امیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدلامیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدل، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

اِليــــــــــــما

این روزهای فندق خان

1392/1/19 13:57
نویسنده : اِليــــما
414 بازدید
اشتراک گذاری

پسرک خانه ی ما این روزها به دنبال دو انگشت اشاره ی مامان و بابا و خاله و عمه می گردند و هر کدام را با هر پنج انگشت هر یک از دو دست می گیرند و در چشم بر هم زدنی با کمک همان دو انگشت بر می خیزند همزمان با صدای بشینن برپا...

دست دسی را حرفه ای می زنند و با همان هم جلب توجه می کنند هم احتیاجاتشان را اعلام و رفع می نمایند

فندق خانه ی ما خود جوش با زبانشان تقاله می زنند پشتِ سرِ هم و با صدای بلند ... نام دیگرتقاله را بلد نیستیم ....

 عاشقِ نخ و بند و از این دست اشیاء می باشند .... می گیرند و می کشند و بالا و پایینش می کنند

 دندان هایشان دخل من و مادرانگیم را توامان در آورده اند ، جای جای دست و انگشتانم دو سوراخ ریز قرمز و اندکی بعد تر کبود می شوند ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مریم مامان آریا
20 فروردین 92 8:48
الهیییییییییی ای جانم اینقده تو این سنی بچه ها ناز و خوردنی می شن که خدا می دونه من رسماً غش می کنم براشون مخصوصا تو این سنی


ممنون و متشکر
ارادتمند
گلبرگ
20 فروردین 92 10:38
واااااااااای امیری چقدر خوردنی شدی؟
خودمونیما نخ و بند به چه کارت میاد؟


حتی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! تا نخ دندون برای دقایق طولانی...
خاله بلک
24 فروردین 92 9:28
قرارا گذاشتیم هر روز یک کامنت و به جای آن هر روز یک پست جدید باشد
در کنارش فندق خاله را بیشتر توصیف کن، انقدر که لااقل از خواندنش یکم ته دلمان را بگیرد نه اینکه از گشنگی ضعف کنیم
من به قولم عمل کردم حالا نوبت شماستتتتتتتت


این هم من ...
بی ارتباط به فندق شما...
مامان سارا
24 فروردین 92 10:23
امیر خان حتمی دکتر خواهند شد . نخ و بند هم بکار بخیه و این چیزا میاد !


این هم یه تعبیر دیگه ممنون انشالله
مهسا
11 خرداد 92 8:12