امیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدلامیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدل، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه سن داره

اِليــــــــــــما

کمپین پا درازها ...

1392/1/25 19:23
نویسنده : اِليــــما
653 بازدید
اشتراک گذاری

یکی از نصیحت های گرانقدر مادر بزرگم " که الهی عمرشان دراز و تنشان سلامت بماند" این بود که :

 

نازخر داری ناز کن ، نداری پایت را دراز کن

نیم ساعتی می شود پاهایمان را دراز کرده ایم و زل زده ایم به رنگ لیمویی دیوار مقابل و هی فشار می آوریم به مغز ناقصمان بلکه بفهمیم ماجرا از کجا شروع شد ... از ابتدا ناز کردن بلد نبودیم یا ناز خر منصف در اطرافمان وجود نداشت

صدای فندق خان که می آید می رویم به سویشان به نیت خریدن ناز نازنینشان ؛تا لااقل این جگرگوشه کنج غروب یکشنبه ای دردناک به جمع پادراز ها نپیوندد



 

دیرتر همون موقع نوشت : کمپین پا درازها از تمام عزیزان واجد شرایط پس از استعلام و استشهاد محلی دال بر عدم وجود ناز خر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! برای ایشان ، به صورت رایگان عضو می پذیرد ...

باقی بقای خود خود خود شما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

دوست مجازی ات!
25 فروردین 92 19:31
چه جالب!!! مادرشوهرجان من هم همینو میگن.بسیار جمله ی تاثیرگذار و پرکاربرد پرمغزیست

چند روز اومده بودیم تهران نمی دونم چرا اینقدر میومدین تو ذهنم. ببین دنیای مجازی چه میکنه با ما

انشالله خوش باشید در کنار فندق خان و باباییش.
درخواست عضویت فعال دارم خانوم...


چه خوب که میهمان ذهن شما بودم
اولین عضوید بانوی اصفهانی بی استشهاد محلی اصلا خودتان به تنهایی اصفهانید محله که جای خود دارد
گلبرگ
25 فروردین 92 20:33



خودم هم می دانم الان قیافه ام بسیار خنده دار است خوشحالیم که خندیدید
سمیه جون
26 فروردین 92 8:05
من برای پست قبلی ، نظر گذاشتم ولی نیست
اگه ناز خر داشتی باید چی کار کنی؟؟؟ناز کنی؟؟؟خوب اگه نداشتی چرا پاهاتو دراز کنی؟نمی شه ناز خر داشته باشی و پاهاتم دراز کنی؟؟؟تا اونجایی که یادم می آید شما همیشه و در تمامی مراحل زندگی ناز خر داشته اید چرا سفسطه می کنی رئیس؟؟؟حالا شاید خیلی نازتان را گران نخریده اند ولی خریده اند بالاخره...ناشکر نباشید...که شکر نعمت نعمتت افزون کند...تروزج ناشکری هم گناه کبیره است خانوم - این از استفتایات خودم بود - در ضمن اگر دلتان برای خودتان نمی سوزد برای آن مغز بیچاره بسوزد چقدر فشار می آورید آخر؟؟؟؟(لطفاً پس زمینه این ضرب المثل را هم به صورت داستن برایمان بگذارید)


من !!!!!!!!!!!!!!!!! سفسطه؟؟؟؟؟؟ناز خر داشتم؟؟لابد یکیش هم خود خودت بودی دکتر جان؟؟؟؟؟من زن تنهای شبم ......فعلا هی همان چشمک چشمک و چشمک
از ترس سرکار عالی است اگر کلی موضوع برای نوشتن داریم و نمی نویسیم دیگر
تا کی مصممی در تیم مقابل ما توپ بزنی جگر گوشه؟؟
مامان سارا
26 فروردین 92 9:04

درخواست عضویت دارم خانوم خانوما !
ولی اینکه پامو دراز کنم آیا مشکل نازمون حل می شود یا نه رو سوال دارم ؟


مشکلی حل نمی شود
عضلات پایمان آرام می شوند
حواسمان به پاهایمان پرت می شود ...با افتخار عضو شدید
خاله بلک
26 فروردین 92 9:08
خواهری شما کی پاتون دراز کرده بودین؟
تازشم من و آقا پلیسه که اومدیم ناز شما رو بخریم؟؟
دیدی چه هوایی شده ؟؟؟!!
کاش الان من و شما دوتایی فقط میرفتیم یک عاله قدم میزدیمم بعدم قهوه و شیرینی قهوه طلایی
اونوقت دیگه هیچ آرزویی برای امروز نداشتم
وا ی ی ی ی


شما که نبودید ....بله چه هوایی شده
هوا هوای اداره نمی باشد قهوه گزینه ی کاملی است به شرط آنکه فندق مادر هم باشند
وای ی ی ی من دلم کوه می خواهد خیلی ی
مامان ساجده
26 فروردین 92 9:41
سلام عزیزم متین تو جشنواره آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید و به وبش بیاید و به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگه به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید بازم میتونید رای بدید
خاله بلک
26 فروردین 92 10:55
کوه اکه با صبحانه باشد من میاماا
صبونه حسابیییی
آخه خواهری پس کی بریم قهوه بخوریم؟بعدشم بریم نهار بخوریم دوتاییی ها ولییی
فندق که نفر سوم نیست از خوئدمان است کالسکه هم دارد تازه


زود زود زود دنبال پست جدیدی؟؟؟ تا فردا
سمیه جون
26 فروردین 92 16:23
من هرگز مصمم نبوده ام که در تیم مقابل توپ بزنم....نمی دانم شاید بیشتر می صرفیده است!!!! به هرحال من از همین لحظه به بعد در تیم شما هستم...ببینم چقدر آخه توپ رو به من پاس می دین شما؟؟؟؟


بودی بودی بودی
ببینم چقدر رو حرفت می مونی دکتر ر ر ر
الی مامی آراد
27 فروردین 92 1:36
چه جالب بود منم همیشه پاهامو باید دراز کنم


[نیشخند
[نیشخند
[نیشخند
مامان مریم
29 فروردین 92 18:39
...دیر رسیدم جای پا هست پاهامونو همین جا دراز کنیم...


ای وای من ....
نازتان را می خریم با بالاترین پیشنهاد
مامان روشا
3 اردیبهشت 92 9:07
منم بازی


بفرمایید
با افتخار ر ر ر