هنوز خودش را بازنشسته نکرده باشد و تبعاتش مدام دامن تو را بگیرد و ناچار شوی در بین همه ی مشغله هایت کاغذ های آزمون "آموزش و بهسازی رهبری سازمانیش" را به همه جا بکشانی و ادای خواندنشان را در آوری

خوشبختی یعنی با خودت و زمین و زمان مدارا کنی وقتی درست راس ساعت ۱۴:۳۰ که آغوشت فقط و فقط امیرفندقت را می­خواهد ، اداره  برود تا برای مراسم تجلیل از خادمین ستاد تسهلات سفرهای نوروزی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! روز پنج شنبه آماده شود  و حضورت تا 7 شب در اداره اجباری شود... و بعد از گذر از ترافیک منهدم کننده ی تهران، تازه  برسی به آغوشی که برایش پَرپِری و بعد به  پوره  و سوپ و حریره بادام پختن و کمی دیرتر همان صفحات آزمون

خوشبختی یعنی صبح ها در هوای فرح بخش بهاری، از کنار برکه ی آب گرفته و سنگ فرش کنارش با دیدن فواره های باز و مرغابی های در حال شنا بگذری و برسی به اداره ای که با همه ی خوشبینیت هنوز هم خیلی دوستش نداری

بهار من

خوشبختی یعنی حالِ من در این روزها ، همین طور که هستند با همه ی بالا و پایینشان


 دیرتر نوشت اول : سرخوش نیستم  که با این ها خوشم .... یکی از مشق هایم برای سال 1392 پذیرفتن با روی باز اتفاقات است همان طور که هستند و می آیند ،  لااقل تا آنجا که بتوانم

دیرتر نوشت دوم: دل من هم  شور می زد برای ساعت طولانی در کنار فندق نبودن ... چاره ای نبود ... تمرینی شد برای من .. برای فندق خان و همچنین همسری  که متاسفانه همزمان شد با بازی سپاهان و استقلال که توجه صد درصد پدر را از پسر به یغما برد

دیرتر نوشت سوم : سنگینی یادهای سیاه را با تنهایی دو چندان می‌کنی. به میان آدمیان رو  و  در شادمانی آنها سهیم شو... لبخند آدمیان اندیشه‎های سیاه را کمرنگ و دلت را گرم خواهد نمود. (ناصر خسرو قبادیانی)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان سارا
27 فروردین 92 13:40
من چقدر خوشحالم که شما انقدر خوشبختید
برای دوام خوشبختی شما و خوشبخت شدن خودم و همه مادرها فقط دعا می کنم


چقدر خوشبختید با این اندازه ی دلتان
من آمین می گویم به دعایتان
مامان سارا
27 فروردین 92 14:30
مبارک باشه قالب بانو


ممنونم ...
دوست مجازی ات!
27 فروردین 92 18:15
حق بدین به این آقای همسر که نتونه حواسشونو جمع کنن آخه بازی(جدال) یک تیم اصفهانی با تیم تهرانی خییییلی حساسه ،بازییه که تو خونه ی ما همیشه میتونی ببینی
البته میدونم که آقای همسر جنابعالی حتماحتما طرفدار تیم سپاهان هستن


سپاهان سپاهان هی هی
سپاهان سپاهان هی هی
مش حسین آقا
27 فروردین 92 21:47
الیماجان
با عرض ادب و احترام و تبریک قالب نو...
باستحضار می رساند:جان خواهر..باز هم که ریاضیتون ضعیف شد..

هشت ماه و بیست و یک روز نه هشت ماه و نوزده روز

.
.
.


جان خواهر... نی نی وبلاگ بد تقلب می رساند این هم تقصیر من است؟؟؟
مش حسین آقای من خوبند؟؟؟؟متشکریم ممنون
خاله بلک
28 فروردین 92 9:20
ای وایییی سلام خاله
قالب نوت مبارک ب ب خاله
ببین چه شکلی شدییییا
کاش که الان نشسته بودی وسط هال من از اتاق میومدم میپریدم بالا پایین میگفتم دست دسی توام یه عالمه تکون میخوردی و دست میزدی و دندونات نشون میدادی
وای ی ی ی دلم میخوادتتت ت ت ت


سلام خالش ش ش ش ش ش ش ش ش ش ش ش

مامان مریم
29 فروردین 92 18:35
من و اینهمه خوشبختی.....خوشحالم که خوشحالین..زندگی پراز چیزهای ساده است برای لمس خوشبختی فقط باید دستکش ها رو دربیاریم.....


فقط . . .
ویدا
29 فروردین 92 23:19
این الیما جدیده یا من تا حالا دقت نکرده بودم؟

جدید است شک نکنید به دقت خودتان
الی مامی آراد
31 فروردین 92 7:51
قالب نوتون مبارک خیلی خوشحالم که احساس خوشبختی میکنین


ممنونم خیلی
خوشبخت بمانید
الهام مامان علیرضا
21 اردیبهشت 92 16:12
امروز برای اولین بار اومدم وبت
از سبک نوشتنت خوشم اومد
چند تا پست و خوندم
یه روز سر فرصت میام و می خونم همشو
خوش باشی دوست خوبم



ممنونم
متشکریم